Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Mosseltje
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Mosseltje

    KTM 950, 990, 1190. Kortom de KTM LC8 fanboy corner

    KTM 950, 990, 1190. Kortom de KTM LC8 fanboy corner Werkt het best in combinatie met: Maar als looks niet belangrijk is kan je ook gaan voor: Informatie: Na zeven succesvolle delen, hier deel acht over de machtige tweecilinder LC8 motoren van KTM. Alles wat hier...
  2. Mosseltje

    Topic: Moer koppeling los zonder special tool ?

    Is deze moer los te krijgen zonder special tool en zonder schade aan de onderdelen? De moer is niet meer geborgd en het gaat om een Husa FE570.
  3. Mosseltje

    Olie voor onderweg

    Misschien een stomme vraag maar ik heb geen antwoord kunnen vinden op internet. Volgende week ga ik met mijn Honda uit 1979 naar de Eiffel. Aangezien mijn motor flink wat olie verbruikt zal ik een aantal liter mee moeten nemen. (Motorblok revisie staat volgende winter op de agenda dus nu...
  4. Mosseltje

    hogere toeren bij in knijpen voorrem

    Laatst iets heel raars meegemaakt. Mijn vriendin heeft een Yamaha Fazer 600 uit 2002. De motor wilde niet starten en meteen gezien dat het aan de accu lag. Vervolgens de motor met startkabels aan de auto aangesloten en gestart. Stationair draaide de motor netjes zolang deze aangesloten...
  5. Mosseltje

    Welke route remleiding?

    Mijn voorgaande motoren hadden altijd maar 1 remschijf. Maar nu ik mijn brommertje wil upgraden moet ik opeens kiezen. _O- Wie kan mij de voor- en nadelen vertellen van de onderstaande opties?
  6. Mosseltje

    Gecastreerde CBX heeft ballen terug

    Wat is fout in onderstaand plaatje? Het gaat om een CBX 1000 uit 1979 die toch zeker 70-80pk op het achterwiel moet hebben. Nu haalt ie krap 55pk. En dat terwijl de motor toch mooi loopt. Het ligt niet aan de carburateurs. Die zijn helemaal schoon, goed afgesteld en...
  7. Mosseltje

    Belgische boete van rechtbank zonder acceptgiro

    Meer dan een jaar terug eens een KTM RC8 mogen testen bij de dealer. Helaas vond de Belgische politie dat ik er iets te hard mee reed. De dealer heeft mijn gegevens doorgestuurd en hierop heb ik een acceptgiro gekregen van de Belgische staat. Echter stond hierop mijn naam niet goed gespeld...
  8. Mosseltje

    KTM 950 Super Enduro R '07

    KTM 950 Super Enduro R Model 2007 maar voor het eerst gebruikt in maart 2008. Met 15.000km op de teller In Mei een grote beurt gehad met nieuwe tandwielen, ketting, filters, kleppen stellen, etc. Alle rekeningen aanwezig Deze motor is standaard al waanzinnig. Het onverwoestbare LC-8 blok...
  9. Mosseltje

    Mooi weer struikrovers

    Het viel me vanochtend op toen ik naar de radio luisterde. Bij de flits-meldingen zijn het er meestal maar 4 of 5. Vanochtend hadden ze er al meer dan 15. :o Zou het iets te maken hebben met het goede weer of was dit al ruim van te voren ingepland? Zou me niks verbazen als er nu...
  10. Mosseltje

    Les van Frans Verhoeven a.s. 5 april

    Aanstaande zondag 5 april wordt er een offroad cursus gegeven in Landgraaf. Afhankelijk van je niveau kan je les krijgen van Frans Verhoeven, Arjan Brouwer of Bryan Zuidinga. Ik heb vorig jaar deze training al eens gedaan en de locatie is buiten gewoon super te noemen. Een grote...
  11. Mosseltje

    Eigenaar meest exclusieve motor van Nederland??

    Nog 2 nachtjes slapen en ik ben de trotse eigenaar van de ,volgens mij, één van Nederlands meest exclusieve motoren. :Y Mijn KTM 950 Super Enduro R staat klaar om afgehaald te worden. Ze bestaan al sinds 2005 maar er rijden er nog geen 20 van rond in Nederland. Dat kan natuurlijk ook...
  12. Mosseltje

    KLR650C gepimpt

    Na 5 jaar lang rijden, vliegen, zwemmen en sleutelen ga ik nu toch afscheid nemen van mijn onverwoestbare fietsje. Begonnen als een standaard KLR650C uit 1992 1996 heb ik deze fiets gekocht als vervanger van mijn cbr1000. Geen moment spijt van gehad. Vluchtheuvels, drempels en rotondes...
  13. Mosseltje

    Geen verkeerstekens werkt!

    Ik heb een tijdje geleden gelezen dat in Makkinga en Drachten een proef werd gehouden met het verminderen van alle verkeersborden, verkeerslichten, belijningen en dergelijke. Een project in het kader van: minder regels maakt het verkeer veiliger. Het blijkt nu dat het een Europees experiment is...
  14. Mosseltje

    Motorrijder stalling in Breda of omgeving

    Deze motorrijder (en zijn motor) zoeken stalling in Breda of omgeving vanwege een nieuwe baan. :Y Per 2 januari 2007 begint mijn nieuwe baan in Breda en ik ben erg naarstig op zoek naar geschikte woonruimte maar kan niet veel vinden via internet. Zijn er hier nog MF'ers die hun...
  15. Mosseltje

    KTM gaat auto's bouwen!!

    Motorfietsenfabrikant KTM gaat zich bezondigen aan een auto. Die doet het meeste denken aan een vierwielige motorfiets en staat volgend voorjaar op de autosalon van Genève. De Oostenrijkse motorfietsenfabrikant gaat een auto bouwen. Het project volgt op de goede ervaringen met het maken van...
  16. Mosseltje

    Afgelopen weekend zijn er in de fietsenstalling on

    Afgelopen weekend zijn er in de fietsenstalling onder mijn flat meerdere motoren en scooters vernield. Bij mijn zijn de spiegels eraf gesloopt, kras in een zijkap, beide banden lek en ze hebben met een scherp voorwerp mijn radiator slang door geprikt. B| Is er een quick fix voor die...
  17. Mosseltje

    CBS gegevens over motors in NL

    Ik kwam op statline de volgende statistieken tegen. Best eens leuk om te zien. Tenminste, vind ik dan. Klikker-de-klik Wie kan de leukste conclusie trekken uit deze gegevens? VB: Er worden steeds minder motoren verkocht. of Als je Bultaco rijdt dan ben kan je een fanclub van maar 65...
  18. Mosseltje

    Zoek de verschillen in de KLR650C

    Hèhè, het duurt effentjes maar dan is ook bijna klaar. Het bovenste plaatje is zoals ik de fiets gekocht heb. Het onderstaand plaatje was vanmiddag. Ben er best trots op. :] :] Veranderd: Complete repaint van kuipwerk, startmotor en tank. zelf gemaakte taartschep nieuw uitlaatje...
  19. Mosseltje

    Vanochtend voor gekomen voor 47 km te hard

    Jeetje wat heb ik een massel. Vorig jaar op 12 mei ben ik blijkbaar geflitst toen ik 97 km binnen de bbk kom reed. Ik had reeds een megabekeuring achter mijn naam staan toen ik 40 te hard op de snelweg reed. Als gevolg dat ik een briefje van de Officier van justitie kreeg op voor te komen bij de...
  20. Mosseltje

    Iemand met de auto+trekhaak morgen naar Assen???

    Morgen zijn de landelijke motordagen in Assen. Het Motor-Forum racing team staat er ook. *O* Alleen is er een groot probleem. We hebben twee mooie pitsboxen ter beschikking gekregen om het team te presenteren aan het publiek. Nu is de bus waarin de motor getransporteerd zou worden kapot en is...
  21. Mosseltje

    Gel accu's

    Iemand een leuk adresje waar je goedkoop goede gel accu's kunt kopen? Ik lig zo vaak plat met de motor dat ik bijna meer gedestilleerd water verbruik dan benzine. :+ Ik gebruik wel een smiley, maar helaas wil ik nogal vaak onderuit gaan. Heeft met m'n rijstijl te maken, hehe.
  22. Mosseltje

    Niet starten van hete motor

    B| Snap er nu echt niet meer de ballen ervan. Motor startte slecht dus "ff" helemaal uit elkaar gehaald en alles nagelopen. :Y Bij eerste poging start de motor (KLR650C, 1-cilinder, 4-takt, elekt. start) perfect en het blokje loopt keurig. Ik heb een klein stukje gereden van hooguit 30...
  23. Mosseltje

    MF-Racing team zoekt . . . (jouw hulp)

    MF-racing team is een feit. *O* Het team staat er en we zijn druk bezig om het team in de media te brengen. De eerst volgende evenement waar we gaan staan is www.moto-event.nl Allemaal komen natuurlijk. Voor deze beurs zoek ik nog wat spullen. We zitten met een nul budget dus als je één van...
  24. Mosseltje

    Butaan lassen?

    FF toch maar een aparte topic openen. :P Ik wil deze winter eens proberen of ik kan lassen. Nu wil ik een autogeen lassetje aanschaffen. Nu ben ik op zoek en ik kan de volgende voor 25 eurie kopen: {imgatt] Volgens de verkoper: Het is een autogeen lasapparaat dat werkt op butaangas en...
  25. Mosseltje

    Tank Kawasaki KLR650C

    Ik ben op zoek naar een plastic of de originele stalen tank van een Kawasaki KLR650C. Niet te verwarren met een: KLR650A KLR650 Tengai KLX650C Die passen echt niet. Kleine kans dat iemand hem heeft, maar je kan blijven hopen.
Terug
Bovenaan Onderaan