Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: HKF
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. HKF

    Motorkoffer Givi - 10 euro

    Te koop, Motorkoffer voor 10 euro. Van Givi Verzending: 6.50, Afhalen: gratis ;) Wij hebben hem zo gekocht alleen nooit gebruikt. Ligt al een tijdje wat stof te happen. Mag daarom goedkoop weg! 1 sleutel
  2. HKF

    BMW K 1600 GS MAMMOTH - 6 Cilinder

    Hebben jullie dit al gezien? BMW K 1600 GS MAMMOTH - Inline 6 Cilinder. Wat vinden jullie ervan? https://www.motoren-toerisme.be/nieuws/special-metal-bakker-bmw-k-1600-gs-mammoth?fbclid=IwAR3wSkswT87WPJuOhQ66DjR2PJjbIje9yATvrrBHd_Go100Zj6TD7heaUeg
  3. HKF

    Afstelling discussie topic: Alles over: Onsteking, compressie, brandstof, ontbranding, verhouding en meer in zowel 4takt als 2takt.

    Afstelling discussie topic: Alles over: Onsteking, compressie, brandstof, ontbranding, verhouding en meer in zowel 4takt als 2takt. Aangezien ik redelijk vaak foutieve informatie tegenkom op het net (waar ik zelf ook van overtuigd was) open ik hier een een afstellings topic. Kan overal over...
  4. HKF

    GIF profielfoto instructie

    Beste allemaal, Hierbij een instructie voor jullie om je profielfoto als een gif in te stellen. Dit is een instructie om dit zelf te doen! Ik heb dit zelf nergens kunnen vinden. Dus ik maak er een! Wat heb je nodig: -Een GIF van maximaal 400 pixels hoog. Niet te breed en niet te groot. -Een...
  5. HKF

    The Mighty Suzuki DR 350-650-800 Bush Pig Sleutel / Project topic.

    Beste Forumleden, Ik zie overal wel heel leuk sleutel en project topics voor BMW's, Triumps en KTM naar voren komen maar ik heb nog geen Suzuki DR sleutel topic gezien. Wel een algeheel DR topic. Aangezien ik vind dat er weinig (nederlandse) informatie te vinden is over dit prachtige model...
  6. HKF

    Yamaha TDR 125cc A1 2takt motor

    Beste, Hierbij bied ik mijn motor aan als interesse peiling / te koop. Motor hoeft nog niet weg, ben benieuwd hoeveel men hem waard vind of ervoor bied aangezien ik over 2/3 maanden A2 ga doen. Perfect voor als je, zoals mij, lang bent. Ben zelf 2 meter pas er perfect op. Betreft een Yamaha...
  7. HKF

    Suzuki DR 350 cilinderkop

    Beste Formuleden, Omdat bij mijn Suzuki dr 350 de cilinderkop zo gefrituurd is zoek ik een nieuwe cilinderkop met kleppen cover. Mag met of zonder auto decompressie. De lagerstukken, waar de nokkenas in rust, moet in goede staat zijn. Ook met kleppen cover erbij. Bied maar aan!
  8. HKF

    Suzuki DR 350 Distributie ketting

    Beste Forumleden. Ik heb hier een euvel waarbij ik mij toch aardig achter de oren moet krabben omdat ik het niet begrijp. Ik heb namelijk een suzuki dr 350 gekocht. Ik wilde deze motorisch een goedde beurt geven. Zodoende ben ik de kleppen gaan stellen met voelermaatjes. Ik kreeg de meest...
  9. HKF

    Honda CBR 125 R. vs Honda Varadero 125

    Beste Forumleden, Ja mijn laatste forum topic. En er zelf ook goed over nagedacht Te hebben, Ben ik zeker A1 Te gaan doen. Bedankt voor de reacties Nu zit ik zelf een beetje te twijfelen :? Een Honda CBr 125 Of Honda Varadero 125 Iemand enige ervaringen met deze motoren...
  10. HKF

    A1, is het met waard en jullie ervaringen

    Beste leden. Ik zou graag dit forum topic willen openen omdat ik dat nergens echt voorbijvzie komen. Laat ik maar beginnen met het volgende: Op dit moment rijd ik een Gilera Runner 50cc Brom tot 80 km/h Hiervoor betaal ik 57 euro per maand aan WA + beperkt casco, poh... Nu staan...
Terug
Bovenaan Onderaan