Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Eguliker
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Eguliker

    Zuigerboring Slave cilinder koppeling veranderen

    Goedendag allemaal ik heb vandaag weer lekker een stuk gereden met mijn 42 jaar oude Suzuki Gs1000 en was weer gewoon starten en gaan na de winterstop. Nu heb ik alleen 1 uitdagen met de motor en dat is dat de koppeling op zo,n oude machine niet erg ligt gaat, als ik een uurtje aan het rijden...
  2. Eguliker

    Suzuki Bandit komt niet boven de 4000 toeren

    Techniek is een serieus forum waar je om raad kan vragen bij technische problemen. Om een degelijk advies te krijgen is wel goede informatie nodig. Gebruik daarom het onderstaande lijstje als leidraad: Merk: Suzuki Type: GSF 650 SA Bouwjaar: 2007 Kmstand: 26000 Introductie motor: Deze motor...
  3. Eguliker

    Suzuki Gs1000 uit 1979 Euro 98?

    Vraagje Ik heb een Suzuki Gs1000 uit 1979 welke perfect loopt. nu tankte ik altijd Euro 95 maar aangezien dit nu E10 is is deze niet meer geschikt voor mijn motor. dus ik heb hem vol gegooit met Euro 98 omdat dit E5 is zoals Euro 95 altijd was. Nu zag ik in de handleiding van mijn motor...
  4. Eguliker

    Hoe lang duurt het dat koelvloeistof temp warm is? Honda Shadow VT750C 1985

    Mogu Ik ben bezig met het ombouwen van een Honda Shadow VT750C uit 1985, Nu heb ik gisteren avond alles weer in elkaar gezet maar kwam er achter dat ik helaas vergeten was om de thermostaat van het koelsysteem te testen. Ik wou deze testen omdat het bij een buiten temperatuur van 20 graden...
  5. Eguliker

    Diameter Gasnaald

    Goedendag (Nacht) Vanavond ben ik druk bezig geweest met het opknappen van de carburateurs van mijn suzuki GS1000 uit 1979 (Ik heb van deze setjes gekocht en dit is zeer goeie kwaliteit moet ik eerlijk zeggen) Nu liep mijn motor in het midden gebied iets te rijk dus wou de gasnaald naar het...
  6. Eguliker

    meer koeling door grotere sproeiers (middelste cilinders)

    Goedendag ben ik weer ik heb een suzuki GS 1000 uit 79 nu rijd deze perfect, maar ik las pas ergens dat het gebruikelijk is om in de carburateurs van de middelste 2 cilinders een grotere sproeier te zetten dan in de buitenste (dit omdat de middelste 2 cilinders minder koeling krijgen dan de...
  7. Eguliker

    Spanningsregelaar Suzuki gs 1000 vervangen

    Goedendag Vandaag is mijn spannings-regelaar van mijn gs1000 uit 79 er mee gestopt, nu wou ik een nieuwe bestellen maar ik zag dat ik nog 2 kastjes (losse gelijkrichter en spanningsregelaar denk ik) heb en de nieuwe gewoon alles in 1 is. Nu kan ik waarschijnlijk de 2 kastjes gewoon...
  8. Eguliker

    Suzuki gs 1000 uit 1979 trilt iets tussen de 4000 en 5000

    Goedendag Ik heb een Suzuki gs 1000 uit 1979 welke ik afgelopen jaren helemaal opnieuw opgebouwd heb. De carbs heb ik helemaal opnieuw opgebouwd en afgesteld ook is de ontsteking vervangen en staat op tijd. Nu is het een cafe racer dus er zit een 4 naar 1 pijp op en open lucht filters dus...
  9. Eguliker

    Welke motorolie in Suzuki gs1000 1979

    Goedendag Ik heb heel veel gegoogle maar ik kom er niet helemaal uit dus hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik heb een oude Suzuki gs1000 uit 1979 nu wil ik hier de olie gaan vervangen en nu staat er in het handboek dat je de SAE 10 W -40 SE moet hebben. nu wordt er overal aangegeven dat...
  10. Eguliker

    Afstelling Suzuki GS1000 naar flinke opknapbeurt

    Goedendag Ik ben de laatste maanden (6,5) druk bezig geweest met het opknappen van een 38 jaar oude suzuki gs1000 (cafe racer) toen ik de motor kocht starte hij nog wel maar daar was ook echt alles mee gezegd. dus ik heb op motorisch gebied de kleppen gesteld, carburateurs opgeknapt...
Terug
Bovenaan Onderaan