Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Frenkie
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Frenkie

    Paddock stand Motorfiets Achterbrug en een paddock standhulpstuk voor het voorwiel

    Paddock stand Motorfiets Achterbrug en een paddock standhulpstuk voor het voorwiel. Gebruikt,locatie Brunssum, Li. Prijs 45 euro
  2. Frenkie

    *VERKOCHT* ̶2̶ ̶x̶ ̶L̶O̶U̶I̶S̶ ̶Z̶A̶D̶E̶L̶T̶A̶S̶S̶E̶N̶S̶E̶T̶ ̶e̶n̶ ̶2̶ ̶x̶ ̶B̶A̶G̶A̶G̶E̶R̶O̶L̶

    2 x LOUIS ZADELTASSENSET en 2 x BAGAGEROL Art. No. 10068948 en Art. No. 10068898 Deze zadeltassenset met klittenbandsluiting is een zeer goede keuze voor een kort weekendje weg: praktisch, robuust, snel vast te zetten en los te halen en een inhoud van 2 x 15 l. De tassen zijn gemaakt van...
  3. Frenkie

    OSCO motorfiets ketting smeersysteem. *VERKOCHT*

    *VERKOCHT*OSCO motorfiets ketting smeersysteem.*VERKOCHT* Ik heb een nieuwe OSCO slang gekocht voor bij deze prima werkende oliesmeerpomp. Deze kost nieuw 135 euro. Bij afhalen in Brunssum betaal je geen verzendkosten en je hebt een leuk ritje. :) Vraagprijs 95 euro.*VERKOCHT*
  4. Frenkie

    *Verkocht*Suzuki V-Strom DL650 2014 Verlaagd Zadel

    Met een lager motorzadel kun je je zitpositie aanpassen. Als je een geringe lichaamslengte hebt, zorgt een verlaagd motorzadel immers dat je makkelijker met beide voeten bij de grond kunt, en dat geeft meer zelfvertrouwen bij het stoplicht of een licht hellende ondergrond. Dit zadel zet je...
  5. Frenkie

    TomTom Rider 400 met travel case en motorsteun

    TomTom Rider 400 met travel case en motorsteunPrijs 145, ophalen in Brunssum scheelt je de verzendkosten.
  6. Frenkie

    TomTom Rider mount -> GSM ?

    Ik heb op mijn motor een TomTom Rider mount gemonteerd. Als ik de TomTom niet gebruik. zou ik daar graag een GSM willen vastzetten. Ik zoek een 'adapter' waarmee ik mijn GSM kan vastklikken op de TomTom Rider mount! Als het niet bestaat, ben ik bang dat ik hem zelf moet ontwerpen en 3D...
  7. Frenkie

    Datona motorfietsheftafel tot 450 Kg

    Datona motorfietsheftafel tot 450 Kg. Met deze robuuste, populaire pneumatische/hydraulische motorfietsheftafel bent u van alle gemakken voorzien. Door de stabiliteit en de grootte kunt u comfortabel werken aan uw motorfiets. Deze hefbrug heeft een lengte (exclusief oprijplaat) van 220 cm en...
  8. Frenkie

    Cardo Scala Rider G9X powerset voor twee helmen, compleet.

    (de powerset is compleet voor 2 helmen). Ik bied hier mijn G9X powerset aan ivm upgrade. Deze twee units hebben altijd 100% gewerkt. Tot vorige week zaten ze nog op onze helmen! Ik bied ze aan met twee nieuwe USB kabels, 4 nieuwe ongebruikte plakstrips en 4 nieuwe ongebruikte speaker velcro's...
  9. Frenkie

    Leovince slip-on einddempers te koop (2 stuks) t.e.a.b.

    Leovince slip-on einddempers te koop (2 stuks)
  10. Frenkie

    Motor op Google Streetview

    OOPS Hier verder ( na 3 jaar, maar who's counting ? )
  11. Frenkie

    Alternatieve beugel voor uitlaatbevestiging

    Op heul veul motors zit de uitlaat bevestigd aan het frame door middel van een zware aluminium beugel, en daar zit 9 van de 10 keer oop de passagier voetsteun aan/in/op verwerkt. Erg leuk, maar ik zoek een beugel waarmee alleen de uitlaat mee word vastgehouden en geen passagier voetstepjes meer...
  12. Frenkie

    Ruitensproeiers

    'Aardige' mevrouw voor me dacht misschien dat ik een vuil vizier had.... ? :N
  13. Frenkie

    Ben een valblok kwijt......

    Kwamen we gister ineens achter: de linker valblok (crash protector) was foetsie. Heb me al rot gegoogeld, maar ik vind wel 20 soorten valblokken, maar niet deze. Kan iemand deze herkennen en me de goeie kant opwijzen ? Mijn GF maak je daar heeeeel erg blij mee.
  14. Frenkie

    Veilige motorfiets stalling TraffikUp

    Orgineel bedoeld om de kliko containers van het straatbeeld te doen verdwijnen. Maar ook uitstekend geschikt om je motor veilig te zetten. Duitse uitvinding, maar nu heeft een bedrijfje in Pekela ze te koop in Nederland. Het heet Trafikup en google hielp niet echt. Dit is alle informatie...
  15. Frenkie

    Afschaffing van de wintertijd

    In de nacht van afgelopen zaterdag heeft Nederland de klok weer een uur teruggezet. Hiermee zijn we weer overgegaan van de zomertijd naar de normale tijd: de wintertijd. Het zou voor de volksgezondheid echter beter zijn als de klok niet een uur was teruggezet. Sterker nog, in het voorjaar zou de...
  16. Frenkie

    Waarom zijn er zo weinig 3 pitters ?

    Waarom zijn er zo weinig 3 pitters tegenwoordig in productie ( in het algemeen ) ? Mijn motorrijdende collega's beantwoorden mijn vraag met: "Zal wel een goeie reden voor zijn he ?" Maar wat zou die reden dan zijn? :?
  17. Frenkie

    Welke bekeuring is duurder ?

    Er is op mijn woon-werk route een afkort stukje.... ligt alleen een bussluis. Nou zaten we bedenken: als je dan toch tegen de verkeersregels in gaat, waar zou je dan de hoogste boete voor -kunnen- krijgen: A/ over de bussluis rijden, of B/ over het fietspad naast de bussluis? Of zou...
  18. Frenkie

    Motoragent in Eifel

    Vandaag waren we lekker haarspelden aan het rijden in de Eifel. ( omgeving Heimbach) Net midden in een zeer onoverzichtelijke bocht was er voor ons een motorrijder gevallen. "Gelukkig" voor hem was het nog net op een stuk waar ze de vangrails speciaal hebben aangepast om schuivende...
  19. Frenkie

    Ik zoek een leuke kentekenplaathouder one-liner

    Ik zoek een leuke kentekenplaathouder one-liner. De tekst die origineel onder het kenteken zat was eigenlijk gewoon gratis reclame voor de motorzaak, zonder dat ik daar om gevraagd had. Wie weet een leuke 'catchy' / grappige / pakkende / je-aan-het-denken-zettende oneliner?
  20. Frenkie

    Nieuwe verkeerswet in Belgie op 1 jan 2011

    Vanaf 1 januari 2011 zou de nieuwe wegcode van kracht worden die ook voor motorrijders nieuwigheden zal bevatten. Door de huidige regeringscrisis zou een en ander wel eens op de lange baan kunnen geschoven worden. Toch willen wij u de interessante denkoefening van het staatssecretariaat van...
  21. Frenkie

    Weghelft

    Afgelopen weekend met paar vrienden rondje door Eifel gereden. Een had een camera op het stuur en af en toe maakte hij opnames. Zo ook deze...... Gelukkig was hij alert en kon hij net op tijd naar de kant sturen. :X
  22. Frenkie

    Neon vest vies van filerijden

    Nieuw vest gekocht ( Kushitani Neon ), even naast de oude gelegd die een jaar gedragen is met filerijden van en naar het werk. vies he ?
  23. Frenkie

    Domste biker in USA ?

    Deze macho dacht de rechter wel even om te lullen, maar dat pakte toch anders uit. Na de uitspraak geeft meneer even gas.... ( oh ja zonder kleding of helm, want dat is niet stoer....) DUMPERTFILMPJE
  24. Frenkie

    Streetfighter koplamp Unit van Acerbis

    Te Koop; DHH Streetfighter koplamp unit van Acerbis,. World-famous DHH headlight is a favorite with enduro riders for its unique design and unparalleled quality and performance. The original dual halogen design. Dual 12V 35W tungsten halogen bulbs. Will fit virtually any motorcycle. t.e.a.b.
  25. Frenkie

    Scheurtjes in voorband ?

    Op de fazer van mijn GF zitten Bridgestone banden van het type BT. Die zaten er al op toen ze de fiets kocht ong een jaar geleden. Stom toevallig zagen we net pas deze "scheurtjes". Kan het kwaad of moet de band ASAP vervangen worden ?
Terug
Bovenaan Onderaan