Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Raviel
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Raviel

    Yamaha XJ 600 S Diversion bj 2001 t.e.a.b.

    Yamaha XJ 600 S Diversion bj 2001 KM stand: 71.658 Incl. Givi topkoffer van circa 40l. Sinds voorjaar 2019 oliefilter vervangen en meermaal oliewissel gehad, nieuwe uitlaatbochten gemonteerd, nieuwe kettingset + borgring, nieuw balhoofdlager en tandwiellager áchter plus tapeinden...
  2. Raviel

    Kofferrek + evt koffer GSF Bandit

    Ik ben op zoek naar een kofferrek eventueel inclusief koffer voor een Suzuki Bandit GSF 650 uit 2001. Wie heeft er toevallig eentje liggen en wil die heeeeel graag aan mij kwijt?
  3. Raviel

    Remhendel Honda CB500 '02 met Brembo pomp

    Door een val eerder in het leven van mijn Honda is de remhendel verbogen. Hij is aanzienlijk verder naar buiten gebogen dan mijn koppelhendel. Ik zou hier graag weer een nieuwe hendel op zetten, waar ik veilig met al mijn vingertjes omheen kan buigen ipv naar moet reiken. Ik red me wel, maar zou...
  4. Raviel

    Remblokken vervangen achter Brembo

    Hoi iedereen, Ik heb enige tijd getwijfeld om een nieuw topic te openen gezien er al 68.000 onderwerpen zijn over remblokken. Maar toch doe ik het, omdat het toch een specifieke situatie is rondom mijn Brembo klauw. En ik ben beginnend sleutelaar dus geen flauw genuil :Z Laatst zijn de...
  5. Raviel

    Raviel

    Goedemorgen, Ik ben Elvira 30 jaar oud uit Oost Gelderland en ben al enkele tijd bezig met mijn motorrijlessen. Ik ben wat klein, en heb een instructeur in de buurt gevonden met een verlaagde Suzuki Gladius. Sinds een paar weken heb ik een Honda CB 500 uit 2001 in de deel staan, die ook...
Terug
Bovenaan Onderaan