Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Crash
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Crash

    setje Rennsports

    Aangeboden setje Rennsports RS2 (Supercorsa SC2 met ander profiel dus..) in de maten 120/180. Beetje stoffig, maar er zit nog genoeg rubber op. (en niet alleen in het midden..) Montage op losse velgen eventueel mogelijk. Setje: €50,-
  2. Crash

    Mega-Meeting vanaf PPP

    Aangezien die gasten aan m'n kop blijven zeiken B| een topic om naar de MM te rijden vanaf PPP :9 vorig jaar hadden we ~40 man, dus kijken of dat er nog meer kunnen worden deze keer :+ tijd is nog niet bekent maar 9 uur een optie it is! Verzamelaars: Johnny English MaRRioBlade Crash...
  3. Crash

    PPP & A4 deel 3

    Aan mij is de eer gevallen een nieuw topic te mogen openen :} Voorgaande PPP & A4 topics: PPP & A4 PPP & A4 deel 2 Heren barst maar los ;)
  4. Crash

    weer nokkenasketting kaduuk?!

    jajaja ik weet het weer een nokkenasketting topic... :P Toen ik me CBR kocht tikte de nokkenasketting en heb deze laten vervangen (bij 54000KM). Er werd vervangen; nokkenasketting + spanner en naturlijk de pakking. Nu staat me fiets inmiddels op 61500 KM en rammelt :r erger dan ooit tevoren...
  5. Crash

    uitgaande as lekt :(

    bij een maat (Bullet) van me lekt de uitgaande as. :( een paar vraagies waar ik ook niet zeker van wist hoe of wat: kan je de keering vervangen zonder het blok uit elkaar te halen? en als we dan toch bezig zijn hoe kan je controleren of het lager van de uitgaande as nog goed is? het is...
  6. Crash

    M-F Meeting vanuit het Westen

    Op speciaal verzoek van Investig8or die niet nieuwsgierig is maar wel alles wil weten :+ Verzamelpunt: parkeerplaats bij PPP Tijd: 9:45 verzamelen 10:00 vertrek Route: A12 Tussenstop: Tankstation "De Andel" 1 km voorbij afrit Gouda (om 10.15~10.30, dan kan iedereen...
  7. Crash

    PPP & A4

    Voor de nieuwelingen dit is PPP: Veel plezier en rijd verantwoord alsjeblieft! Evil Beaver we zullen je niet vergeten '(
  8. Crash

    ketting vervangen

    Dacht ff me ketting zelf te vervangen... |( Niet dus... :( Het voorste tandwiel word nl vastgehouden door een bout en die is met geen mogelijkheid los te krijgen :j iemand een idee hoe ik dat ding los krijg, wil zaterdag graag naar de MFmeeting :] en met m'n huidige ketting ga ik dat van...
  9. Crash

    vanavond 13/8 D H

    zie vanuit m'n kantoortje ;( dat buiten de zon schijnt :9 nog iemand die vanavond richting a4 gaat :] ? of vanmiddag geweest is en omgein te melden heb?
Terug
Bovenaan Onderaan