Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Supersonic
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Supersonic

    LS2 kinderhelm, goedkoop en zgan

    Leuke kinderhelm, een jaar oud en in hele goede staat,echt als nieuw. Met helmzak. Prijs is 30 euro.
  2. Supersonic

    Mancave / garage must have

    Staat al een tijdje in mijn mancave maar mag nu naar de volgende ; Een werkende Unigor 3 multimeter uit 1959 ! Mag weg voor een leuk bod, hoeft niet eens de hoofdprijs te zijn.
  3. Supersonic

    Louis motorjas; 10 euro !

    Uit de kast opruiming.... Een Louis motorjas in maat 56. Voor tien euro is hij van jou.
  4. Supersonic

    Revit motor handschoenen; slechts 20 euro

    Handschoenen in goede staat, Maat M. Opsturen kan voor 3,90.
  5. Supersonic

    GoPro Hero

    GoPro Hero uit 2015. Met boekjes, doos, USB kabel, beide "deksels" (open en waterdicht) en nog wat plakkers/montagevoetjes. De GoPro is krasvrij en in hele goede staat. Vraagprijs is 65 euro.
  6. Supersonic

    Louis fastway motorjas van 2018 voor maar 25 euro !

    Leuke jas, maat 56.
  7. Supersonic

    Nolan N60-5 led yellow 2018 HELM, nu 50 euro !

    TE KOOP : Nolan N60-5 led yellow 2018 ! Maat L Hele fijne helm, gekocht in april 2018. Amper gedragen omdat ik toch minder woon-werk heb gereden dan ik dacht. Extra zit er nog een licht getint vizier bij t.w.v. 45 euro. Boekjes en helmzak zitten er bij. NU 50 euro ! eigen foto's volgen zsm.
  8. Supersonic

    Bijna nieuwe maar toch erg goedkope Helm

    Helm van het Italiaanse merk vemar. Amper gebruikt. Erg handig als je eens iemand achterop wil nemen enz. Maat XL maar valt klein, is niet groter dan mijn Nolan maat L. Mag weg voor 20 euro. Plaatje komt er aan.
  9. Supersonic

    Eindelijk is de Nmax in huis

    Gisteren was het zover ! Vroeg in de auto en op weg naar Motoport Rockanje. Daar aangekomen wat euro's achtergelaten en de Yamaha meegenomen. Het rijden kon beginnen en mijn planning was om niet de 125 km naar huis over de snelweg af te leggen maar met een omweg en over veel binnenwegen lekker...
  10. Supersonic

    Oxford big boss schijfremslot met alarm

    Erg stevig slot met alarm. De drie originele sleutels zitten er bij + spiraal koort. Prijs is 35 euro.
  11. Supersonic

    De nieuwe kawasaki ninja 400 - deel 1

    Oke, hij is pas vanaf februari leverbaar maar ik begin nu al een topic voor deze nieuwe ninja. Zal dit net zo'n succes worden als de zxr 400 uit de jaren 90 ? Zal hij kunnen opboksen tegen de ktm rc 390 ? Het is een erg mooie en leuke motor, ook voor de meer ervaren rijders :]
Terug
Bovenaan Onderaan