Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. iemandvandezaak

    Battery saver oxford heated grips springt telkens aan, te zwaar belast?

    Mijn oxford heated grips worden niet zo lekker warm. Op 75% voel ik ze nauwelijks en de battery saving mode springt redelijk rap aan als je niet hard genoeg rijdt of als je afremt. Met stationair draaien kan die eigenlijk alleen 25% doen zonder dat die saving mode aanspringt. 100% doet die...
  2. iemandvandezaak

    Gezocht: SV 650 Naked, Gen 2 ,

    Ik heb nu een first gen sv650n en een second gen sv650n k3 en nu zijn mijn broertje en ik op zoek naar een derde voor hem! - Voorkeur 2003 model - Aftermarket uitlaatje is welkom - Eventueel kleine gebreken en/ of onderhoud kan ik zelf doen - Prijs 2500 max Bied maar aan via PB of laat hier...
  3. iemandvandezaak

    Waterdicht maken tail tidy

    Ik heb een undertail op mijn eerste generatie sv650 gezet maar de pasvorm is niet al te best. Hoe kan ik dit het beste en beetje fatsoenlijk afdichten voor water? Dacht zelf aan een stukje neopreen maar dat leek mij ook niet ideaal.
  4. iemandvandezaak

    TK: Triumph Tiger Sport ' 13 > Magnetische tanktas en Zadel

    Magnetische Tanktas Geschikt voor Triumph Tiger (Sport) Bj. 2013 > Nieuwprijs €175 Vraagprijs €55 A9510102 “Bespoke magnetic sports tank bag with moulded construction to maintain form. Offers 15 litre capacity which can be expanded to 20 litres.” Goede staat. Zie foto’s. Kan er voor...
Terug
Bovenaan Onderaan