Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Paul Hewson
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Paul Hewson

    Voorspatbord en uitlaat (2x) MV Agusta F4

    Wegens het opruimen van de garage heb ik volgende te koop: Voorspatbord van een F4 750 - 50 euro Uitlaat van een F4 750/1000 - 250 euro Heeft slechts enkele kilometers gemonteerd geweest en is daardoor zo goed als nieuw. Uitlaat van een F4 750/1000 - t.e.a.b. Van van...
  2. Paul Hewson

    MV Agusta F4 750 S 1+1

    type: MV Agusta F4 750 S 1+1 bouwjaar: 2001 kilometerstand: 32000 kleur: rood/zilver Voorzien van: Technoflex voorvork veren BMC luchtfilter herschrijfbare chip met 127 PK aan het wiel Rizoma knipperlichten Voor het smeren van de ketting is een losse bok aanwezig. De duo voetsteunen...
  3. Paul Hewson

    Kawaski ER-6F Ebony met ABS

    Wegens aanschaf andere motor te koop aangeboden. Km-stand: 18.000 km Bouwjaar: oktober 2006 Kleur: Zwart/rood (Ebony) Garantie: tot oktober 2010 Accesoires (allemaal origineel Kawasaki): 1. ABS 2. U-beugel slot welk onder de zitting past 3. Kleine knipperlichten achter (origineel in...
  4. Paul Hewson

    [GEZ] Onderdelen GSX 600 F 1997

    .
  5. Paul Hewson

    Eisen en regelgeving wegafzetting / wegblokkade

    Mijn vraag is wie hier ervaringen mee heeft met wat betreft de eisen en de regelgeving is voor een wegafzetting/wegblokkade binnen de bebouwde kom t.b.v een evenement. Ik ben zelf namelijk afgelopen zaterdag dwars door een dranghek geschoten en vroeg me dit dus af in verband met eventuele schuld...
  6. Paul Hewson

    Leuke sportieve 25 kw'er

    Aangezien ik druk bezig ben met het papiertje ben ik al driftig op zoek naar een leuke motor maar ik moet zelf het wiel uitvinden aangezien ik in mijn directe omgeving de eerste motorrijder zal worden. Dus ik ben op zoek naar een leuke sportieve 25 kw'er om mee te beginnen. Heb je wat te koop...
Terug
Bovenaan Onderaan