Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Pevanz
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. P

    Honda XL600 aansluiting slang......

    Heeft iemand enig idee waar de slang op de cilinderkop van mijn honda XL600 naar toe moet ?
  2. P

    Honda XL600 aansluiting slang......

    Heeft iemand enig idee waar de slang op de cilinderkop van mijn honda XL600 naar toe moet ?
  3. P

    Update Problemen TomTom Rider

    Heb medio juni een software update op mijn rider V2 gezet. Sindsdien allerlei rare verschijnselen zoals het spontaan weer aan gaan van de rider nadat ik deze uit heb gezet. Verder soms wat achterlopen van de gesproken route aanwijzingen en af en toe loopt de software gewoon vast. Bovendien lijkt...
  4. P

    Geel Licht op de Motor

    Ik heb sinds vorig jaar in één van mijn beide lichten een gele lamp om zo beter op te vallen tussen het overige verkeer. Het maakt je bv beter herkenbaar als je tussen een file door rijdt. Ik zie ook steeds meer motoren met gele verlichting. Heb zelfs een briefje aan de overheid gewaagd om mijn...
  5. P

    Vogezen & Elzas

    Doel van dit topic is om ervaringen te delen met andere motorrijders over hotels, campings, retaurants en routes in de Volgezen en/of de Elzas. Ben net terug van een driedaagse trip uit de Volgezen. In deze tijd van het jaar ??? Jazeker, het was daar een paar dagen mooi weer. Maar ik was...
  6. P

    Pro Route van Ixis

    Ik heb een Pro Route van Ixis op mijn motor zitten maar geen informatie hierover. Heb de site van Ixis in Duitsland al opgezocht maar het lijkt wel of de site door een kleuter in elkaar is gezet. Informatie is onoverzichtelijk en links naar pdf files met technische info werken niet. Heb de firma...
  7. P

    Benzinekraan Africa Twin

    Ik ben sinds gisteren de eigenaar van een africa twin uit 97. Nu heb ik voor de kenners een vraag over de stand van de benzinekraan. [Vergeef mijn ontwetendheid en zonder instructieboekje is het ook maar behelpen.] Probleem is het volgende: Ik weet niet helemaal zeker wat nu de juiste stand is...
  8. P

    Koppeling XL 600 R gemold

    Nu heb ik het helemaal voor elkaar.....,ik heb m'n gehele koppeling gemold. Shit Happens zal ik maar zeggen. Ik probeerde m'n koppelingshuis te demonteren om het blok te splijten en dacht handig te zijn door twee boutjes in het gietijzer te zetten en met een schroevendraaier te borgen...
  9. P

    Cilinder van blok verwijderen

    Wie heeft er nog nuttige tips om de cilinder van het blok van mijn honda xl-600 los te krijgen ? Ík heb het al gebrobeerd met een hamer en een stuk hout maar krijg dat @&%#!@ ding niet los... Peter
  10. P

    Startmotor Honda XL 600 R

    Hallo, Ik ben momenteel bezig een Honda XL600 R op te knappen. Nu ben ik in bezit gekomen van een startmotor voor deze motor. Is er iemand die mij kan vertellen hoe deze moet worden ingebouwd of een foto heeft van een XL600 R met een gemonteerde startmotor ? Peter
Terug
Bovenaan Onderaan