Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: fietske
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. F

    Adapter momentsleutel (1/4 naar 3/8 en 1/2)

    Hi, Ik ga binnenkort zelf voor het eerst m'n olie, oliefilter en bougies wisselen. Daarvoor heb ik gereedschap gekocht: 'Lichte' momentsleutel (6-30nm) 1/4 aansluiting 'Zware' momentsleutel (28-210nm) 1/2 aansluiting met adapter naar 3/8 Behoorlijk complete doppensleutelset Bougiessleutelset...
  2. F

    Aluminium hitte tape voor kappen

    Ik heb een paar kappen bij de uitlaat van mijn motor waar de aluminium tape (als dat het is) door de jaren heen versleten is. Ik wil dit graag opnieuw toepassen om uiteraard de kappen van de uitlaathitte te beschermen. Volstaat het volgende: bol.com | Aluminium Tape 50MM x 50M – Hittebestendig...
  3. F

    Healtech Quickshifter Easy i.c.m. Power Commander III (3)

    Hallo allemaal, Ik heb een Yamaha YZF-R1 uit 2003 met een Dynojet Power commander III (3) en ik vroeg me af of ik zonder problemen (door de Power Commander) een Quickshifter kan installeren en eventueel ook een gear indicator. Wat ik momenteel op het oog heb is de Healtech Quickshifter Easy...
  4. F

    Schijfrem voorkant (aan 1 kant) vervangen. Nieuw of tweedehands product kopen?

    Ik heb afgelopen maandag wat pech gehad met m'n motor (Honda CBR600F uit 2002) en nu is mijn remschijf aan de voorkant (rechts) krom. Deze zal vervangen moeten worden, echter schrok ik nogal van de prijs die mijn garage me aangaf; 320 euro voor een originele vervanger. Een ander merk (voor een...
  5. F

    (Grijs/zilver) Voorspatbord Honda CBR 600F (F4i) (PC35) 2002 gezocht

    Ik zoek een spatbord voor de voorkant van mijn Honda CBR 600F (F4i) (pc35)uit het bouwjaar 2002. Kleurvoorkeur is zilver/grijs, maar een andere kleur zou ik kunnen overwegen (en zelf spuiten). edit: Ik heb bij mijn garage een nieuwe laten bestellen!
  6. F

    Uitlaatembleem rechtbuigen

    Een goedeavond, Ik heb een Laser Hotcam met een mooi embleem, maar dat embleem zit aan de ene kant niet helemaal meer vlak op de uitlaat en er zit een klein scheurtje in. Heeft iemand een tip om het embleem weer netjes vlak tegen de uitlaat te krijgen? Wat ik zelf heb geprobeerd: Plakband om...
  7. F

    Externe microfoon voor geluid van de motor

    Nu maak ik wel eens filmpjes met mijn Guardo Actioncam die op m'n helm zit, maar uiteraard kan ik het geluid daarvan niet gebruiken door de wind. Ik gebruik mijn telefoon (Samsung Note 3) met een voice recorder app om het geluid van de motor op te nemen (mp3). Dat werkt wel, totdat ik het gas...
  8. F

    2002 Honda CBR 600F Sport, seatcover (zilver/grijs)

    Ik ben op zoek naar een grijze/zilveren seatcover voor de achterste helft van mijn zadel. De vorige eigenaar heeft helaas 1 van de 4 clipjes afgebroken waardoor de cover aan een kant net niet perfect aansluit. Mocht iemand er een hebben (met 4 clipjes ;)) voor ~20 euro, hoor ik het graag!
  9. F

    2002 Honda CBR 600F Sport, plastic bout cover onderdeel

    Ik zag gisteren dat ik een van de plastic covers mis die op de boutjes zitten die het achter-handvat, om het zo maar te noemen, vasthouden. Wat foto's: Ik heb verschillende zoektermen gebruikt op Google, ebay en websites met motoronderdelen, maar ik krijg ze niet...
  10. F

    Verkeerslichten zien me niet.

    Sinds een week of vijf rijd ik met plezier op mijn motor, maar wat me sinds het begin opvalt is dat ik nogal vaak niet wordt gezien door verkeerslichten. Voorbeeld 1: Ik rijd op een rood verkeerslicht af, stop en wacht..maar het verkeerslicht gaat niet op groen. Ik zie hetzelfde rondje...
  11. F

    Eerste motor kiezen, lastig! (Sport/Supersport/Supermoto)

    Hallo allen, Ik ben 29 jaar en vorige week ben ik geslaagd voor mijn rijbewijs A. Heuheu! Ik wil graag een motor kopen, maar omdat alles nog nieuw is voor mij (geen noemenswaardige eerdere ervaringen met scooters en/of schakelbrommers) en ook (nog) niet echt vrienden heb met A-rijbewijzen om...
Terug
Bovenaan Onderaan