Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Psygho77
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Psygho77

    reclame als sponsor ?

    Sinds gisteren valt het me op dat ik reclame banner heb, af en toe onderin het scherm. Valt met name op als ik achter de Mac zit, Safari dus ik ben sponsor donateur, of nou ja ik heb jullie mijn zuurverdiende centjes gegeven,,, niet zozeer om zonder reclame te zitten, maar als steun, maar ja...
  2. Psygho77

    Te koop Yamaha MT-09 SP 07-2018, vele opties, 7.508 KM

    Te koop: Yamaha MT-09 SP uit juli 2018 uit de provincie Drenthe. KM: 7508 (kan wat oplopen bij mooi weer) 1e eigenaar, met bon op naam. Ingevuld boekje. Absoluut in nieuwstaat. Staat binnen in de woonkamer, zowel zomer , als in de winter herfst, en lente. Het hele jaar dus. Enkel met mooi...
  3. Psygho77

    Constands power central lift voor vele motoren

    Te koop constand power central lift. Met adapterplaten, geschikt voor veel motoren. Adapterplaten te koop via "motea". Momenteel met Honda cb 650f / CBR 650f plaat geleverd. Te koop wegens bouw garage. Prijs 100,00 euro. Plaats Assen, drenthe
  4. Psygho77

    Doppenset 1/2 "smoos" te ruim? Alternatief?

    Goedemiddag.. Vandaag mijn smoos doppensetbinnen gekregen. 20 delige set, met een 1/2 opname. Ziet er goed uit,goed afgewerkt, en prima op het eerste gezicht. Ideaal omdat alles wat ik nodig heb erin zit. Echter ik vindt ze behoorlijk ruim! Om dat even te testen pakte ik mijn mannesmann...
  5. Psygho77

    Psygho77 is nieuw hier...

    Al een hele poos een lurker, nu dan geregistreerd. Mijn naam is Emil, en woon in prov Drenthe. Vanaf mijn 12e rijd ik al op gemotoriseerde 2 wielers. Vanaf mijn 16e legaal op brommers. Heb alles van Honda wel zo ongeveer gehad. Ben begonnen met mijn rijbewijs te halen op mijn 40e...
Terug
Bovenaan Onderaan