Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: falerossi
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. falerossi

    Proefrijden met de nieuwe Kawasaki Ninja ZX-1

    Proefrijden op het circuit met de nieuwe Kawasaki Ninja ZX-10R! Altijd al eens op de bloed snelle Kawasaki ZX-10R willen rijden, dat kan nu voor maar €25,-! Proefrijden op het circuit met de nieuwe Kawasaki Ninja ZX-10R!
  2. falerossi

    Worldsuperbike race 12; Laguna Seca (USA)

    Naast de Motogp, is er dit weekend ook Worldsuperbike op het circuit van Laguna Seca USA. Voor de verandering is race 1 op zaterdag en race 2 op zondag! Friday 27-09-2013 FREE PRACTICE 20:45 45' QUALIFYING PRACTICE 23:30 45' QUALIFYING PRACTICE Saturday 02:15 60'...
  3. falerossi

    Dijiro Katoh

    Zaterdag 20 april is het 10 jaar geleden dat de motorsport afscheid nam van Daijiro Katoh. Een groot talent die veel te vroeg is overleden. Ik vind dat deze dag niet zomaar voorbij mag gaan zonder een topic! R.I.P. Daijiro Katoh
  4. falerossi

    ONK Wegrace 2014 Topic

    Het 'oude' topic staat inmiddels op de 100, dus tijd voor een nieuw topic voor het ONK wegrace. Om alles toch wat overzichtelijk te houden gekozen voor een '2013 topic' inplaats van net zolang lullen tot de 100 pagina's. Ik zal dit start scherm naarmate er meer informatie komt aanpassen met...
  5. falerossi

    Motogp| Moto2 | Moto3 | Sillyseason 2013

    Luis Salom weg uit team van Roelof Waninge MOTORSPORT - De Spaanse motorcoureur Luis Salom rijdt volgend seizoen niet meer voor het team van Roelof Waninge uit Dwingeloo. De 21-jarige coureur staat na dertien wedstrijden op de derde plaats in de stand om het wereldkampioenschap...
  6. falerossi

    WSBK Ronde 10; Rusland

    Moscow raceway 24 - 26 augustus Circuit lengte; 3931 meter bochten links; 10 bochten rechts; 7 Rondje rond het circuit (Ronde tijd 20 min :+ )
  7. falerossi

    BSB Assen 21 t/m 23 sept

    BSB weekend 21,22 en 23 september Tijdschema http://www.ttcircuit.com/media/documents/12%200709%20Assen%20timetable%20v3%20010512.pdf
  8. falerossi

    Worldsuperbike; Sillyseason 2013

    WSBK: koplampen vanaf 2013 verplicht WorldSBK het laatste nieuws World Superbike - Racesport.nl
  9. falerossi

    Monster Energy Grand Prix de France 2012

    Chris Vermeulen vervangt Colin Edwards tijdens de de GP van Le Mans Le Mans 2011 was er het akkefietje tussen Pedrosa en Simoncelli (R.I.P) Uitslagen van 2011; Motogp 1; Stoner 2; Dovizioso 3; Rossi Moto2 1;MARQUEZ 2; TAKAHASHI 3; BRADL 125cc 1; VIÑALES 2;TEROL 3; VAZQUEZ
  10. falerossi

    Worldsuperbike race 4; Monza

    Nieuwe ronde nieuwe kansen, zondag 6 mei gaan de WSBK en Wss heren weer los! De heren van Kawasaki willen naast Sykes de lege fiets van Joan Lascorz weer gaan bemannen, Kawasaki wilde graag Salom doorschuiven, maar het Pedercini team zou moeilijk doen. In 2011 wist Eugene Laverty beide...
  11. falerossi

    Is het beter dat Stoner stopt met zeuren?

    Als we dan toch domme topics openen |(
  12. falerossi

    Silly Season 2014

    Suzuki in 2014 terug in MotoGP MotoGP het laatste nieuws en uitslagen - Racesport.nl
  13. falerossi

    World Superbike race 3; Assen

    World superbike Assen 20, 21 en 22 april De Nederlandse wildcards zijn inmiddels bekend. In de Supersport rijden Stuart Voskamp en Twan van Poppel mee. In de Stock 600 heeft Wayne Tessels een wildcard. Voor de superbike zijn helaas geen Nederlandse wildcards. ten Kate gaat voor het weekend...
  14. falerossi

    Hoe krijgen we meer publiek naar het ONK

    Ik wou jullie eens vragen of jullie wel eens het ONK bezoeken (Open Nederlands Kampioenschap wegrace). Omdat het publiek massaal thuis blijft tijdens de races, vroegen we ons af; Hoe krijgen we meer mensen richting het circuit. Eigenlijk is er alleen veel publiek aanwezig tijdens 'De...
  15. falerossi

    Race 1; Philip Island, Australie

    Het duurt dan nog wel een aantal weken, maar de eerste wildcard voor de WSBK van Philip Island is bekend. De eerste race van het jaar vind plaats in het weekend van 26 februari. Phillip Island wildcard voor Johnson WorldSBK het laatste nieuws World Superbike - Racesport.nl
  16. falerossi

    Dakar 2011

    Met nog een aantal weken staat de Dakar rally weer op het programma. Het lijkt mij wel leuk om alle nieuwtjes te verzamelen en te discusseren in een topic voor de Dakar rally.
  17. falerossi

    Nieuwe europese 250 kampioenschap

    jaap timmer en willy pomper zijn bezig deze klasse in europa op te zetten. Dear all, Some of you allready might have heard that we are investigating the possibilty of starting a eurpean two stroke competition. About 1 month ago I was asked by a big organizer in Holland to set up some 250...
  18. falerossi

    WSBK: Race 9, Brno 2010

    Kuba Smrz & Team Pata B&G vanaf Brno niet meer op Ducati maar op Aprilia Motorsport aktuell Na zo veel ellende met die Ducati kan ik me voorstellen dat ze alsnog de overstap gaan maken naar de erg succes volle Aprilia.
  19. falerossi

    Motogp Silly Season 2012

    Zoals wel bekent is stapt de motogp in 2012 weer over op 1000cc motoren. Aangezien er volgens mij nog geen topic over was heb ik er maar een geopend.
  20. falerossi

    WSB,Race 4 Assen (25 april)

    Ja ik weet het, ik loop een race voor. SBK-start Assen voor Veneman? Veneman: “Het zou werkelijk fantastisch zijn als het lukt!” Als het aan BMW Nederland en het TT-circuit van Assen ligt, krijgt Barry Veneman tijdens de WK Superbike-race op Assen een wildcardstart op een derde...
  21. falerossi

    IDM 2010

    Int. Deutsche Motorradmeisterschaft
  22. falerossi

    3x Suzuki GSX-R 1000

    Het gaat hier om 3 motorfietsen die elk 1 race seizoen hebben gedraait in het ONK Dutch superbike 1x GSX-R 1000 K7 €10.000 2x GSX-R 1000 K8 €11.000 2 x Wilbers voor en achter veering en stuurdemper 1 x HK Ohlins voor en achter veering (TTX36) en stuurdemper Met optie op extra...
  23. falerossi

    Motogp kalender 2010

    De FIM heeft de Motogp kalander iets wat aangepast. Omdat het nu winterstop is en er qua motorrace weinig te zien is op tv leek mij het wel leuk op jou ideale kalender samen te stellen. Want van mijn kant zijn er genoeg circuits die ik totaal niks vind. Dus hoe ziet jou ideale motogp...
  24. falerossi

    Algemeen IDM topic

    Omdat er bijna voor alles een topic was maar nog niet voor het IDM (Internationale Deutsche Motorradmeisterschaft) open ik een topic voor alles wat over het IDM gaat. De IDM 2012 kalender 1 22 april Duitsland Lausitzring 2 6 mei Duitsland Oschersleben 3 17 juni Duitsland...
  25. falerossi

    Te Koop Suzuki GSX-R 1000 K7 /K8

    Het gaat hier om 3 motorfietsen die elk 1 race seizoen hebben gedraait in het ONK Dutch superbike 2 x Wilbers voor en achter veering en stuurdemper 1 x HK Ohlins voor en achter veering (TTX36) en stuurdemper Met optie op extra onderdelen. voor de rest zijn ze gelijk. voor meer...
Terug
Bovenaan Onderaan