Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: homers
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. homers

    werkplaatshandboek gpz 750 `87 gezocht

    Hallo, ...Collega van mij heeft een Kawasaki GPZ 750 van 1987 gekocht en heeft elke keer problemen met het oudje.Nu wil ik hem graag helpen aan een ( digitaal )wphb. Ik hoop dat er iemand is die mij een linkje kan geven. :) gr Homers
  2. homers

    x-lite 901 vizier gevraagd

    Hallo, Ik ben op zoek naar een Nolan x-lite vizier 901 inc. pinlock.(clear) Als iemand deze heeft liggen neem ik het graag van je over. :)
  3. homers

    gsx-r `98 benzinepomp/filter vraag

    Hoi, Ik heb soms last van stotterende motor .hij houdt wat in en F1 staat dan in display. Om ergens te beginnen maak ik de tank leeg/schoon en zou graag eventuele filtertje schoonmaken. Nu heb ik de benzine pomp gedémonteerd. Ik heb een digitaal werkplaats handboek maar lastig te zien...
  4. homers

    actie op de a1

    Driebergen - Onder de vlag van ‘Rij met je hart’ slaan het ministerie van Verkeer en Waterstaat, de KLPD en de KNMV de handen ineen om aandacht te vragen voor het samenspel in de file tussen motorrijders en automobilisten. De KLPD en Koninklijke Nederlandse Motorrijders Vereniging voeren 2...
  5. homers

    Te koop: Motorpak maat 50 kawasaki kleur

    Beste M-F-ers, Een maatje van me heeft dit pak te koop, Motorpak maat 50 Kawasaki kleur. Het pak is nog maar paar keer gedragen i.v.m. motor verkoop nu dus in de aanbieding. het is een combi pak dus 2 delig van het merk MQP. Het is destyds gekocht bij Brouwer in Staphorst. De nw.prijs was...
  6. homers

    beschadigde kuipdelen gsx-r

    Ik heb hier nog wat beschadigde kuipdelen liggen. -Kopkuip.(rechter kant wat geschaafd en gaatje in onderkant.) -rechterkuipdeel.(ehoorlijk geschaafd) -rechter achter framekuipdeel.(zie foto+ 1 bevestigings lipje is afgebroken) Verder een kuipframe beugel die wat vervormd is. Het rechteronder...
  7. homers

    superbikes filmpje

    Ik heb een 36 mb filmpje van zaterdag gemaakt. *D Je kan het hier downloaden. Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden :P http://viccie.motor-forum.nl/SBK-superpole-2005.wmv Met dank aan Viccie. :}
  8. homers

    Wie kan een superbike filmpje 36 mb hosten?

    Hallo, ik heb van de superbikes (en pitwalk :P )op zaterdag een filmpje gemaakt dat is 36 mb groot. Is er iemand die dat voor mij op een server kwijt kan? Tot er zich iemand aanbied kan je het via ftp weg zuigen ..60kb upload -O- . 62.194.225.236 ww:homers login:homers
  9. homers

    gsxr ; koude start wel maar warm niet ?!

    Goeden dag, 5 weken geleden lag ik op de grond(schuiver) met mijn gsxr 750 van `98 (injectie-motor). Van `t weekend heb ik er voor het eerst weer mee gereden en nu start het prima met een koude motor maar na een ritje en een korte stop van 15 minuuten start het niet meer ,wel stroom. Dit...
  10. homers

    spekgladde wegen :NU op tv

    Dadelijk bij rtl 4, editie.nl "spekgladde wegen in de binnenstad een probleem voor motor rijders." misschien wel ff boeiend om te kijken. :)
  11. homers

    gsx-r zadel bevestiging zit los

    Het zadel zit met twee inbusjes(6) vast. deze inbus draai je in een soort busje met schroefdraad die weer in het frame zit. Om dat 1 inbus lam is dacht ik deze wel even met een tap weer goed te maken. maar... het busje draait mee.ook als ik bv een parker erin wil draaien. Heeft iemand ervaring...
  12. homers

    m-freaks prijswinnaars filmpje,circuit rijden

    hi, Zaterdag 31-7-04 was een dag voor de gixxers om op het circuit van Assen te rijden. Wij mochten ook rijden nadat motorfreaks.nl ons als twee van de winnaars had uitgeroepen van hun prijsvraag. *D Voor wie het leuk vindt kan je hier (r-muis doel opslaan als..)een 8 mb filmpje d-loaden van...
  13. homers

    Filmpje van TT-Assen(geen race beelden)

    Een 7.6 MB filmpje van de dingen rondom tt van Assen *D .Dus niets van de races. Klik met je r-muis ,doel opslaan als.. Assen 2004.
  14. homers

    brandstofinspuitsysteem gsx-r 750 probleem(pje)

    Het gebeurt me af en toe dat mijn motor wat stottert.( 1x op 400km) het lijkt erop dat het geen benzine krijgt. Het onderhouds boekje vermeld dat mijn brandstofinspuit systeem defect is.(f1 en indicatie lampje knippert even). Voor ik mijn motor na de dealer breng wil ik graag jullie gedachte...
  15. homers

    schakel probleempje

    hoi Ik heb even wijze raad nodig. Afgelopen zaterdag kreeg ik hem(de versnelling vd gsx-r 98) moeilijk in de vrij ,ook klakte de versnellings bak wat anders.later , na wat rustiger rijden was het weer normaal. Kan dit door de hitte gekomen zijn? n.b. sinds twee weken heb ik ipv eurol 10w40...
  16. homers

    motorrit gsx-R rijders barneveld

    Beste suzuki gsx-R rijders. Vanaf motor huis de Valkenier in barneveld is er zaterdag 1 maart 2003 een "begroetings-rit" ter ere van een gsx-r rijder die 50 jaar word. 09:30 - 10:00 uur , koffie drinken 10:00 - 12:00 uur , vertrek met zoveel mogelijk GSX-Ren om een GSX-R rijder die 50 jaar...
  17. homers

    ducati foto

    :+ vooroordeel over ducati`s terecht? :+ Zaterdag even wezen "rijden" met medeforummers.video cam zorgde voor leuke en ook geinige plaatjes. ik kon het niet laten om deze af te beelden.
  18. homers

    Wie gaat het worden? Edwards..of bayliss

    29 september-Imola,...Daar maken de heren uit wie de wereldtitel op zijn naam gaat schrijven?. Wie denk jij dat het gaat worden? De in bloedvorm verkerende "Texas tornado" of toch Troy Bayliss.
  19. homers

    demper advies gevraagd

    hoi m-f ers, Mijn, door een schuiver beschadigde originele demper van gsxr750 `98 wil ik vervangen door een andere. uiteraard met iets mooier geluid dus. Als het nodig is moet ik de demper wel weer om kunnen wisselen (ciquitdag of id.) gaat me niet om meer pk`s. advies van jullie zou ik graag...
Terug
Bovenaan Onderaan