Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Kevinh456
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Kevinh456

    Sv 650 eerste generatie 25 kw voor a2 rijbewijs

    Goedendag dames en heren mijn naam is kevin en ik rij momenteel nog op een a1 motor maar die wordt binnenkort verkocht . En dus kwam ik bij de sv 650 naked het liefste een eetste generatie 😉 uit als volgende motor mijn vragen zijn. Hoe rijdt zo'n sv op 25 kw . Waneer moet er onderhoud gepleegd...
  2. Kevinh456

    Sv 650 eerste generatie 25 kw voor a2 rijbewijs

    Goeden dag dames en heren Mijn naam is kevin ik rij momenteel nog op een a1 motor maar die gaat binnenkort in de verkoop en ik ben nu aan het kijken voor een sv 650 eerste generatie. Mijn vragen kan ik deze motorfiets terug begrenzen naar 25 kw zonder naar de rdw te moeten voor een keuring ...
  3. Kevinh456

    Sv 650 eerste generatie 25 kw voor a2 rijbewijs

    Goeden dag dames en heren Mijn naam is kevin ik rij momenteel nog op een a1 motor maar die gaat binnenkort in de verkoop en ik ben nu aan het kijken voor een sv 650 eerste generatie. Mijn vragen kan ik deze motorfiets terug begrenzen naar 25 kw zonder naar de rdw te moeten voor een keuring ...
  4. Kevinh456

    Cbf 600 naked voor a2 op 25kw

    Goedendag dames en heren mijn naam is kevin ik ga binnenkort op voor mn a2 . Ik heb even gekeken voor wat motoren en de cbf 600 sprak me wel aan maar mijn vraag is loopt dat een beetje op 25 kw en welke bouwjaren hebben een type goedkeuring gekregen . Alvast bedankt
  5. Kevinh456

    Ktm duke 690 35 kw kopen

    Goedendag mijn naam is kevin ik ben aan het kijken voor een ktm 690 duke maar ik moet nog een jaar op a1 ik wil de bekende kwaaltjes en verbruik weten van de duke misschien dat er iemand is die de duke heeft test gereden of een heeft gehad mijn budget is ongeveer 6500 euro inclusief verkoop a1...
Terug
Bovenaan Onderaan