Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: RalfH
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. RalfH

    CRF250L - OBD uitlezen met DMD2

    Goedemorgen iedereen, Heeft iemand ervaring met het volgende: Wanneer ik via een adapter een bluetooth OBD reader aansluit op mijn CRF250l (om zodoende die te kunnen uitlezen met DMD2), gaat mijn motorlampje branden. Deze blijft continue aan staan. Hebben meer mensen dit, hoort dit zo? en kan...
  2. RalfH

    CRF250L - OBD uitlezen met DMD2

    Goedemorgen iedereen, Heeft iemand ervaring met het volgende: Wanneer ik via een adapter een bluetooth OBD reader aansluit op mijn CRF250l (om zodoende die te kunnen uitlezen met DMD2), gaat mijn motorlampje branden. Deze blijft continue aan staan. Hebben meer mensen dit, hoort dit zo? en kan...
  3. RalfH

    Triumph S3 1050; Stuuruitslagbegrenzer onderste kroonplaat

    Goedemorgen! Vorige week is mijn S3 bij stilstand omgevallen, iets met een helling. Kan mezelf wel voor mijn kop slaan :P, maarja.. daar wordt 't niet beter van. Afkloppen: maar een klein beetje schade schade gelukkig (stuuruiteinde en rempedaal beetje geschaafd; knipperlichtje kapot)...
  4. RalfH

    Db-killer Bos Type 5007 Triumph Speed Triple 1050

    Beste Allen Ik heb een Triumph Speed Triple 1050 uit 2006 met Bos (3 naar 2) uitlaten. Toen ik de motor kocht zaten er geen DB-killers bij, maar aangezien ik een circuit training ga doen heb ik deze wel nodig. Via Bos (bosauspuff.de) heb ik de volgens hen originele Db-killers besteld...
  5. RalfH

    Even voorstellen!

    Hey allen, Even voorstellen! Ik ben Ralf, 31 jaren jong, woonachtig in Eindhoven. Het halen van mijn motorrijbewijs stond al jaren op de agenda. Alleen door andere prioriteiten.. drukte.. werk.. huis.. en nog meer excuses.. nooit aan toegekomen. Een jaar geleden mijn motorrijbewijs dan...
Terug
Bovenaan Onderaan