Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Hagaban
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. H

    SW Motech cargobag 50L

    Heb deze tas indertijd gekocht vanwege het feit dat hij op bijna iedere motor heel makkelijk te bevestigen is, en vanwege de grote inhoud van 50 liter. Erg handig met een groot hoofdvak, en twee kleinere vakken aan weerszijden voor het opbergen van kleinere dingen waar je snel bij wil kunnen...
  2. H

    Revit Warrior tweedelig pak mt. 48/50

    Vanwege de wissel naar een motor waar een leren pak niet echt bij past, verkoop ik mijn Revit Warrior tweedelig pak. Het pak is gebruikt, maar in prima staat en altijd netjes onderhouden met ledervet. Het pak is maat 48, mijn maat is normaal ook 48 maar het pak is mij net iets te groot, zou dus...
  3. H

    SW Motech Blaze tassen

    Te koop: Blaze zijtassen van SW Motech. Universele tassen, de meegeleverde bevestigingsbeugels zijn bedoeld voor de Yamaha FZ-1. Beugels zijn online ook los te bestellen voor andere motoren, maar de tassen passen altijd. Zo goed als nieuw, slechts enkele keren gebruikt. Inclusief alle...
  4. H

    Akrapovic bochten S1000R 2017-2020

    Hi iedereen, wegens een potentiële motorswitch verkoop ik de RVS Akrapovic bochten die op dit moment onder mijn S1000R uit 2018 zitten. Ze hebben er zo'n 10.000km onder gezeten en heb er een jaar geleden zo'n €900 voor betaald. Zijn nu nog in prima staat en daarom is de vraagprijs €600. Twee...
  5. H

    Gezocht: fluorgele Schuberth C3/C4 maat S/M

    Zie titel
  6. H

    Motor parkeren Amsterdam

    Komende dinsdag moet ik mijn motor overnight parkeren in Amsterdam, om er woensdag weer mee te vertrekken. Ik zie geen andere optie, maar alle garages zitten al vol en ik durf hem eigenlijk niet zomaar op straat achter te laten (gaat om een S1000R). Wie kent er een plek in Amsterdam (bij...
  7. H

    Gezocht: fluor/reflecterende kleding (politie-stijl)

    Omdat het weer vroeger donker wordt en ik alleen een zwart textielen pak heb, ben ik op zoek naar iets met fluorgeel en reflectie. Het mooiste lijkt me om meteen een pak te vinden dat lijkt op dat van de politie, zodat mensen extra opletten. Damen had altijd een fluorgele jas te koop met...
  8. H

    Gestolen: Yamaha WR250R Benthuizen/Zoetermeer

    De motor van een vriend van me is gestolen! Het gaat om een Yamaha WR250R met kenteken 98-MK-TZ. Erg herkenbaar door de Red Bull-kleurstelling en alle stickers, plus het kofferrek. Ogen open houden dus, vooral in omgeving Zoetermeer/Den Haag. Bij tips graag contact opnemen met mij én oom agent.
  9. H

    Continental Road Attack 3

    Over de Conti Road Attack 2 hoorde ik weinig goede verhalen, vooral mbt het aantal kilometers waarna de achterband vierkant is. Wie heeft er ervaring met de nieuwe versie, de Road Attack 3? Ik rijd woon-werk, veel snelweg, maar ook graag sportief binnendoor als het kan, en overweeg deze banden...
  10. H

    Honda CBR500R ABS 2013 35kW

    Ik verkoop mijn razendsnelle CBR500R, die me sinds november 2018 in de stad en op menig snelweg trouw gediend heeft. Zijn speelse maar betrouwbare karakter, typerend voor deze tweecilinder, heeft voor veel plezier en comfort gezorgd. Ondanks het sportieve uiterlijk zit je aardig rechtop...
  11. H

    Schuberth S2 Sport Rush maat M - als nieuw

    Te koop: een Schuberth S2 in de versie Sport Rush, maat M. Onlangs gekocht (24-04) en het is een super fijne helm, alleen iets te groot voor mij, dus ik wil toch iets anders. Voor zover ik heb kunnen merken: hele goede ventilatie, behoorlijk stil, eigenlijk een tourhelm met alle looks van een...
  12. H

    CBR500R gasrespons

    Hi iedereen, Mijn CBR500R uit 2013 heeft een aardig slome reactie op het opentrekken van het gas. Ik besefte dit pas toen ik laatst weer eens op de MT07 van een vriend reed, die heeft een wat agressievere respons en daar houd ik persoonlijk een stuk meer van. Is er een manier om dit aan te...
  13. H

    Revit! Warrior combipak maat 48/50

    Aangezien ik voor het komende seizoen een nieuw pak wil kopen, verkoop ik mijn combipak van topmerk Revit!, type Warrior, in de kleur zwart/wit/rood, maat 48. Inclusief Seesoft KN rugprotector! Het pak is mij iets te groot geworden (ben zelf 1.84 en 68kg) en zou eventueel ook iemand passen die...
  14. H

    Trajectcontrole 2019

    Hi motormuizen, Ik ben benieuwd of we een lijstje kunnen maken (ik zal deze eerste post up-to-date houden) met de trajectcontroles die op dit moment nog te omzeilen zijn, om het woon-werkverkeer op de motor nog iets sneller te maken... Er is op het forum natuurlijk best wat over te lezen, maar...
  15. H

    Remlicht werkt, achterlicht niet.. Help!

    Hi iedereen, Vanmiddag heb ik de kentekenplaathouder en knipperlichten van mijn Cbr500r '13 vervangen. Sindsdien doet mijn remlicht het nog prima, maar gaat mijn achterlicht niet meer aan. Aan de bedrading van het licht heb ik niets veranderd, wat kan er mis zijn gegaan? Ik kom er niet uit..
  16. H

    Earpeace

    Hi motormuizen, Heeft er hier iemand ervaring met Earpeace? Ik kreeg ergens een advertentie te zien, en hun 'max' filters hebben een SNR van 26, in vergelijking met bijvoorbeeld 25 van de op maat gemaakte Alpine oordoppen. Ze beweren vooral windgeluid te filteren.. Hoor het graag! En heb...
  17. H

    Clip-ons installeren? (ER-6f)

    Hi iedereen, Om iets meer voorover te zitten op mijn ER-6f (model 2009-2011), denk ik erover om clip-ons te installeren. Ik rijd veel snelweg en denk dat het zorgt voor meer comfort bij wat hogere snelheden, wanneer ik toch wat verder voorover zou zitten. Heeft iemand ervaring hiermee, en...
  18. H

    2e typegoedkeuring?

    Hi MF-ers, Ik heb me rot gezocht, maar kan het nergens vinden: hoe kom ik erachter of de motor die ik op het oog heb een 2e typegoedkeuring heeft, en dus of ik hem eventueel door een dealer kan laten terugvoeren naar 35 kW voor mijn A2 (code 80) rijbewijs? Het gaat om een ER6F ABS uit 2012...
  19. H

    Kostuumtas op motor

    Heb hierover via Google niets weten te vinden, dus maar even hier, waar de echte experts zitten ;) Voor mijn werk moet ik vaak een apart pak mee. Is er iemand die weet van een kostuumtas die geschikt is voor het motorrijden, zonder dat ik koffers aan mijn motor moet hangen?
  20. H

    ABS?

    Hi motormuizen, ABS op een motor voor een beginner. Nodig of niet? Ik denk aan een SV650, GSXR-600.. ben benieuwd naar jullie meningen.
  21. H

    Comfortabele beginnersmotor

    Hi motormuizen, Mijn eerste post op dit forum! Ik ben van plan binnenkort een eerste eigen motor te kopen, en wil hem gaan gebruiken voor woon-werkverkeer, maar ook voor tripjes naar familie (>150km) en om aankomende zomer naar een opdracht in Zuid-Frankrijk te rijden (±950 km). Nu heb ik...
Terug
Bovenaan Onderaan