Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Deeffox
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Deeffox

    Blanco menu

    Als ik vanuit de marktplaats op "categories" (Engels?) klik: Dan krijg ik een blanco menu: Android, Chrome, trouwens
  2. Deeffox

    Een dubbel locatieinvulveld?

    Er zit een dubbel locatieinvulveld in, (in het Engels ook) daar heb ik een andere locatie ingevuld dan in het eerdere veld, maar er wordt niks mee gedaan
  3. Deeffox

    Engels

  4. Deeffox

    Slot Egeskov Denemarken tentoonstelling

    Ik ben nu een weekje terug van vakantie. Tijdens een bezoek aan slot Egeskov stuitten we op een aangename verassing (weleenswaar iets aangenamer voor mij dan voor de rest van het gezin). Op het landgoed stonden een paar flinke panden vol met oldtimers/brikken/klassiekers tentoongesteld. Wilde...
  5. Deeffox

    Participated klopt niet

    Als ik filter op topics waar ik op gereageerd heb (participated, wat overigens 'deelgenomen' zou moeten zijn?) dan komen er allerlei topics naar boven waar ik nooit iets in heb gedaan... En waarom staat overal bij "fixed"?
  6. Deeffox

    Aangenaam

    Goeiemorgen allen! Na ruim twee jaar een Suzuki GS500E misbruikt te hebben ben ik nu in het bezit van een '95 Bandit 600N. Omdat ik deze fiets als woon-werk vervoer gebruik (als het weer het toe laat) en het meeste onderhoud zelf (wil) doen, leek het me handig actief lid te worden op dit forum.
Terug
Bovenaan Onderaan