Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Lieke1991
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Lieke1991

    Verdwenen topics

    Als ik naar bepaalde forums ga, zoals Nieuws en Vragen en opmerkingen, zijn die forums (nagenoeg) leeg, dan krijg ik zoiets: Zoals in de afbeelding te zien is zouden er 226 topics te zien moeten zijn. Als ik een keer of vier, vijf op de knop oudere onderwerpen druk komen er twee topics...
  2. Lieke1991

    Yamaha FZ6: contactslot en verlagen

    Hoi, Allereerst sorry voor de lading topics die ik in korte tijd heb aangemaakt, ik heb nog heel wat te leren geloof ik... Ik heb twee technische vraagjes over mijn motor. Allereerst het contactslot: ik begreep dat het bij Yamaha vaker voorkomt dat het contactslot niet meer helemaal soepel...
  3. Lieke1991

    Motorvakantie: hoe te beginnen?

    Hallo allemaal, Net nieuw hier en met een hoofd vol vragen. Aankomende zomer gaan mijn vriend en ik op vakantie met de motor, voor mij wordt het de eerste keer dat ik zelf rijd. Om zo goed mogelijk voorbereid op pad te gaan wil ik jullie over het een en ander om advies vragen. Bestemming...
  4. Lieke1991

    Nieuw in de motorwereld

    Hoi allemaal, Ik ben Lieke en op een paar dagen na 27 jaar oud. Sinds oktober afgelopen jaar ben ik in het trotse bezit van een A-tje op mijn rijbewijs. Mijn vriend heeft me een aantal jaar geleden besmet met het motorvirus. (Van: 'nee, ik durf écht niet achterop' naar 'okay, één keer dan...
Terug
Bovenaan Onderaan