Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Motor-nick
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Motor-nick

    Honda vfr 750

    Honda vfr 750 te koop Bouwjaar 1997. Ca 77k km Motor heeft wat gebruikers sporen maar ziet er verder netjes Banden zijn goed. Voor nieuw. Olie en filter afgelopen winter gewisseld Ik heb hem oktober vorig jaar gekocht maar het sport motor type is het niet voor mij. Ik zoek meer iets waar ik...
  2. Motor-nick

    Seizoens opening eifel Nürburgring 5-4

    Seizoens opening in de eifel op de Nürburgring. 5 april 2020 Linkje naar site Ga zelf 4 april met een leuk tourtje erheen. En zondags daar rondkijken en Savonds naar huis
  3. Motor-nick

    Motorscooter info

    Hallo, Ik ben volledig nieuw in het motorscooterwereldje. Ik wil mijn auto de deur uit doen en ben opzoek naar een leuke motorscooter. Wel met een beetje vermogen. Dacht zelf aan 400 a 600 cc. Zoek een leuke 2de hands voor een klein prijsje het liefst natuurlijk _O- Heb eventueel een honda...
  4. Motor-nick

    Even voorstellen

    Goedemorgen. Ben dus nieuw hier. Had wel al een paat keer rondgekeken maar nu dus ook maar aangemeld Kom uit Helmond en ben 27 jaar Ik heb sinds eind vorig jaar mijn motor rijbewijs en rij met een yamaha diversion xj900s. Doordeweeks ben ik voor mijn werk weg maar in de mooie...
Terug
Bovenaan Onderaan