Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Heukelommer
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Heukelommer

    Honda CBR 1000RR Repsol 2005 met veel extra's en weinig km

    Te koop: Honda CBR 1000 RR Repsol. 2005 9400 km gelopen. Zeer goed onderhouden. Net een grote beurt gehad. - Nieuwe accu. - Nieuwe olie. - Nieuwe filters. - Nieuw rem en koppelingsvloeistof. Extra's - Akrapovic uitlaat, titanium/carbon. Zeer mooi geluid met DB killer en...
  2. Heukelommer

    Schuuropruiming, diversen SP1 onderdelen

    Schuuropruiming bij Heukelommer: Diversen SP1 onderdelen: • Tank grijs met schade en deuk. • Kont grijs met schade. • Kont rood zwart met schade. • Voorspatbord grijs, ophangpunten afgebroken. • Kuipruit met krassen. • Afdekkap duo 1x compleet rood/zwart met krassen...
  3. Heukelommer

    Gezocht Honda CBR 1000 RR Repsol

    Weet er iemand nog ergens een te koop staan? Bouwjaar 2005 en niet al te veel km. Liefst onder de 10.000 Ik heb geen inruil. Laat maar weten. Groeten Heukelommer
  4. Heukelommer

    Honda VTR 1000 SP1 Repsol

    Te koop: Honda VTR 1000 SP1 Repsol Een zeer speciaal gespoten Motor. Zeer uniek !!!! Bouwjaar 2001. km stand 22.000 km Kleur Repsol. Spyball alarm Banden MPP. Zeer goed!! Cabon look rem en koppelingshendel. Carbon hugger. Mooie undertail met inbouwknipperlichten. Voor...
  5. Heukelommer

    Te koop orginele uitlaat bochten set Honda VTR SP1

    Ik heb dus te koop: Orginele uitlaat bochten set Honda VTR SP1. Leuk om zelf iets moois te bouwen. Of als je bochten set aan vervanging toe is....
  6. Heukelommer

    Gezocht nr 69 Nicky Hayden

    Ik zoek dus startnummer 69 van Nicky Hayden. Volgens mij zijn de wit met orange/rood randje en een ster op de 6. Wie weet ze ergens te koop? Groeten heukelommer
  7. Heukelommer

    Vraag over verlagen van een CBR 600f

    Hallo, Weet iemand of ik een Honda CBR 600f van 1997 makkelijk kan verlagen. Zonder dat ik heel de motor moet verbouwen. Iets met de veren of het zadel???? Groeten Heukelommer
  8. Heukelommer

    Vraag over voorvork Honda VTR SP1

    Ik heb een voorvork die lek is. Nu zag ik dat er een verkleuring op het chroom van de binnenpoot zat. Daar veert hij ook slecht, daar gaat hij wat zwaarder. Mag hij op een punt wat zwaarder gaan, of gaat hij daar dan weer op lekken? Zelf denk ik nu dat hij wat krom is, en de kans is groot dat...
  9. Heukelommer

    Klein kenteken

    Zie Gezocht Klein kenteken Wie kan mijn helpen aan een adres of zo'n kentekenplaat :?
  10. Heukelommer

    Vraagje

    Ik heb een foto bij gezocht/gevonden gezet maar mijn kenteken niet onduidelijk gemaakt. Hoe kan ik de foto wijzigen???
  11. Heukelommer

    Motor ongeval op de baars

    Op hemelvaarts avond is er een chopper uit een bocht gevlogen bij de baars :? De man kwam met hoge snelheid aan en zonder te remmen vloog hij rechtdoor,tegen een dijk aan. En bleef bewustenloos liggen. Nadat een aantal motor rijder waren gestopt :} bleek de man onder invloed van alchohol te...
Terug
Bovenaan Onderaan