Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: mover
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. mover

    Evolution broek textiel zwart XL (54-56) heren

    - Waterdicht en ademend - Uitneembare thermo-voering - CE-gekeurde protectoren op knieën - Korte verbindingsrits voor jas - Heupwijdte verstelbaar (gespen) - Twee steekzakken - Weinig gedragen en als nieuw! Vraagprijs: € 50 Tevens bijpassende jas te koop (zie "Alle advertenties").
  2. mover

    Evolution jas textiel TJ2.03 antraciet XL (54-56) heren

    - Waterdicht en ademend door Z-liner tussenlaag (niet uitneembaar) - Uitneembare thermo-voering - CE-gekeurde protectoren op schouders en ellebogen - Foam protector op rug - Ventilatieritsen op schouders en rug - Korte verbindingsrits voor broek - Boven- en onderarmwijdte verstelbaar...
  3. mover

    Bagster Alpha tanktas

    Zwarte Bagster Alpha tanktas Inhoud 15 liter (uitgeritst 30 liter) Afmetingen 40 x 26 x 14 cm (uitgeritst 27 cm) Apart vakje met rits voor klein spul Kaartleesvak met klitteband Inclusief geïntegreerde regenhoes en los te bevestigen draagriem In prima staat Alle ritsen en bevestigingen...
  4. mover

    Difi leren broek (maat 52/54)

    Difi leren broek, maat 52, ongeveer een jaar oud maar zo goed als nieuw, geen schade. Let op: deze broek valt zo groot dat het eerder een maat 54 is. Voorzien van: protectie op de knieën, twee steekzakken met ritsen, korte en lange verbindingsrits. Te koop omdat ie me niet goed meer...
  5. mover

    Campagne: Blij dat ik motorrij

    Wat hoor ik vanavond tot mijn verbazing op de radio: een spotje waarin de geneugten van het motorrijden worden aangeprezen en waarin de luisteraar wordt opgeroepen om toch vooral ook op de motor te stappen. Er hoort zelfs een heuse website bij: http://www.blijdatikmotorrij.nl; "een initiatief...
  6. mover

    Givi Monokey E36 topkoffer met rugleuning

    In goede staat verkerende Givi Monokey E36 topkoffer. Voorzien van rugleuning voor duopassagier. Compleet met twee sleutels. Vraagprijs: € 50.
  7. mover

    Mooie rooie Honda VFR 750 F (1991) met veel extra's!

    Te koop: mijn mooie rooie Honda VFR 750 F uit 1991 met het beroemde, kogelvrije 750 cc V4-blok (100 pk) met tandwielaangedreven nokkenassen, de schitterende enkelzijdige ProArm-achterwielophanging, en slechts 83.000 km op de teller. Modifcaties en extra's Linkszijdig Sebring...
  8. mover

    MQP leren broek (maat 52)

    Protectie op heupen (pads) en knieën (Knox CE) Korte en lange verbindingsrits Rits- en klittenbandsluiting Twee zakken met ritssluiting voor Stretch-materiaal in knieholten Alle ritsen en klittenband in perfecte staat Prijs: € 100
  9. mover

    Macna all-weather broek (maat XL)

    Protectie op heupen en knieën Uitritsbare thermo-voering Korte verbindingsrits Eén zak met ritssluiting voor, twee zakken met klittenbandsluiting achter Klittenbandverstelling op heupen, kuiten en enkels Klittenband op heupen moet opnieuw gestikt worden Verder alle ritsen en klittenband in...
  10. mover

    Macna all-weather jas (maat XL)

    Protectie op schouders, ellebogen en rug Reflecterende biezen op schouders en rug Uitritsbare thermo-voering Korte verbindingsrits Binnenzak, documentenzak met ritssluiting achter hoofdrits, twee buikzakken met rits- en klittenbandsluiting Klittenbandverstelling op buik, heupen...
  11. mover

    Motorlaarzen Forma Street, maat 46

    Leren, waterdichte toerlaarzen (Drytex-membraan), voorzien van scheen- en enkelprotectie en klittebandsluiting. In prima staat; alleen een klein slijtplekje van het schakelpedaal op de neus van de linker laars. Mogen weg tegen elk aannemelijk bod.
  12. mover

    Wat is het gekste dat je ooit op de motor hebt vervoerd?

    Vanavond kwam me een motorrijder tegemoet die een gitaar of iets dergelijks bij zich had :o Het was geen gezicht: hij had 'm op de een of andere manier op zijn rug gebonden en de hals stak een heel eind boven zijn helm uit _O- Er zijn vast wel meer mensen die soms, al dan niet noodgedwongen...
  13. mover

    Racende wethouder raakt rijbewijs kwijt

    Het zou verbóóóden moeten worden 8-)
  14. mover

    [Te koop] Dane RIBE GTX zomerhandschoenen maat XL

    Maat: 10.5 / XL Materiaal: leer/textiel Waterdichte Gore-Tex voering Suède vizierwisser op beide wijsvingers Verstelbare schacht Zie de website van Dane voor meer informatie Slechts één keer gedragen, want bleken al snel toch net iets te klein gekocht '( Prijs: € 50
  15. mover

    Onbekende folder onder Favorieten?

    Onder mijn "Favorieten"-folder zie ik ineens een mij onbekende folder met de naam "Honda RC 30" staan. Zelf heb ik deze niet aangemaakt (wist niet eens dat het kon :X), inhoud zit er niet in en ik kan 'm blijkbaar ook niet verwijderen... Ga ik namelijk naar "Bewerk folders", dan wordt de...
  16. mover

    Eindelijk: de veiligere motor!

    Nu nog iemand vinden die er op/in wil rijden... :r
  17. mover

    Waarschuwing bij openen nieuw topic?

    Regelmatig komt het voor dat mensen die in een topic willen reageren per ongeluk een nieuw topic openen, met extra werk voor de moderators tot gevolg. Is het misschien een idee om bovenaan de pagina voor het openen van een nieuw topic een soort waarschuwing te zetten? Iets van: "Let op! Je gaat...
  18. mover

    Achterdocht over uitslag rijexamens

    Goh, zou het dan tóch... Oh nee, wacht even: "De beoordeling van examinatoren is boven alle twijfel verheven". Gelukkig maar :z
  19. mover

    Te koop: rode Bagster tankhoes voor VFR750F 90-93

    In prima staat! Vraagprijs: € 50.
  20. mover

    Te koop: Yamaha XJ 600 S Diversion (1993)

    Omdat ik toe was aan iets sportievers bied ik mijn Diversion te koop aan: Meer foto's op aanvraag Type: Yamaha XJ 600 S Diversion Bouwjaar: 1993 Km-stand: 46000 Motorblok: 600 cc viercilinder in lijn Kleur: metallic groen Extra's: carterbeugels; verhoogde MRA-toerruit (originele ruit...
  21. mover

    VFR-rijders en hun fietsen - deel 2

    Het eerste VFR-topic is op slot wegens meer dan 2700 posts *O* Tijd dus voor deel 2! Als kersverse VFR-rijder ben ik zo brutaal om met de mijne te beginnen: De Bagster is er inmiddels vanaf, dus als iemand belangstelling heeft... O-)
  22. mover

    Mijn Yamaha XJ 600 S Diversion

    Na in december mijn rijbewijs te hebben gehaald heb ik gisteren eindelijk mijn eerste motor, een Yamaha XJ 600 S Diversion opgehaald! *D Voor de volledigheid: dit is 'm dus; bouwjaar 1993, 42.000 km, donkergroen en inclusief top- en zijkoffers: Meer foto's heb ik nog niet! 's Morgens rond...
  23. mover

    Van Vuuren Motoren Brandwijk?

    Rondsnuffelend naar een eerste motor kwam ik laatst bij Van Vuuren Motoren in Brandwijk terecht. De zaak maakte een betrouwbare indruk, maar ik ben natuurlijk benieuwd hoe anderen daarover denken. De zoekfunctie hier op M-F leverde niets op, dus bij deze mijn vraag: wie kent deze zaak? Zowel...
  24. mover

    mover stelt zich voor

    Hallo M-F'ers, Ik ben mover, al een tijdje meelezer op dit forum, en nu dus toch maar officieel geregistreerd. Ben nog aan het lessen, dus een motor heb ik helaas nog niet, maar ben wel van plan om er zo snel mogelijk eentje te gaan kopen! Alleen eerst nog "even" dat papiertje halen... Nog één...
Terug
Bovenaan Onderaan