Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: gt550
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. G

    Volg-vraag

    Misschien wel een stomme vraag, maar ik heb dit vrij vaak: Bij topics die ik volg krijg ik regelmatig geen melding meer. Komt dat omdat ik het belletje een keer heb genegeerd, b.v? Of ligt het ergens anders aan? Doe ik zelf iets verkeerd?
  2. G

    Waar is de "zaterdagmiddag-motorzaak-gezelligheid?"

    Die dus. Vanmiddag op de tweetakt van zoonlief weer een paar uurtjes 18 geweest. Motorzaken bezocht in de regio Breda, want dit ouwe lijf kan de zithouding op een 125cc racer niet meer zo goed langdurig aan ;( Alleen bij Motoport liepen wat mensen rond, maar verder bijna niet. Met als dieptepunt...
  3. G

    tk: universele uitlaatdempers jama voor oa kawasaki 550

    Twee nieuwe universele Jama dempers voor motoren tot zo'n 550cc. Ik heb deze types op een Kawa GT 550 gehad. Had deze nieuw gekocht met het oog op de toekomst, maar gebruik ze niet meer. Ze zijn nieuw, met een paar lichte roestpikjes van het liggen in de schuur. Mooi voor een caféracer of zo...
  4. G

    klassieker op 11kw met vermogensuitdraai?

    Dat is dus de vraag. Wellicht heeft iemand hier ervaring mee. Als ik een klassieker koop die op papier net te veel pk's heeft en daar een vermogensuitdraai van laat maken, dan valt die in de praktijk bijna altijd iets lager uit. En dus binnen de norm. En anders helpen we hem daar een beetje mee...
  5. G

    T.k: Krauser K1 kofferset en Speed 7 Orca stuurkuip

    Mooie artikelen voor de brikkers: Zie hier: Kuip: http://link.marktplaats.nl/150780565 Koffers: http://link.marktplaats.nl/150778714
  6. G

    T.K: Mooi lederen damesjack. Beetje choppermodel

    Prijs €60,00. Zie hier: http://link.marktplaats.nl/150776652
  7. G

    3 kinderhelmen te koop

    Aangezien wij gestopt zijn met zijspanrijden, bieden wij de helmen te koop aan. Het betreft twee skihelmpjes, merk Sinner, licht van gewicht, 450 g en met ventilatie, maten XS en M en een zgn. braincap van Louis, maat L. Alle drie in goede staat, de braincap is maar 2 keer gedragen en heeft...
  8. G

    Eerste motor koop ervaringen

    Vandaag, exact 30 jaar geleden, kocht ik mijn eerste motor. Een Kawasaki 400 S3. een krijsende 3-cyl. 2-takt. Na een tijd te hebben lopen dubben tussen een nieuwe Jawa 350 _O- of een tweedehands Honda 360 twin kwam Motorhuis Safe in Rotterdam, toen nog gevestigd aan de Brielselaan en in de...
  9. G

    Slepende koppeling GT 550

    Wie heeft hier een suggestie over? Heb een ander blok in mijn GT-tje gelepeld. Het loopt goed, maar de koppeling sleept wat. Hij doet het alleen bij warme motor. Afstelling en kabel zijn OK. Als je hem warm in zijn 1 zet (keurig netjes, geen klappen ofzo, mooi droog klikje) dan zakt in een...
  10. G

    Wie kent rode motorolie??

    Ben bezig met het overbouwen van een blok. Uit het sloopblok kwam rood-achtige motorolie. Zat er kennelijk nog niet zo lang in, want hij was redelijk schoon. Weet iemand welk merk rode olie verkoopt? Ik heb destijds ongeveer 250 km met de motor gereden. Hij liep prima, maar op het laatst...
  11. G

    Ervaring Triumph Trident 750 (de nieuwe) gevraagd

    Mijn GT wordt zo langzamerhand wat vermoeid en ik ben dus voorzichtig aan het uitkijken naar een andere motor. Nou heb ik mijn oog laten vallen op de Trident 750. Heeft iemand ervaring met deze fiets? Kan hij hoge kilometerstanden aan? Gezien mijn budget zal het er wel één met flink wat ervaring...
  12. G

    Goldwingzijspanoliepeilstokjeproblemen

    Dit leek me de beste plaats om een oproep te plaatsen. Mijn fijne span heeft een achteraf ingebouwde oliepeilstok die in het gat van de aftapplug geschroefd wordt. Je kunt nl. het peilglaasje niet meer zien met dat stuk EML aan de rechterkant. :) Nu is bij het olie wisselen na 25 jaar het...
  13. G

    mijn zoon vindt het niet leuk meer

    Graag zag ik jullie mening over het volgende probleem. We hebben sinds 8 jaar een zoon en een zijspan. De eerste jaren (vanaf ong. 9 maanden) was hij razend enthousiast om ermee op pad te gaan. Dikke pret, vakantie enzo. Tot op een dag in zijn vierde jaar. Een drukkend warme dag, speeltuin, veel...
Terug
Bovenaan Onderaan