Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: rrr1
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. rrr1

    Honda CBR600 RR Repsol

    Zeer nette Honda in Repsol uitvoering. Deze Honda is uit 2006 dus de verbeterde PC37 uitvoering. Dit model heeft dus de upside down voorvork, radiale remmen, ander frame, achterbrug en achtervering en meer vermogen in het middengebied. De Michelin Pilot Power banden zijn voor en achter 300km...
  2. rrr1

    Gestolen GSXR 750 2006

    Gisteren in Rotterdam. GSXR 750 2006
  3. rrr1

    RSV Mille R 2003

    Het echte model 2003 dus met radiale remmen en zwart frame en achterbrug. Voorzien van andere uitlaat met uitneembare db killer, witte knipperlichten en wit LED achterlicht. Bovenop al het originele carbon nog carbon hielplaatjes en een carbon uitlaatbeugel Passagierszadel, steuntjes en...
  4. rrr1

    koplamp rsv mille 2003

    ivm invoeren motor uit UK
  5. rrr1

    R1 2004

    Dit moet em dan worden. Even kijken hoe het met de overwaarde van mijn huis zit.
  6. rrr1

    werkplaatshandboek RD 250/350/400

    Ik vond dit boek dus met de zolder opruimen, afhalen voor een paar opneembare cd\'s. Het is dus voor het model zonder powervalve. (die blauw-witte met die \"gebogen\" lm velgen)
  7. rrr1

    Gezamelijk inkopen?

    Is het een goed idee om spullen gezamelijk in te kopen? Dit gebeurt nl regelmatig in het buitenland, en ik doe zo momenteel ook mee met een groepsbestelling van programmeerbare achterlichten uit Amerika. We krijgen korting op de aanschaf en het wordt gratis verstuurd. Ik denk bijvoorbeeld aan...
  8. rrr1

    Foto\'s salon Brussel

    Vandaag naar Brussel geweest, was niet druk, zo\'n 170 foto\'s genomen dus ik zal zo meteen eens wat gaan plaatsen voor diegenen die niet gaan. Leuke beurs, ik heb alleen weer erg veel zin gekregen in motorrijden daardoor en opnieuw verliefd geworden op de MV Augusta. :9
  9. rrr1

    How to: velgen polijsten

    Op verzoek plaats ik even hoe ik mijn velgen heb gepolijst: Wielen verwijderd (ik heb de banden laten zitten maar is natuurlijk niet ideaal) Afplakken wat in kleur moet blijven en ook het asgat dichtplakken (voor vuil en slijpsel) Het beste is de schijven verwijderen lukt dit niet dan helemaal...
  10. rrr1

    nieuwe BMW cup replica

    Vrijdag met mijn vaste sparringpartner zijn nieuwe motor opgehaald. Ik ben geen BMW liefhebber en val waarschijnlijk ook niet in de doelgroep, op mijn leeftijd na }) maar deze is wel erg mooi. :9 Voor en achter WP vering en een Laser uitlaat :9~ , laat de lente maar komen.
  11. rrr1

    Velocity stacks R1 ?

    Iemand ervaring met velocity stacks?
  12. rrr1

    Wel eens besteld in USA?

    Iemand ervaring met spullen bestellen in Amerika, ik wil nl zo'n achterlicht met geintegreerde knipperlichten. Kijk ook maar eens op tobefast.com wat ze allemaal voor de R1 2002 heben. http://www.hightechspeed.com/products/r1tail/R1_movie.mpg
  13. rrr1

    stuurdemper en andere gadgets op mijn R1

    Net mijn motor opgehaald bij Pitstop, hij is nu voorzien van een LSL stuurdemper. De montagebeugel is titanium kleurig maar dat kan je niet zien op de foto. Tevens nog laten monteren: stalen remleidingen voor en achter met SBK3 remblokken, snelverstellers voor mijn voorvering en RVS...
  14. rrr1

    Helm spuiten, ervaring?

    Ik ga deze week kijken bij www.jansmitgraphics.nl om eventueel mijn helm te laten spuiten. Iemand hier ervaring mee?
  15. rrr1

    Trillende handvaten R1

    Dit is mijn eerste R1 en ik heb (net als heel veel R1 rijders weet ik ondertussen)last van tintelende vingers na enige tijd rijden. Dit komt door de trillingen in het stuur en ze schijnen dus al een stuk minder te zijn op het model 2002. Nu las ik op een Amerikaanse site dat ze daar vervangende...
Terug
Bovenaan Onderaan