Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Piet Zahut
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Piet Zahut

    Te Koop: Rev'it Horizon 2

    Te Koop wegens overcompleet: Rev'it Horizon 2 motorpak. Ik heb het pak twee jaar met plezier gedragen maar heb nu een ander pak wardoor deze de deur uit mag. Het pak is in een uitstekende staat, alleen het lusje om de jas op te hangen is kapot. Daarom krijg je er ook een Rev'it hanger bij, dat...
  2. Piet Zahut

    Rev'it Sand jas en Legacy GTX broek

    Te koop wegens overcompleet: Te koop wegens overcompleet: Jas: Rev'it Sand maat L (nieuwprijs incl. rugbeschermer: €395,-) Broek: Legacy GTX maat L verlengd (nieuwprijs: €299,-) Doe een goed bod of neem contact met me op. Het pak is te passen in Zwolle en ook opsturen is geen probleem...
  3. Piet Zahut

    Terug naar Bosnië, maar dan met de motor

    Ik ben in '98 uitgezonden geweest naar Bosnië en ga de eerste week oktober voor het eerst weer terug, dit om te kijken hoe het er allemaal nu bij ligt, om herinneringen op te halen en het een en ander af te sluiten. Uiteraard ga ik met de motor maar mijn vraag is of er mensen van hier deze...
  4. Piet Zahut

    Rev'it textiel, A*'s & TCX laarzen en Zandona rugbeschermer

    In verband met overcompleet, te klein, niet meer nodig of een andere reden te koop: Rev'it Legacy Gore Tex broek maat L verlengd Ook de broek is 1 seizoen oud en helemaal netjes. Dit is een verlengde versie, goed voor mensen tussen de 1.80 en de 1.90 lang. Nieuwprijs: €299,- TCX...
  5. Piet Zahut

    Alpinestars textiel pak

    Te Koop: Een prima Alpinestars textiel combi maat 52. Het pak is in goede staat en is volledig rondom aanritsbaar. Hij is voorzien van protectie op de ellebogen, knie en schouders. Pak is waterdicht, ik heb het pak 1 winter gebruikt voor woon werk verkeer en hij kon me goed warmhouden bij...
  6. Piet Zahut

    Givi Topkoffer

    Ik heb nog een Givi koffer (42 lietr geloof ik) in de schuur liggen met montageplaat (voor een DL 1000/ KLV 1000) en 2 sleutels. Doe maar een bod en misschien ligt hij deze week nog op je deurmat (als je brievenbus groot genoeg is...)
  7. Piet Zahut

    Dempers DL 1000 (KLV 1000)

    Ik heb nog een setje originele dempers liggen voor een 1000. Iemand interesse?? Zijn schadevrij en hebben wel een paar kleine gebruikssporen. Doe maar een bod...... By pietzahut at 2012-05-13
  8. Piet Zahut

    CBR 900 RR (bj 2000)

    Wegens lichamelijke problemen ben ik genoodzaakt de Blade de deur uit te doen..... te koop: CBR 929 (bj 2000) km stand 63.000 km banden: metzeler sportec M5 (voor 60% achter 20%) Extra's: -Carbon bos demper met E-keur en DB-killer (+ orginele uitlaat) -Korte zwarte bami-pazzo's (+...
  9. Piet Zahut

    CBR 900 (sc44) motorprobleem

    Ik heb een cbr 900 (bj 2000, sc44) die als hij koud is het eerste half uur zeer slecht loopt. Als je héél rustig gas geeft is er niets aan de hand, dan klimt hij (zij het héél langzaam) in toeren. Draai je ineens het gas vol open dan is het net of hij in de toerenbegrenzer gaat, hij klimt wel in...
  10. Piet Zahut

    Kouweklauwen? De oplossing!

    Te Koop: Een setje handkappen van een V-strom 650. Deze heb ik op mijn fireblade gehad (metr sbk stuur welliswaar). Dit paste zonder aanpassingen en afgelopen weken geen kouwe tengels gehad! Ik ga geen ww verkeer meer rijden doordat ik werk in mijn eigen stad heb gevonden en daarom gaat de boel...
  11. Piet Zahut

    Uniek baggagesysteem

    Te Koop: Een baggagesysteem speciaal gemaakt voor een CBR 900 (sc44) De tas is ook te vergroten Je kan hem gewoon openklappen zodat je ook gemakkelijk bij 'de kofferbak' kan Afgeritst ziet hij er zo uit (hij is nog een beetje nat......) Het systeem werk perfect, ik...
  12. Piet Zahut

    Superbike ombouwset Fireblade (sc44/sc50)

    Te Koop: Complete superbike ombouwset voor een Fireblade (SC44 & SC50) Set bestaat uit: -Kroonplaat -Stuur (Zwart) -Verlengde met staalomvlochten remleidingen -Verlengde koppelingskabel -Risers Deze set kost €410,- nieuw (mdi-online.nl)Daarnaast heb ik ook nog: -Ingekort zwart ruitje...
  13. Piet Zahut

    Nieuwe Puig kuipruit CBR 929 RR

    Te Koop: Nieuwe Puig kuipruit CBR 929 RR (2000-2001) Is nog niet uit de verpakking geweest, spiksplinternieuw!! €55,- inclusief verzendkosten
  14. Piet Zahut

    Pro Oiler en set stuurspiegels met adapter

    te koop: Pro oiler -De pro oiler is van de laatste versie, helemaal up to date dus. -Dubbele nozzle, werkt beter dan een enkele. -Inclusief een bijna vol flesje Scott Oiler olie (iets dikker dan normale olie en spettert minder). Prijs: 80 euro inclusief verzendkosten Koso spiegels met...
  15. Piet Zahut

    Schuur opruiming

    Kettingset Tsubaki CBR 900 RR (sc44) (heeft zo'n 10.000 km gelopen) Clipon set CBR 900 RR (sc44) 49 mm verkocht!! Nokkenasketting spanner CBR 900 RR (sc44). In goede staat, ik heb hem preventief vervangen. Nokkenaskettingspanner CBR 900 RR (sc33) Is ook in goede staat, deze is ook...
  16. Piet Zahut

    Pulsdraad Fireblade

    Ik wil een Pro-oiler op mijn blade (sc44) bouwen. Kan iemand mij vertellen waar ik het beste de puls vandaan kan halen? Thanx!!
  17. Piet Zahut

    Te Koop: CBR 900 RR (bj 2000)

    Te Koop: CBR 900 RR (model sc44) Bouwjaar 2000 Km stand 46000 Grote beurt gehad bij 39000 km en bij 45000 km een oliebeurt gehad. Bij de grote beurt zijn de kleppen gesteld, nieuw luchtfilter, alle kabels gesmeerd, rem -en koelvloeistof is vervangen en zijn er nieuwe iridium bougies...
  18. Piet Zahut

    Anodiseren en hitte

    Is het mogelijk om een onderdeel van een demper te anodiseren? Ik heb een zwarte fiets met een carbon demper maar daar zit een verchroomd eindkapje op waar de gemiddelde rapper een dikke plasser van krijgt. Deze zou ik graag zwart hebben. Zou dit mogelijk zijn, wat gaat het dan ongeveer...
  19. Piet Zahut

    Banden (120-70-17 & 190-50-17)

    te koop: Set Continental Sport attack (dot 2305 & 1905) Prijs: Tegen elk aannemelijk bod Meer foto's of info? PM me maar.
  20. Piet Zahut

    Banden (120-70-17 & 190-50-17)

    te koop: Set Michelin Pilot power (dot 4007 & 4906) Meer foto's...
  21. Piet Zahut

    Leovince SBK Titanium Demper

    Te koop: Een titanium Leovince SBK demper voor een fireblade SC44/SC50 Demper is in goed staat, wel een paar kleine gebruikssporen. Demper is inclusief DB killer en heeft een hele fijne sound Prijs: 175 euro inclusief verzendkosten.
  22. Piet Zahut

    Antivrouwenkapje

    Te koop: Een seatcover voor een CBR 900 RR (sc44) Hij is in de primer gespoten. Alleen nog netjes schuren en spuiten dus. Prijs:60 euro 50 euro inclusief verzendkosten.
  23. Piet Zahut

    Alpinestars TZ-1 maat 52

    Te koop: Alpinestars TZ-1 Maat 52 Het pak is in prima staat. Ritsen e.d. zijn allen nog goed. Het pak is 2 jaar oud en 2x per jaar goed in het vet gezet. De kneesliders zijn al bekend met het asfalt, sta je tenminste niet voor l*l bij je vrienden........... Passen mag uiteraard altijd...
  24. Piet Zahut

    Dunlop roadsmart banden

    Een prima set dunlop roadsmart (maten 120-70-17/190-50-17) Prijs €150,- Ik heb ze onder mijn fireblade gehad tijdens de winter voor het ww verkeer. Aangezien we veel gladheid hebben gehad hebben ze maar weinig asfalt gezien (2000 km). Banden zijn niet vierkant afgesleten en hebben zelfs nog...
  25. Piet Zahut

    Ervaringen race-hendels.sfparts.nl gezocht

    Ik kwam op internet de volgende site tegen: race-hendels.sfparts.nl Deze bieden racehandels (pazzo style) voor 85 euro per set aan. Zijn er al mensen hier die er een setje hebben besteld? Zo ja, hoe was de levering en hoe is de kwaliteit van de hendels?? Ik hoor het graag! Thanx!
Terug
Bovenaan Onderaan