Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. Motorengeltje

    PC800 voor onderdelen plus aanhanger

    Honda PC800 met schuifschade aan de linkerkant, spiegel en handvat zijn afgebroken (wel aanwezig). Waarschijnlijk is een zuiger in het blok vastgelopen. Accu is net nieuw. Inclusief aanhangertje, speciaal voor de PC800 gemaakt. T.E.A.B.
  2. Motorengeltje

    MFFM

    Er waren eens, lang lang geleden, feestjes.... Feestjes, waarbij de frikandellen rondvlogen.... Feestjes, die nooit meer vergeten zijn door hen die erbij waren.... En voor degenen die denken :? Ik heb het natuurlijk over de illustere MFFM's! Een traditie die begonnen is door de net zo...
  3. Motorengeltje

    Koppelingskabel GPZ (SPOED) gezocht in Groningen!

    Zoals de titel al zegt, ik zoek met spoed een koppelingskabel voor mijn GPZ uit 1993, aangezien deze het nodig vond om te knappen vlak voor ik op mijn werk was. Te leen vind ik ook prima, dan haal ik morgen een nieuwe bij een motorzaak en krijg je de jouwe terug. Hoe dichter bij het...
  4. Motorengeltje

    Te koop: motorbroek met "bretels"

    Motorbroek voor een man, maat L (valt groot), met verstelbare bretels van elastiek. Is waterdicht en de pijpen zijn verstelbaar d.m.v. klittenband. Zie ook de foto's
  5. Motorengeltje

    Te koop: Kawasaki t-shirt maat S

    Te koop, Kawasaki T-shirt maat S, nieuw, zie foto. Vraagprijs 10 euro
  6. Motorengeltje

    Rev'it textiel dames motorpak maat XXL

    Informatie: De jas en broek zijn aan elkaar te ritsen op de rug. Met makkelijk uitneembare wintervoering. Waterdicht. Ik heb hem al een paar jaar, hij is niet zeer intensief gebruikt (gebruik meestal leren pak), en altijd goed verzorgd (gebruikt door een oud vrouwtje dus O-) ). De reden...
  7. Motorengeltje

    Speciale en mooie Honda CB750 te koop

    Omdat ik op mijn GPZ toch lekkerder rij en dus deze amper meer gebruik, zet ik hem toch maar te koop.... mijn Hondaatje, compleet opgepimpt en nagelopen.... Ziet er voor zijn leeftijd nog heel goed uit! Meer details: Het was orgineel een Honda CB750 (seven-fifty) Nighthawk, bouwjaar 1993...
  8. Motorengeltje

    Groningen & Drenthe deeltje 14, het no-fight t

    Zooooooo, deeltje 13 is vol, nu deel 14 De oude topics: Groningen Drenthe Friesland Groningen Drente Friesland part2 Groningen en Drenthe (deel 3) Groningen en Drenthe (deel 4) Groningen en Drenthe (deel 5) Groningen en Drenthe (deel 6) Groningen en Drenthe (deel 7) Groningen Drenthe...
  9. Motorengeltje

    Pimping my bike...

    Zo, eindelijk gaat mijn motor zijn grote opknap-beurt krijgen *D Als eerste hoe hij eruit zag: Voorpoten en voorspatbord zijn hier al zwart, was ff een testje van Arnold om te zien hoe de verf zou pakken
  10. Motorengeltje

    Groningen en Drenthe (deel 5)

    Zoooooooo, weer een nieuw begin *D Groningen en Drenthe (deel 4)
  11. Motorengeltje

    Toch maar ff voorstellen

    Op aandringen van een zekere modderaar hier (ik noem geen naam), ga ik me dan toch maar even netjes voorstellen. Ik ben dus Motorengeltje O-) , en sinds 13 augustus loop ik hier al rond te kijken. Ik rij nu nog op een Honda CB750 Nighthawk, maar ben aan het sparen voor een Honda CBR900RR...
Terug
Bovenaan Onderaan