Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Hades
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Hades

    Supermoto voorspatbord KTM

    Origineel Ktm supermoto voorspatbord te koop. In goede staat. Vraagprijs 20 euro. Gr. John
  2. Hades

    Duozit Honda Fireblade

    Wegens overbodig is dit nette zadel te koop. Het zadel heeft geen beschadigingen. Het is afkomstig van een Fireblade sc28. Vraagprijs 20 euro. Mvg John
  3. Hades

    Ktm 640 lc4 zadel

    Te koop een mooi zwart/ oranje zadel van een Ktm lc4. Zoals op de foto te zien is heeft hij een hele kleine beschadiging aan de linkerzijde. Verder helemaal in orde. Vraagprijs 35 euro Gr. John
  4. Hades

    Protectorvest Acerbis

    Wegens de verkoop van mijn supermoto heb ik dit protection vest van Acerbis over. Ik ben er nooit meegevallen en het vest is dus ook niet beschadigd. Het vest geeft een goede bescherming van het bovenlichaam. De maat is volgens mij xl. Ik ben zelf 189cm lang en heb een normaal postuur...
  5. Hades

    Witte Fox Comp5 laarzen

    Te koop zeer nette Fox Comp5 laarzen in de maat 44. Zoals de foto's laten zien zijn de laarzen amper gebruikt. Vraagprijs 70 euro. Mvg John
  6. Hades

    Mooie special edition supermoto/ crosshelm

    Mooie special edition helm van het merk One. De maat van de helm is XL, 61-62 cm en de helm verkeerd in nette staat en is nooit gevallen oid. Bij de helm zit een bijpassende crossbril van het merk 100% welke is voorzien van een blauw vizier en een nieuw transparant vizier. De vraagprijs...
  7. Hades

    Groene kappenset en zadel KTM Duke II

    Te koop een in goede staat verkerende kappenset en zadel voor een Ktm Duke II. Onderdelen gaan weg wegens verkoop Duke. T.E.A.B. Groetjes
  8. Hades

    KTM Repair Manual 400-540-620-640 LC4

    Te koop een origineel werkplaatshandboek voor de bovengenoemde modellen. Groetjes, Hades
  9. Hades

    Duke It

    Morgen is het zover. Na 8 weken motorloos te zijn geweest, ga ik morgen mijn nieuwe speeltje ophalen. Heb mijn oog laten vallen op deze KTM Duke II. Afgelopen winter is er een origineel tuningskitje in gegaan van KTM (sproeiers, luchtfilter, open luchtfilterdeksel en een kleiner voortandwiel)...
  10. Hades

    Morgen halen >>> Duke II

    Morgen is het zover, dan kan ik mijn nieuwe speeltje ophalen. Heb mijn oog laten vallen op de volgende motor.... :9~ Wel iets anders dan mijn Gsxr-750, maar ik denk zeker dat ik hier ook een hoop lol aan zal beleven :) http://img154.echo.cx/img154/2924/duke15vr.jpg
  11. Hades

    Meer vermogen voor weinig?

    Hallo, Sinds ongeveer een maand ben ik de eigenaar van een Gsx-r 750 Srad uit 1998. ( de vorige motor van OPPIE, red.) Nu ben ik een beetje rond aan het kijken om mijn motor wat op te leuken. Zo kwam ik de vorige advertentie tegen op www.marktplaats.nL: "Aangeboden: PK winst...
Terug
Bovenaan Onderaan