Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: vtr1000fire
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. V

    IXS lederen race combi motorpak maat 114(lengtemaat 58)

    I.v.m. aanschaf van een ander motorpak verkoop ik mijn huidige pak. Was toendertijd het duurste pak verkrijgbaar van ixs. Geschikt voor +/- 1.90 - 2.00 meter, gewicht +/- 90 - 100 kg. Is nog in zeer nette staat(nooit meegevallen), alle bescherming en dergelijke zit er in en recent nog ingevet...
  2. V

    Niet startende Aprilia tuono 2006

    Een tijdje geleden heb ik een Tuono van 2006 aangeschaft als project om weer lopend te krijgen. Verhaal van de vorige eigenaar was dat de spanningsregelaar was door gebrand en dat hij hem daarna nooit meer aan de gang heeft gekregen. Op dit moment gaat de startmotor wel rond maar slaat die niet...
  3. V

    Aprilia Tuono gen 2 houdt in en valt uit.

    Ik heb iets vreemds met mijn tuono, laatste rit begon die onder de 5.000 toeren in te houden en stationair valt die uit. Ik verwachte eigenlijk een kapotte dynamo(kwaaltje van deze motoren) maar de gemeten spanning op de accu bij 3500 toeren is rond de 14 volt. Ik heb de accu nog even helemaal...
  4. V

    Motolug inklapbare motortrailer

    I.v.m. overbodig bied ik deze super handige motortrailer aan. Alles werkt zoals zou moeten. Is inclusief reservewiel. Nieuwprijs 1.295,- Vraagprijs 875 euro.
  5. V

    Suzuki Gsxr750 1996 srad slachtfeest

    deze motor heeft 49.500km gereden en loopt goed. Alle onderdelen zijn te koop. Complete voorkant reeds gedemonteerd, kuipdelen zijn niet erg netjes. Enkele speciale onderdelen: Harris rem/schakelset Two brothers volledig uitlaatsysteem Nitride gecoate vorkpoten Mocht je wat nodig hebben of...
  6. V

    Aprilia RSV TUONO gen2 Titanium Tigcraft uitlaat dempers 60mm

    Te koop superlichte titanium Tigcraft dempers met een nieuwprijs van 880 euro. Set is compleet inclusief alle bevestigingsmaterialen. 1 demper heeft een klein deukje, demperwol en verdere staat van de dempers is goed. Ook mooi voor eventueel een project, aansluitdiameter is 60mm. Geen e-keur of...
  7. V

    Rsv koelfan werkt niet

    Ik heb een rsv mille van 2001 gekocht, vreemde is alleen dat de koelfans niet aangaan, heb tot 103 graden geprobeerd. Motor koelt verder goed en het koelvloeistof niveau in het reservoir staat ook goed. Heb ze doorverbonden bij de thermoswitch en dan beginnen ze te draaien. Ik heb het relais...
  8. V

    Achterschokbreker upgrade Suzuki gsxr600 gsxr750 srad K1 k2

    Volledig instelbare Suzuki gsxr750 k4 achterschokbreker inclusief 25mm verhoging dmv langere linkstangen zodat deze onder gsxr600/gsxr750 past van 1996 tot 2003. Plug and play upgrade
  9. V

    Leovince uitlaatdemper met e-keur Kawasaki zx6r Zx7r zx9r

    Te koop nette leovince superbike demper inclusief e-keur en db killer. Ophangbeugel erbij, enige wat mist is het rubber in de ophangbeugel. Vraagprijs 125,- op te halen omgeving delft
  10. V

    Yamaha FZR400 1990 € 750,-

    Begin van deze zomer heb ik deze leuke stuurfiets gekocht met de gedachte om deze op te knappen. I.v.m. meerdere projecten, weinig tijd, en mijn lengte mag iemand anders de laatste puntjes op de i zetten. Km stand is maar 27.983 km en de motor is helemaal compleet. Wat heb ik er al aan...
  11. V

    Aprilia RSV1000R 2003 €1.850,-

    Bij deze verkoop ik mijn Aprilia RSV1000R van 2003, het laatste bouwjaar van het oude type met alle updates en de andere bakverhoudingen. Deze RSV heeft 79.714 km(bij 35.000km nieuw blok ingekomen) gereden maar ziet er buiten wat gebruikssporen nog netjes uit. Pluspunten aan de motor zijn: -...
  12. V

    Yamaha yzf r1 2001 zeer nette staat, project

    Verkocht!Zeer nette Yamaha r1 van 2001, zonder gekke schades of die helemaal kapot gesleuteld is. Kuipwerk en slijtage delen zijn in goede staat en er zitten mooie opties op(stalen remleidingen, andere Kuipruit). Waarom dan deze spotprijs? Ik hem zelf gekocht als project wat enige tijd stil...
  13. V

    Laser duotech uitlaatdemper Yamaha r1 02-03 €135,-

    Gebruikte uitlaat bestemd voor een Yamaha r1 2002 en 2003, zonder e keur wel inclusief db-killer en uitlaatklem. Met DB killer is deze demper niet veel luider dan origineel, zonder DB killer een mooie volle sound. Let op past niet op modeljaar 1998-2001. Kan opgehaald worden in Delfgauw...
  14. V

    Volledig akrapovic systeem met EU keur Kawasaki ZX9R

    Volledig RVS Akrapovic systeem met EU keurmerk met demper voor 98/99 Kawasaki. Had deze zelf gebruikt gekocht maar nooit gemonteerd en heb de motor ook niet meer. Set heeft wat gebruikers sporen, heb zelf de spruitstukken al laten stralen dus die zijn weer netjes uit. ik krijg zelf de foto's er...
  15. V

    Complete voorkant R1(UPSD voorvork, remmen enz)

    Ik bied hierbij de complete voorkant van een R1 uit 2000 aan, wilde deze eerst pas maken voor mijn eigen CBR900RR maar die is geruild dus voorvork is nu overbodig. Om die reden wel voorvor keringen en stofkappen laten vervangen. Wat zit er allemaal bij: - Voorvork(geserviced en nagekeken) -...
  16. V

    Wat voor woon-werk fiets heb je naast je speelfiets

    Ik ben wel benieuwd, de algemene verwachting is denk ik dat alles wat lang door rijd wel een toer of een allroad motor heeft en volgens mij klopt dat beeld niet helemaal als ik kijk hoeveel nakeds en SS ik nu nog tegenkom. Daarnaast ook leuk te horen wat voor speelfietsen daar tegenover...
  17. V

    Suzuki GSX-R750W €1.350,-

    Ik bied mijn GSX-R750w aan omdat ik hem veel gebruik en met mijn 2 meter er vooral met mijn lange benen net wat te lang voor ben en daardoor last krijg van kramp. Het betreft een GSX-R750W uit 1992 met 56.000km, origineel is het er 1 in de roze/zwarte uitvoering, daar ik dat niet echt heel...
  18. V

    Aprillia RS650 supermono

    ik ga mijn supermono project helaas weg doen omdat ik voor een veels te laag bedrag een vastgelopen circuit RS250 kon kopen en deze ga opknappen. Het is een Aprilia RS125 uit 2000 met een BMW/Rotax 650cc injectie blok erin. Het blok zit nu tussen het frame en het frame is gewoon verrijdbaar...
  19. V

    Aprillia RS650 supermono

    ik ga mijn supermono project helaas weg doen omdat ik voor een veels te laag bedrag een vastgelopen circuit RS250 kon kopen en deze ga opknappen. Het is een Aprilia RS125 uit 2000 met een BMW/Rotax 650cc injectie blok erin. Het blok zit nu tussen het frame en het frame is gewoon verrijdbaar...
  20. V

    aprilia rs250 blok

    ik zoek een aprilia rs250 blok, mag aan revisie toe zijn maar moet wel lopend ergens uitgehaald zijn.
  21. V

    dry sump tank maken tips

    Voor ons mono project moeten we een dry sump tank gaan bouwen, zitten hier misschien mensen die dat ooit al gedaan hebben en ons kunnen vertellen waar op te letten. het word waarschijnlijk een rvs doos(met een soort van trechter aan de onderkant) of cilinder. Moeten er bijvoorbeeld ook schotjes...
  22. V

    onderdelen aprillia rs, bmw f650

    in verband met ons supermono hebben we wat spullen over, deze komen allemaal van een goedlopende RS125 van 2001 af met 12000km. De spullen: - Een upsd voorvok(lekt niet werkt mooi, zit ook nog goed in de lak) 50 euro - KN Powerfilter 15 euro - Gianelli uitlaatbocht met standaard...
  23. V

    Aprillia RS650 project

    Een vriend van me en ik hebben al een tijdje een RS125, na deze laatst een vuurdoop op het circuit te hebben gegeven hebben we besloten dat het een stuk sneller moet. Na verschillende dingen opgezocht te hebben schijnt het blok van een F650(2002 model met injectie) op het achterste punt plug en...
Terug
Bovenaan Onderaan