Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: blade99
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. B

    remlicht doet het niet

    Vandaag weze toeren en onderweg werd ik erop gewezen dat mijn remlicht stuk was. dus ik op de terug weg een nieuw bolletje gehaald en thuis erin gezet. Maar het licht niet aan het bolletje. hij doet niet op de voorrem en op de achterrem dus de schakelaartjes zijn wel goed. het gaat over een...
  2. B

    FI melding bandit 1250 start niet meer

    Ik heb weer wat, als ik een constante snelheid rijdt en ik doe iets het gas dicht dan is het net of heel de toevoer van benzine wordt afgsloten affijn heel irritant terug naar huis en de tank eraf gehaald en alle stekkers schoon gemaakt en ingespoten met contactspray. Tank er weer op en nu...
  3. B

    motorbanden.nl ?

    Hoi, Ik probeer net op de website van sabra te kijken, maar de site is gesloten. Is er iets bekend waarom. of zijn ze dicht? failliet.
  4. B

    suzuki bandit 1250 a sa en gt topic

    Volgens mij is hier nog geen topic van geopend dus bij deze. Na een aantal jaren fireblade te hebben gereden heb ik nu een bandit 1250 gt besteld en wacht met ongeduld op beter en pekelvrij weer. Ik ben benieuwd hoeveel 1250 rijders er zijn en jullie ervaring er mee is. *O*
  5. B

    webste bugspoilers

    hoi, mfers. weet iemand een adres waar ze ook bugspoilers verkopen voor sportmotoren zoals een 2001 fireblade wegens ombouw tot streetfighter)
  6. B

    ombouw fireblade sc44 2001

    Hoi, ik wilde mijn blade ombouwen naar een streetfigter maar zoek een niet te duur topkuipje met verlichting maar wel zo dat mijn tellerpartij kan blijven zitten. heeft iemand daar ervaring mee?
  7. B

    onderuit in oostenrijk (schuldvraag)

    Hoi, mfers Na een weekend sturen in de alpen zijn we maandagmorgen vanaf het hotel de terug reis aangegaan na 10 minuten was het al fout ik rijd door een flauwe rechtse bocht de weg liep na beneden af en op een zie ik een auto die uit een oprit net na de bocht ligt uitrijden. de eerste...
  8. B

    weer een accu elektra probleem fireblade 929

    Hoi, ik heb het volgende probleem. Een paar weken geleden voor de eerste keer een lege accu, die aan de optimate gehangen en een dag later weer ingebouwd en startte gelijk. Een week verder het zelfde probleem. weer opgeladen en de volgende dag gestart (probleemloos) gelijk met de multimeter...
  9. B

    fireblade sc44 werplaatshandboek nederlandstalig

    Hoi, ik heb de zoekfunctie al gebruikt en gegoogeld maar ik kan niks vinden over een Nederlandstalig boek, bestaat deze wel? zoja bij wie is dit dan te koop?.
  10. B

    klokje gelijk zetten sc44 fireblade

    Ik probeer mijn klok gelijk te zetten op een 2001 fireblade er zitten maar twee knopjes op maar wat ik ook doe de klok gaat niet knipperen wie heeft er een sc44 en weet hoe de klok gelijk gezet moet worden alvast bedankt blade99 :?
  11. B

    fireblade houd in bij 5000 toeren

    Hoi, ik heb het volgende probleem. mijn fireblade uit 1999 houd in bij 5000 toeren als ik dan het gas weer terug draai dan schiet de motor weer vooruit. Ik heb wel een K&N filter geplaats, en even terug de kleppen gesteld en een nieuwe nokkenaskettingspanner gemonteerd Kan dit de oorzaak zijn...
  12. B

    synchroniseren 1999 fireblade

    Hoi, ik wilde na het kleppenstellen mijn carbs synchroniseren, maar heb het probleem is dat ik het laatste pijpje onder carb 4 niet geplaatst kan krijgen er is te weinig ruimte voor mijn vingers. Nu wilde ik de carburateurs er af halen door alle vier de klemmen rondom de inlaatrubbers los te...
  13. B

    blade 93 versus 99

    Hoi hier een vraag voor de bladerijders Past een 93 raceuitlaat ook op een 99 blade
  14. B

    k&n filter in een 1999 fireblade

    Hoi zijn er onder jullie ook 1999 bladerijders die een k&n filter hebben geplaats en wat zijn de ervaringen ermee Loopt de motor beter, of (en dat hoor je ook wel eens) loopt die juist slechter Let op ik wil het niet doen voor prestatie verbetering maar puur voor de levenduur en natuurlijk de...
  15. B

    synchroniseren van carburateurs fireblade

    Hoi, Ik wilde mijn carburateurs synchronisren dat deed ik ook al op mijn gsx600f maar daar zaten de buisjes voor mijn slangen boven op en afgedopt met een plastic dopje maar dit kan ik bij de 1999 blade niet vinden weten jullie waar ze zitten en wie heeft ze wel eens gesynchroniseerd kan je...
  16. B

    klepstel vraagje

    Hoi mede forumers ik heb mijn klepspeling gemeten van de 1999 fireblade met 30.000km op de klok de speling volgens het wph moet zijn: inlaat 0.13 tot 0.19 (0.005 - 0.007 in) uitlaat 0.19 tot 0.25 (0.007 - 0.010) Wat de getallen tussen de haakjes betekenen weet ik niet wie kan dat vertellen...
  17. B

    welke banden op een blade

    Hoi, ik ben toe aan een nieuwe set banden op mijn 1999 blade nu rijd ik vrij normaal met af en toe lekkere bocht nemen mijn rijstijl is niet zo dat ik de steuntjes aan de grond rijd dus was mijn keuze om een bt014 voor (sportband) en een bt020 (sport/toer) achter om te laten leggen een bt020...
  18. B

    lekke voorvorkpoot

    Hoi ik had dit weekend een lekke rechtervoorvorkpoot die heb ik intussen vervangen (de keering niet de poot) maar moet ik nu ook de linker doen of wachten tot deze ook lek is?
  19. B

    welke remblokken?

    Hoi, wat voor remblokken kun je het beste kopen 1 gesinterde 2 organische welke is het minst schadelijk voor de remschijf en kennen jullie het merk AP-Lockheed remblokken. is dat wat?
  20. B

    dynamo van kawa vulcan 750

    Hoi wie kan mij vertellen waar de dynamo bij een vulcan 750 zit we hebben de laadspanning gemeten en die komt net boven de 12 volt uit en volgens ons dus te laag dus dynamo kapot??? zoja wat zijn dan ongeveer de kosten (revisie, een andere bij de sloop, of een nieuwe)? p.s. weet iemand...
Terug
Bovenaan Onderaan