Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Zoeperman
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Zoeperman

    Te koop 5 SGT sessies 9 sept

    Ter overname, wegens verplichtingen werk, 5 SGT sessies (geen losse sessies), Assen vrijdag 9 september Dm of mail zoep1098@gmail.com
  2. Zoeperman

    Setje Racetecs RR 200/55 en 120/70

    alleen gebruikt op de rollerbank voor inrijden, dot 2020 230 euro emailer is sneller zoep1098@gmailpuntcom
  3. Zoeperman

    5 SGT sessies donderdag 12 april CRT

    ter overname wegens niet op tijd gereed motor
  4. Zoeperman

    5 Sgt sessies 30 juni Assen

    Ter overname dag voor de 501 Reakties appje berichtje naar nulzes27002841 of zoep1098@gmail.com
  5. Zoeperman

    501 Assen endurance teaminschrijving ter overname

    Helaas kunnen wij door blessures niet meedoen met de 501 van Assen, het mooiste raceevenement van het jaar! Onze teaminschrijving is over te nemen, de pittboxplek doen we er gratis bij! Interesse app me dan even op nulzes27002841
  6. Zoeperman

    Pittboxplekje over do 22e CRT

    Door allerlei onstandigheden sta ik alleen in box28 donderdag, nu is dat op zich geen probleem ben niet snel eenzaam, maar qua kosten niet effiecient... Dus als iemand de kosten wil delen én in de onderhand welhaast legendarische box 28 wil vertoeven?
  7. Zoeperman

    Racesport.nl stopt er mee

    Ik vind het jammer, altijd was er wel wat gedoe, maar ik loerde er toch dagelijks op..... hopelijk neemt iemand het stokje over... al was het alleen maar voor de TV overzichten :P Racesport.nl, de snelste motorsportwebsite van Nederland
  8. Zoeperman

    5 sessies gridtime B vrijdag 2 okt

    Eil iemand mijn sessies overnemen? Incl een plekje in de pittbox?
  9. Zoeperman

    Bloedmooie racer te koop: Aprilia RSV4 Factory APRC 2013

    Met pijn in het hart neem ik afscheid, maar toch te koop wegens overstap op een 2015 Panigale R (een schrale troost) 2013 Aprilia APRC Factory Ongeveer 6600 km Afgelopen winter geheel gecheckt en distributieketting vervangen. Recent nieuwe koppelingsplaten en Brembo Z04 remblokken...
  10. Zoeperman

    20 juli Spa - Biker Days

    In de bevestiging staat dat we paddock hebben aan de Tunnel van Ster, bij de buitenshopping... houdt dit in dat we door de tunnel moeten voordat we de baan op kunnen?
  11. Zoeperman

    Dunlop handgemaakt

    Vraagje, ik rij nu met pirelli slicks, Sc1/2 voor en achter. Achter een 200-60 Ik wil de Dunlops handgemaakt nu eens gaan proberen, welk type moet ik dan hebben?
  12. Zoeperman

    Race-overall geperforeerd zgan mt 56

    Mugen racesuit, nieuw gekocht in februari, paar keer gedragen op voorjaarstraining, verder niet gebruikt. Het is mij te groot. Pak is volledig geperforeerd. Motorshopper: Race-overall geperforeerd zgan mt 56 Vrij en zat te passen op TT circuit, pittbox 10
  13. Zoeperman

    Ducati Clubrace DCR 2014

    Dit jaar is de Ducati Clubrace op: 16, 17 en 18 mei Wie doet er mee? Zoals het er nu naar uitziet, kan ik na een jaar afwezigheid, weer meedoen! Nu in de Thunderbikes met mijn RSV4! Beste Ducati Club Racer, De voorlopige data van de Ducati Club Race 2014 zijn bekend en die...
  14. Zoeperman

    Aprilia RSV4 deel 2, #bearacer

    *O* Welkom in 't RSV4 topic! *O* Linkjes: Aprilia RSV4 Factory Official Video Aprilia RSV4 Factory Technical Video Aprilia RSV4 R Official Video Gebruikers handleiding EN-NL Veel rijdersinformatie en foto's (in het engels) Elbowz Grigio John Doe...
  15. Zoeperman

    Onderdelen Aprilia RSV4 Factory APRC 2013

    Wegens ombouw naar racer... - Topkuip - carbon sideskirts - Zuikuipen (alleen per set) - Onderkuip (per set) - Kontje, zonder afdekkapje met zitje - Zitjes - Originele ketting tandwielen set (16-42 525) - Ohlins achterschokbreker (orgineel factory) - Orgineel uitlaatsysteem -...
  16. Zoeperman

    Motorbeurzen, waar?

    Hardenberg geen beurs, Zwolle geen beurs.... Weinig te doen in de wintermaanden. Intermot ben ik al geweest Milaan sla ik ff over :P Iemand nog tips? Wellicht over de grens nog wat interessants? http://www.bigtwinbikeshow.nl/ Openingstijden: Vrijdag 9 november: 12.00 tot 17.00 uur...
  17. Zoeperman

    circuitdag Zolder open uitlaten do 13-9

    Vrij rijden - open uitl. - Snel Circuit-Zolder € 140,- Motorsportschool holland
  18. Zoeperman

    AIM TG IR laptimer met back light

    wegens aanschaf AIM solo GPS, mag deze verder prima laptimer weg... AIM TG IR laptimer met back light, 2 jaar oud, nieuwprijs was 345 euro zonder transmitter
  19. Zoeperman

    Akrapovic uitlaatstickers 18cm ruilen tegen 15cm

    Zie titel, nieuw type logo.... Die van mij passen net niet...
  20. Zoeperman

    Ducati 848/1098/1198 topic deel 8: De laatste der Trellis

    Tijdens dit topic van de machtige Superbike van Ducati, zal het geheel vernieuwde type, wiens naam ik hier niet zal noemen, ten tonele verschijnen. Dit betekend het einde van een tijdperk van het beroemde vakwerk "Trellis" frame, waar onze geliefde superbikes zo herkenbaar door waren...
  21. Zoeperman

    Apeldoorntopic deel 50: Abraham racing topic

    De 20, 30, 40 en zelfs 50 gepasseerd, desalniettemin, still going STRONGER op en buiten de circuits Circuitagenda 8 april, Assen, CRT Sport Grid Time (Jaap, Marcel) Assen, CRT Ervaren groep (Paul) Assen, Curses C-Licentie (Erwin) 9 april, Assen, KNMV Cup C wedstrijd (Jaap, Erwin...
  22. Zoeperman

    DCR 2011: Wie rijdt er mee met de Ducati clubrace dit jaar

    In navolging van: DCR 2010, wie rijdt er mee met de Ducati Clubrace dit jaar De 32e Ducati Clubrace ligt vast en zal plaatsvinden op 13, 14 en 15 mei, 2011 DCR 2011 Lijstjes, altijd goed...... Desmoquattro Klasse voor snelle rijders met 3- en 4-kleps Ducati DueValvole...
  23. Zoeperman

    MWR Performance luchtfilter: meer pk minder geluid?

    iemand ervaring mee? levert het echt geluidsreductie op? http://www.race-shop.nl/index.php/luchtfilters/mwr-performance-luchtfilter-high-efficient-1
  24. Zoeperman

    Verzekeren circuitfiets

    ik heb al eens eerder getracht mijn circuitfiets te verzekeren tegen brand en diefstal, zowel op als buiten het circuit, maar werd duidelijk door mijn verzekeraar, maar ook door de KNMV 'ontmoedigd'... liever niet en anders torenhoge premie's Ik kreeg een mailtje binnen met de volgende...
  25. Zoeperman

    Sidi sportieve motorlaarzen maat 42 1x gedragen

    PM me een mooi bod, geen belachelijke biedingen deze laarzen zijn als nieuw... wie kan ik hier een plezier mee doen...
Terug
Bovenaan Onderaan