Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Nejra
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Nejra

    GPX als bijlage

    In het verleden kon - bijvoorbeeld als voorbereiding op een ritje met andere forummers - een .GPX bestandje met de route als bijlage bij een post worden bijgesloten. Dat lijkt momenteel niet meer te lukken. Weet iemand of er iets aan de MF-software of -beleid is veranderd op dit vlak?? Of moet...
  2. Nejra

    <Verkocht> Aprilia Scarabeo

    Aprilia Scarabeo 250ie Ik ben de tweede eigenaar en heb de Scarabeo In mijn bezit sinds 2011. De motor is voornamelijk gebruikt voor woon-werkverkeer binnen de randstad. Hier is hij zeer geschikt voor, mede door het grote bergvak onder het zadel. Door de variomaat komt hij ondanks de relatief...
  3. Nejra

    (Centraal) MF-er gespot?? Post het hier! - Deel 821

    Omdat deel 820 gesloten is wegens te veel posts en er nog altijd geen nieuw topic geopend is voor het delen van het nodige (ge/be)spotten.... Hierbij! *D De bedoeling van dit topic Als je een mede MF'er hebt gezien ( :W ) dan kan je dat hier posten. Probeer zo duidelijk mogelijk te...
  4. Nejra

    KMZ K750

    Ik kwam er achter dat ik hier al jaren mee bezig ben, maar er nooit iets over heb gepost. Als compensatie dan maar iets met foto's en film in elkaar gezet: Restaureer nu uw schroothoop in slechts 368 simple stappen *O* :] 8-)
  5. Nejra

    Verkoop motorfietsen flink gestegen

    zie de titel. Bron: De Telegraaf... *O* *O*
  6. Nejra

    Straks naar huis...

    En gezien de overvloed aan water denk ik dat ik de motor mar laat staan en het zo ga proberen: Billy the kid vindt het kolereweer B|
  7. Nejra

    Riding with the stars...Nee hè, daar gaan we weer

    er hadden blijkbaar weer een paar BNers een vers baantje nodig :( Riding with the stars... hoe verzinnen ze het. -O-
  8. Nejra

    BLuMT: Brikkers' Lunatic Midsummernight Toertocht

    In het kort: De "Brikkers' Lunatic Midsummernight Toertocht", kortweg BLuMT wordt een nachtelijke OBT (ouwe brikkentoer) en vond zijn oorsprong on de nabeschouwing van de ZOBBT. Als datum is de nacht van 15 op 16 Juli geprikt. Vertrekpunt zal redelijk centraal liggen: McDonalds Bodegraven...
  9. Nejra

    Voor de betere plakbandjes...

    Niet bedoeld als spam maar misschien heeft iemand er iets aan: De oplossing voor een beter bandcontact *D
  10. Nejra

    Yammie,Yammie. The diary

    Afgelopen vrijdag een Yamaha XV920-brik opgehaald. Het leek mij een leuk idee om e.e.a. min of meer in publiekelijke dagboekvorm hier op het forum neer te zetten. foto's zijn nog niet echt voorhanden maar die komen nog wel.
  11. Nejra

    En toen konden we ook Brikken.... op een GS650GT

    Vandaag ook een brikkie opgehaald in de vorm van een GS 650 GT uit 1981 in niet al te beroerde staat. Bij thuiskomst betoonde zij zich een echt brik door een tweetal zwarte traantjes op m'n stoep te laten druppen.... Komt tussen het filterdeksel door dus afgezien van wat reeds bekende electra...
Terug
Bovenaan Onderaan