Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Malandro
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. M

    Multistrada Blokspoiler / Carbon Engine Linkage

    Mooie blokspoiler voor de Multistrada 1000 of 1100. Past misschien ook op andere 1000 en 1100 Ducati motoren (zal niet veel of geen verschil in blok uitvoering zijn). 96963103B Inclusief RVS montage materiaal. Vraagprijs: €130,-
  2. M

    Multistrada 'zadelkapje' / Seat Cover

    96776509B Vervang het bijrijderszadel voor dit kapje (Let Op! Het is echt vervangen). Maak een mooi geheel van de achterkant van je Multistrada. De motor heb ik niet langer in mijn bezit dus dit kapje kan ook weg. Vraagprijs voor Motorforum: €125,00
  3. M

    Ducati Multistrada 1100S Zwart

    Te Koop Aangeboden: Ducati Multistrada 1100S, Nederlandse Fiets, Oktober 2006 op kenteken. Modeljaar 2007. Kleur Zwart. Er is ongeveer 33000 31000 km mee gereden. Op de teller staat 7000km. --> Edit: Het bleek zelfs nog minder te zijn. Kettingset is 2000km geleden vervangen, Öhlins...
  4. M

    Ducati Dainese 'Wings' pak (jas + broek)

    Te koop aangeboden: Ducati Dainese 'Wings' lederen jas. Jas is ouderwets in stijl, maar niet oud in leeftijd. Heb de kleding in 2006 gekocht en er is niet vaak gebruik van gemaakt (in totaal denk ik nog geen 8000km mee gereden). Maat 56. Nieuw gekocht voor €425,- Reden van...
  5. M

    Airoh Warrior Olie Vizier

    Een in goede staat zijnde Airoh Warrior vizier. Te koop omdat de helm als reserve in de kast ligt en ik alleen het standaard vizier zou gebruiken mocht de helm nodig zijn. Goede staat. Prijs: €25,00 Eventueel is de helm ook te koop.
  6. M

    2 Helmen (1 systeem + 1 integraal)

    Te koop aangeboden: 2 motorhelmen. Beide matzwart van kleur. 1x Boeri Systeemhelm, Werkt zoals een politiehelm. Zowel het vizier als het kinstuk kunnen omhoog worden geklapt. Ook te gebruiken als pothelm. (Multi functie helm) 1x Airoh Warrior + Extra olievlek vizier...
  7. M

    Te Koop: Revit Motorpak, Zwart, Heren, Maat M

    Te koop aangeboden; Een mooi en nog in goede staat zijnde motorpak. Merk: Revit Kleur: Zwart Maat: M Jas + Broek Hangt al enige tijd in mijn kast als reserve, ben er echter uitgegroeid.....
  8. M

    Open dempers... Wat een lawaai :+

    Sinds vandaag heb ik een nieuwe uitlaat op mijn S2R.. Wat smallere (conische) rvs pijpjes. Erg mooi vind ikzelf (foto komt nog wel een keer :P ). De dempers zijn goedgekeurd door TUV ofzo en hebben "uitneembare" Db killers.. Het eerste wat gedaan werd is de popnagels eruit en er boutjes met...
  9. M

    Lichte aanrijding, en nu?

    Pff het is me niet echt gegund.. Is mijn motor (S2R) eindelijk goed, kan ik eindelijk lekker rijden..... Rijdt er een busje achteruit, tegen mij aan!! Echt irritant. De gebeurtenis: Sta ik achter dat busje (best ver van hem af, zodat ik nog wel overzicht heb) bij een stoplicht te wachten...
  10. M

    s2r 800 of 1000

    Hoi Ik wil mijn m600 inruilen op een s2r, nu is mijn vraag: Zal ik voor de (mooi gekleurde) 800 verzie gaan of zal ik de binnenkort komende 1000 nemen? Ikzelf denk dat de overstap van m600 naar een s2r 800 voorlopig goed genoeg is. Verwacht zelfs dat ik de kracht van de 1000 nieteens zal...
Terug
Bovenaan Onderaan