Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: kitta
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. kitta

    Ouwe liefde beetje veranderen

  2. kitta

    rf 900 opfrissen

    suzuki rf 900 gevonden in een schuurtje 8 jaar stilgestaan. banden plat,accu overleden,lak verweerd,carburateur vuil,tank lek kortom een motor waar een beetje werk aan was
  3. kitta

    suzuki tempter gsx combi

    na een jaar rond rijden op mijn tempter ga ik hem een beetje veranderen
  4. kitta

    V 50 "tussendoor"project

    hoi moto-guzzi v50 aangeschaft voor guzzi treffen . niet mooi wel goed stond er in de advertentie op marktplaats. Met vrouwlief op haar gsx gestapt en van brabant naar groningen gereden daar op naam gezet en met twee motorfietsen weer terug naar Oisterwijk getuft. 400 km gereden op en neer...
  5. kitta

    honda cb 350

    hoi honda cb aangeschaft vvork vergaan en ook remmerij zit er niet meer op uitlaat verrot heeft iemand nog iets liggen kitta
  6. kitta

    hoera het is een suzuki gs 750

    hallo motor freaks mijn volgende project staat in de schuur te wachten. het is een suzuki gs 750 uit 1977 geworden. erg lelijk en erg weinig nog te gebruiken onderdelen erop. banden en accu zijn nog goed de rest is niet veel meer dus erg mooi project. weet mischien iemand nog passende velgen...
  7. kitta

    even voorstellen

    hallo motormensen ik ben een 39-jarige motorrijder uit Oisterwijk. Op het moment rijd ik op een Yamaha FZ600 Fazer. Mijn vriendin rijdt ook en wel op een Honda Interceptor 500. Als hobby knutsel ik aan oude brikken. In het verleden al een Suzuki GSX 750 EF compleet veranderd. Daarna een Suzuki...
  8. kitta

    Even voorstellen

    Motorgek uit Oisterwijk. Kom via Checotto op Motor-forum terecht. Even kijken hoe het allemaal werkt.
Terug
Bovenaan Onderaan