Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Wolverine1
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Wolverine1

    BMW K1200 GT bouwjaar 2005

    Ik zet deze motor te koop voor een vriend van mij. Hij woont in Veldhoven. Hij is geen lid op motor-forum, dus graag bij vragen of interesse contact opnemen via onderstaande mail. Te koop: BMW K1200 GT bouwjaar 2005 km-stand 134000 Ik ben sinds 2013 de 2e eigenaar. Tijdens een motorvakantie...
  2. Wolverine1

    Schokdemper met Hyperpro progressieve veer

    Te koop: Originele schokdemper met een Hyperpro Progressieve veer afkomstig van een Kawasaki Z750 2005. De veer is in zeer goede staat en eventueel over te zetten op je eigen schokdemper. De maat hart hart van de schokbreker is 32,8 cm. De breedte is 81.15mm Onderop de schokdemper...
  3. Wolverine1

    Shark RSF2i integraal helm maat L

    Shark RSF2i integraal helm maat L, gemaakt van glasfyber. Helm is in erg goede staat. Vizier heeft welk enkele gebruikers krasjes, niks storend, maar je krijgt er nog een nieuw vizier extra bij. Bevestiging voor eventueel pinlock is aanwezig op het huidige vizier zoals op de foto te zien...
  4. Wolverine1

    Ongebruikte CirCui tanktas

    Ongebruikte CirCui tanktas Magneet tanktas in zeer goede staat. Inhoud van de tas is d.m.v. een rits te vergroten. Tevens voorzien van een regenhoes. Vraagprijs €40,-. Houd rekening met bijkomende verzendkosten! Voor meer foto's e.d. mailen naar 1983cme apenstaartje gmail.com
  5. Wolverine1

    Multifunctionele duurzame Gelert Cargo Bag

    Te koop voor een aannemelijk bedrag, deze multifunctionele duurzame Gelert Cargo Bag. Uitstekende conditie, niet gebruikt. Merk: Gelert Model: Expedition Kleur: Rood Inhoud: 65 l Materiaal: Duurzaam dik PVC Multifunctionele duurzame Gelert Cargo Bag. Ideaal voor het opbergen van...
  6. Wolverine1

    Revit textiel motorbroek maat M

    VERKOCHT Revit textiel motorbroek maat M Broek is in zeer goede staat, weinig gebruikt omdat de broek 1 maat te kort is voor mij. D.m.v. korte verbindingsrits aan de achterzijde is de broek vast te maken aan de jas. Uitneembare thermo-voering waardoor de waterdichte buitenlaag als...
  7. Wolverine1

    Revit Excalibur ervaringen gezocht

    Zoals de titel al aangeeft, zijn er hier mensen met ervaringen v.w.b. de Revit! Excalibur? Volgens de gegevens zou de jas uit een 3 lagen bestaan. Ik vraag me vooral af of deze jassen goed waterdicht zijn. Natuurlijk zijn alle overige meningen welkom. Ik vraag dit omdat ik geen ervaring heb...
  8. Wolverine1

    Leren motorpak Tribal

    VERKOCHT Leren motorpak Tribal, Hein Gericke Goed onderhouden pak in zeer goede staat. Weinig gebruikt. Het is een combipak, dus de broek kan door middel van de rits aan de jas bevestigd worden. Binnen voering is te verwijderen. Extra versteviging op de ellebogen, schouders, rug en...
  9. Wolverine1

    Gezocht, motorrijder 28-september op flight-forum eindhoven

    Afgelopen zaterdag middag was ik samen met 2 andere motorrijders op het Flight-forum in Eindhoven. Hier stonden al 3 motorrijders. Een man met een groene kawa, een vrouw met een grijs of witte Triumph en een man met een witte Suzuki streetfighter. Ik begreep van de man op de Suzuki dat de...
  10. Wolverine1

    Beardevil camera

    Na veel zoeken en enkele kleine korte stukjes gelezen over de Beardevil camera, gooi ik hier een topic open in de hoop wat meer concrete ervaringen e.d. te lezen over deze camera. Het lijkt mij gezien de prijs en de 'beschreven' mogelijkheden een mooie camera voor gebruik op de motor...
  11. Wolverine1

    Revit PX2 leren motorpak comi

    Revit PX2 leren motorpak combi in goede staat. Kleuren: zwart/rood/wit Maat: 50 Schouder-, elleboog- en knieprotectie. Broek is d.m.v. een rits rondom en een korte rits op de onderrug aan de jas te bevestigen. Ik ben 1,86m lang en weeg ongeveer 83 kg. Het pak zit nog goed, maar mijn...
  12. Wolverine1

    Schokbreker Kawasaki Z750 2005

    Zoals de titel al aangeeft ben ik aan het zoeken naar, het liefst, een nieuwe schokbreker voor de Kawasaki Z750 van 2005. De huidige schokbreker staat op de laatste stand en is niet meer verder instelbaar. Ik heb de veren lange tijd geleden al vervangen door die van Hyperpro en weet dat zij ook...
  13. Wolverine1

    Bescherming tegen steenslag undertray

    Enkele jaren geleden heb ik mijn motor laten spuiten. Hierbij heb ik de undertray zwart laten spuiten. Maar omdat de Z750 origineel een korte hugger heeft is er veel schade aan de undertray. De lak is er voor een vrij groot gedeelte afgeslagen door steenslag. Nu kan ik de undertray natuurlijk...
  14. Wolverine1

    Aansluiten PC 3 USB aan computer

    De titel zegt het al. Ik wil mijn Powercommander 3 USB aansluiten en uitlezen op de laptop, maar heb hier weinig tot geen verstand van hoe. Hopelijk kan iemand mij helpen. Ik heb een vaste computer welke ik niet bij mijn motor kan krijgen. Is er een mogelijkheid om dit bijv via een laptop op...
  15. Wolverine1

    Camera Oregon ATC 3000

    Ik wilde weten of hier mensen zijn die ervaring hebben met de camera: Oregon ATC 3000 Als er zijn die hier filmpjes mee hebben gemaakt ben ik wel benieuwd hoe deze eruit zien. Aangezien er erg veel te koop is en natuurlijk iedereen een andere mening zal hebben of een andere camera beter...
  16. Wolverine1

    Vragen over de TomTom One V2

    Er zijn veel topics over navigatie systemen, maar ik kan nergens antwoord vinden op mijn vraag. Sinds enige tijd ben ik in het bezit van een Tomtom One Europe V2. Als ik een van internet gehaalde route wil gaan rijden, dan stuurt de navigatie mij altijd eerst naar het begin punt van de...
  17. Wolverine1

    ZLM Verzekering

    Binnenkort wil ik samen met mijn vriendin onze aparte verzekeringen gaan afsluiten bij 1 verzekering. Mijn vriendin is verzekerd bij de ZLM. Nu heb ik daar in de afgelopen maanden veel polisvoorwaarden e.d. van doorgenomen, ook heb ik op internet en natuurlijk hier op motor-forum naar ervaringen...
  18. Wolverine1

    Emulator in de voorvork

    Door Hyperpro werd mij verteld dat ik mijn motor het beste kan 'upgraden' met een Emulator in de voorvork. Ik heb redelijk wat zitten zoeken op internet maar kom óf hele oude informatie tegen óf emulators voor een computer. Daarom de vraag of hier mensen bekend zijn met een emulator en mij...
  19. Wolverine1

    Motorhoes

    Heeft iemand ervaring met motorhoezen? Ik moet voor een bepaalde tijd mijn motor buiten stallen en wil deze dan in een motorhoes hebben. Maar er zijn zoveel verschillende te koop. Natuurlijk moet de hoes wel van goede kwaliteit zijn, want hete is altijd makkelijk om een dergelijke hoes te...
  20. Wolverine1

    Super mooie Yamaha FZR600R - FZR 600 R

    Perfekt onderhouden Yamaha FZR600R. Bouwjaar 1994, km stand 46093. Zowel technisch als uiterlijk in prima staat. Nooit in de winter of met slecht weer buiten geweest. Duidelijk te zien, dat dit ook voor de vorige eigenaar een echte hobby-machine was. Er is niets aan veranderd of...
  21. Wolverine1

    Originele uitlaat Kawasaki Z750 2005

    De titel zegt het al, ik ben in het bezit van een Kawasaki Z750 van 2005 en ik ben op zoek naar een originele uitlaat voor dit model. Motoren genoeg te vinden overal, maar een originele uitlaat ........... Wie kan mij hieraan helpen?
  22. Wolverine1

    Inloggen

    Als ik mezelf inlog op de site, wordt heel netjes aangegeven dat ik ben ingelogd. Maar als ik dan naar de verkoop topics ga, sta ik ineens niet meer ingelogd en kan ik ook niet reageren. Als ik me dan hier inlog kan ik nog steeds niet reageren. Wanneer ik terug ga naar de index sta ik wel weer...
  23. Wolverine1

    Ervaringen Bridgestone BT-021?

    Ik ben op zoek naar ervaringen mbt de BT-021. Zelf heb ik de BT-014 onder mijn Kawasaki Z750 van 2005 liggen. Hele fijne banden, maar er wordt best positief geroepen over de 021. Vandaar mijn vraag naar ervaringen van anderen.
  24. Wolverine1

    Meubel-pledge voor poetsen van motor?

    Op de beurs in Utrecht zag ik een eigenaar van een stand, zijn motoren poetsen. Een vriendin van mij is gaan vragen wat voor middel hij hiervoor gebruikte. De motoren stonden er ontzettend netjes bij. Blijkbaar gebruikte hij meubel-platz. Geen idee of ik het goed typ, maar is hier iemand bekend...
Terug
Bovenaan Onderaan