Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. kilowattknijper

    Lid worden

    Enkele dagen geleden heb ik aangegeven dat ik lid van MF wil worden. Na al die jaren van gratis wordt het tijd om mijn steentje bij te dragen. Maar ik heb nog steeds geen post in mijn E-mail box ontvangen. Met vriendelijke groet, Henk
  2. kilowattknijper

    Waterloze koelvloeistof

    Er is er een nieuw type koelvloeistof op de markt gekomen. Deze vloeistof is niet op waterbasis en heeft een temp.bereik van -40 tot +180 graden celsius. Deze vloeistof is voor een lifetime en hoeft dus nooit meer te worden vervangen. Omdat de vloeistof niet op waterbasis is heb je ook niet de...
  3. kilowattknijper

    LED-knipperlicht

    Vanwege een gerepareerd en zwak schakelaartje heb ik mijn knipperlichten voorzien van LED-lampen. Ipv de Ampere's is het nu zo'n 60 mA die door het schakelaartje heen gaan. Ik heb zelf gezocht naar een simpel systeem om LED knipperlichten te laten knipperen. De in de handel verkochte zijn...
  4. kilowattknijper

    nieuwjaar

    Allen een gelukkig nieuwjaar toegewenst en een prettige jaarwisseling.
  5. kilowattknijper

    VX800 radiateur

    Wie weet wat voor draadgaten (2 stuks) er boven in de radiateur zitten van een VX800.
  6. kilowattknijper

    Aluminiumbrons lagermateriaal gevraagd

    Voor mijn zelfbouw motor-project zoek ik een stukje aluminiumbrons L=ca. 5-6 cm lang en ca. 25-30 mm rond. Het liefst van samenstelling CuAl10Fe5Ni5 dat is zeer stootvast. Het is de bedoeling dat er een taats van gemaakt wordt waarin een kogel (gesmeerd) van rond 12,7 opgevangen wordt. De...
  7. kilowattknijper

    wie heeft een MT19

    De Dnepr die ik heb is een MT19., wist ik niet tot iemand het mij vertelde. Nu zit de achterbrug met heuse kegellagers scharnierend aan/in het frame. De MT10 had daar nog rubberen bussen zitten. Er ontbreken alleen sealers aan de achterzijde, water en zand hebben vrij spel. Hoe zit dat...
  8. kilowattknijper

    2de pc

    Ik ben al een tijdje (niet betalend) lid van dit forum. Nu heb ik thuis een 2de pc op basis van Linux. Ik kan op diti forum kijken maar reageren is er niet bij. Hoe kan ik dat bewerkstellen ?
  9. kilowattknijper

    Gegoten wielen

    Zijn de wielen/velgen van een K75 , die van gegoten aluminium zijn, geschikt voor zijspanrijden? Heeft iemand daar al ervaring mee.
  10. kilowattknijper

    Nieuwe kroonplaten

    Voor de verbouwing van mijn motor gebruik ik een K75 voorvork. De nieuwe kroonplaten laat ik maken zodanig dat de afstand stuurpen en poten 2,5 cm vergroot wordt. De naloop wordt daardoor 2,5 cm kleiner. Kan iemand mij vertellen wat dat betekent voor de rijeigenschappen van de motor.
  11. kilowattknijper

    Spam

    De laatste tijd heel veel last van Spam. Is mijn E-,mail adres zichtbaar voor een ingelogd forumlid of buitenstaander ? Zoja, hoe kan ik dat onzichtbaar maken. Hoewel ik vrees dat het hek reeds van de dam is wil ik dat toch weten en eventueel een ander E-mail adres aanmaken.
  12. kilowattknijper

    zoekfunctie

    Ik lees vaak iets over een zoekfunctie. Hoe kan ik die gebruiken?
  13. kilowattknijper

    Hoe lang blijft een helm goed?

    Ik heb al jaren een helm, polycarbonaat, Mijn vraag is : weet iemand hoe lang helmen goed blijven.
  14. kilowattknijper

    Klabam - en daar ging ik..

    Ik rij nu al zo'n 35 jaar motor. Elke 5-6 jaar beland ik in een situatie waarbij ik steeds net door het oog van de naald ga. Snelheid aangepast aan de omstandigheden is het sleutelwoord denk ik. Gisteren de 26 ste was het dan zover. Ik reed in de spits op een voorrangsweg en de snelheid was...
  15. kilowattknijper

    Tank

    Ik ben bezig met een zelfbouw/ombouw motor. Nu verwacht ik dat de originele tank niet zal passen omdat er teveel van het frame gewijzigd zal worden. Bij wie of waar kan ik een nieuwe tank laten maken? En wat voor bedragen worden er voor gerekend ?
  16. kilowattknijper

    Zijn ze belazerd

    Wat ik op e-bay zag. http://cgi.ebay.co.uk/bmw-r71-russian-bike-m-72-k-750-ural-dnepr_W0QQitemZ120138770733QQihZ002QQcategoryZ9915QQcmdZViewItem Manufacturer BMW ?????? Nummerbord komt volgens mij uit polen. Maar het lijkt nog het meest op een chinese motor. Die staat ook in het lijstje.
  17. kilowattknijper

    Remblokken

    Waarom zijn de remblokken zo duur. Ik heb nu 6 remblokken gekocht en heb bijna € 90,= euro afgerekend. Volgens mij worden we met zijn allen getild.
  18. kilowattknijper

    HondaXR250, XLR, XLX

    Komen deze motoren veel voor in nederland ?
  19. kilowattknijper

    Dieselproject

    Al een hele tijd geleden heb ik hier vermeld dat ik met een dieselmotorproject bezig ben. De Daihatsu motor heb ik al enige tijd in bezit. Het gaat langzaam met het project. Het vliegwiel is nu uitgedraaid en er past nu een BMW diafragmakoppeling in. Ik moet hem nog uitbalanceren, daar...
  20. kilowattknijper

    avatar plaatsen

    Ik zit hier al een poos , dus ik ben niet echt nieuw. nu wil ik een (eindelijk) avatar plaatsen maar het loopt al fout bij de zin in de uitleg over het plaatsen van een icoon: "Hier kom je door eerst bovenaan je scherm 'instellingen' aan te klikken en vervolgens 'mijn bestanden'."...
  21. kilowattknijper

    Accu's

    Ik vraag mij af waarom motoren 1200 cc bijv. accu's hebben van pakweg 20Amp-uur terwijl een auto ook 1200 cc een accu heeft van 50-60 Amp-uur. Wie kan mij daarover iets vertellen.
  22. kilowattknijper

    Dnepr MT11 blok

    Wegens ombouwen van mijn Dnepr van benzine naar diesel. Goedlopend motorblok van Dnepr MT11 te koop. Incl kopp. platen, dynamo, carb. luchtfilter. en redelijke staat accu. vraagpr. 300,= euro. Ik heb ook nog 2 kleine lederen (zadel)tassen voor zijkanten achter en 1 kleine lederen tas voor...
  23. kilowattknijper

    Dieselproject

    Eindelijk is de dieselmotor binnen. Oogt behoorlijk groot en is het dubbele gewicht van een Dnepr. De Dnepr is al gedemonteerd. Bijlage: turbo31hp.bmp
  24. kilowattknijper

    Velgen en banden

    Voor mijn zelfbouwproj. heb ik wat info nodig over velgen en banden. Mijn voorwiel zal mogelijk uitgevoerd moeten worden met een klein wiel i.v.m. de wielbasis. Die mag max. 6 cm verlengd worden volgens de RDW. Ik moet het frame verlengen om er een ander blok in te kunnen zetten. Het is een...
  25. kilowattknijper

    drukgroep droge diafragma koppeling

    Voor mijn zelfbouwproj. zoek ik een gietijzeren plaat uit de drukgroep van BMW of Guzzi of een andere merk met diafragma koppeling. De steekcirkel van de gaten moet 200mm exact zijn. Het is niet de drukplaat die enigzins verend is opgehangen maar de vaste gietijzeren plaat.
Terug
Bovenaan Onderaan