Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: FOL!!!
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. F

    Schuivertje - starten via accu werkt niet meer

    Ik heb een klein schuivertje gemaakt (toch wel beetje au :P) op een harde ondergrond. Ter plekke starten en wegrijden ging prima. Twee weken later wilde ik de brommert starten, ging het niet via het damesknopje. Zodra ik het startknopje indruk, gaat het digitale tellertje/dashboard dood, lamp...
  2. F

    Arai chaser helm (small)

    Beste, Bij deze verkoop ik mijn ARAI helm. De beste helm die ik ooit gehad heb. Zit stevig, weinig geluid. Heeft een ingebouwd dubbel vizier tegen aanslag. Het vizier kan met een klein slotje ook dicht gezet worden voor hoge snelheden. Voldoende luchtgaten, verwisselbare binnenpads. Double D...
  3. F

    Offroad Brabant (niet op een baan)

    Zijn er wat plaatsen in omgeving Den Bosch waar je legaal (of iig onverhinderd :p) offroad kan rijden (met kenteken eventueel) ? (geen crossbanen)
  4. F

    schroefje olieplug dolgedraaid

    edit: het gaat niet op de kop van het schroefje die dolgedraaid (rond) is. Maar om de schroefdraad van de 'bout'. Ik was gisteren de olie aan het vervangen. Het losmaken van het olieschroefje (onder de karter) ging prima, geen onnodige kracht gebruikt. Bij het vastdraaien gebruikte ik een...
  5. F

    Offroad cursus

    Over een jaar of 2 zit ik in de gelukkige positie dat ik vaker offroad kan gaan rijden, maar ik wil eerst een cursus volgen in NL om te kijken of het een beetje lukt en leuk is ;) Nu heb ik al op het forum gekeken, maar dat zijn veel oude topics (2008). Welke offroad cursussen raden jullie...
  6. F

    Eifel Rit - 3 & 4 juli of 11 & 12 juli

    Let op 11 & 12 moet 10 & 11 juli zijn. Het weekend van 3&4 juli of 10&11 juli lijkt het mij leuk om met een groepje naar de Eifel te gaan. In opvolging van deze rit: Newbie-Eifel-Rit-2010-deel-I Dit was een geweldige ervaring! Het was echter duidelijk dat enkele (waaronder ik)...
  7. F

    SM trim KTM 620 LC4

    Heeft er iemand een setje velgen met remschijf, remklauw etc liggen om van een enduro een SM'er te maken? Gaat om een KTM LC4 begin jaren 90 voor een schappelijke prijs? Wil een low-budget SM bouwen :)
  8. F

    Aanhanger voor twee motoren

    Heb een aanhanger die al een jaartje stilstaat. Wilde met mijn supermotard naar het circuit (en over de snelweg is een supermotard niet handig). Maar heb nu weer een supersport. Er heeft een supermotard op gestaan en zonder probleem met 100 over de snelweg gejakkerd. Tis geen hele nieuwe...
  9. F

    Andere koppelingshendel, koppelingskabel te kort

    Ik ben van de standaard koppelingshendel naar een MSR overgegaan. Alleen ik krijg deze er niet opgezet, omdat de kabel zo kort lijkt dat die net niet over het bolletje gaat (waarmee je um strakker of losser zet). Als ik weinig kracht zet dan scheelt het een milimeter of 3 a 4. Er zit echter...
  10. F

    Prachtige SM Husqvarna SMR570 Compleet!

    niet meer te koop :9
  11. F

    Supervet Geluid, Mooi Design - Laser GP

    Mooie Demper, Super geluid Met deze Laser GP Demper ben je verzekerd van een prachtig hard geluid, een mooi en bijzonder design en dit alles met deze E-keur goedgekeurde Demper, dus koop um nu! De DB-killers zitten erbij, dus als je circuit wil rijden of naar Duitsland wil gaan, dan kan...
  12. F

    Exclusieve Honda RVF In Absolutute Nieuwstaat

    edit Banaan: knip
  13. F

    [MF-aanbieding]Unieke fiets - Buell XB12SCG

    edit Banaan: weg met die rotzooi.
  14. F

    [Goed+Betaalbaar]suomy trek 2006

    Bij deze weer eens een goed aanbod op MF 8-) Te koop Suomy Trek 2006 INCLUSIEF helder en donker vizier! Prijs slechts 62,50.
  15. F

    Suomy Helm Maat M (+donker&helder vizier)

    ~~PRIJSVERLAGING~~ Zo goed als nieuwe helm van het merk suomy incl. een donker en een helder vizier. Nieuwprijs was bijna 200 euro. Maat M. Gelieve te mailen naar: jt-racing@duckmail.nl Of check de website: www.jt-racing.nl Vraagprijs: 65 euro
  16. F

    Buell XB9S lightning, 2003

    Verkocht -> SLOTJE
  17. F

    Laser Hotcam uitlaatdemper met DB killer

    Te koop : Laser Hotcam uitlaatdemper incl. uitneembare dB-killer Demper is in zéér goede staat, nog geen jaar oud. Vraagprijs : 200 euro Demper past op een r6 van 2003-2005, en mischien op nog wat andere modellen 8-)
  18. F

    Stotteren, en nu start ie niet meer

    edit: Probleem, als het goed is, opgelost Lo, kheb een probleem. Gisteren een uurtje wezen rijden, en echt de laatste 200 meter, begint ie te stotteren als ik gas geef in zijn 1 en zijn 2 (in verdere versnellingen kwam ik niet :S). Ik had die avond wheelies geoefend (zonder koppeling), en ik...
  19. F

    Winkels voor crosshelmen

    en het liefst waar ze het merk shark (MXR) verkaufen en ook het liefst 'zo dicht mogelijk in de buurt' van den bosch. Iemand...? :)
  20. F

    Nieuwe olie husqvarna

    yo, ik heb de oie eruit geknikkerd, de zeefjes schoon gemaakt, alleen nu zit ik met het probleem dat ik niet weet hoeveel olie ik erin moet knikkeren :D Hoeveel moet er in en hoe kan ik het zien...Want uit de gebruikershandleiding die erbij zit (niet de service manual, die ergens op het...
  21. F

    1 daagse Race-Academy Assen

    Verkocht!
  22. F

    GSX-R: Akrapovic demper en power commander

    PowerCommanderIII + akrapovic demper. verkocht
  23. F

    Kuipenset GSX-R (2001 - 2003)

    Verkocht... Ingelijste foto van de onderdelen af te halen voor slechts 50 euro *O*
  24. F

    Husqvarna SuperMotard

    (Ik moet powerseller worden op MF... :X :+ ) Husqvarna 570 TE uit 2001 omgebouwd naar SM. Met motoMaster remsysteem (inclusief de flamedisc). Het hele SM gedeelte is 400 km oud...Zolang heb ik erop gereden. Wegens een mooie deal met ragbak heb ik zijn SM nu, en gaat deze dus de verkoop in...
  25. F

    70% Conti Sport attack 120/70

    Conti Sport attack voorband (120/70 ZR17), 70%-80% goed denk ik. Weinig mee gereden omdat ik een spijker in de achterste kreeg, en toen goedkoop aan MPP's kon komen. Dusss is er vanaf gehaald. Ook hier volgt de foto. 45 euro. edit: Gewoon in Nederland gekocht vorig seizoen, bij Waarts...
Terug
Bovenaan Onderaan