Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Tim
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Tim

    Yamaha R6 2003 - 5.750 euro

    Aangezien ik komend jaar met een nieuwe motor wil gaan racen zet ik mijn R6 te koop. Helaas zijn er kort geleden door een diefstal (motor was gestolen en vrijwel direct weer gevonden) krassen aan de rechterkant ontstaan. De krassen zijn niet diep en het zijn er niet veel. Op deze kuipdelen na is...
  2. Tim

    Nieuwe demper voor een R6... Advies?

    De laatste tijd wordt ik er steeds vaker op geattendeerd dat ik op een bromvlieg rijdt. Bedankt jongens 8-) Kortom, d'r moet maar eens iets anders onder komen te hangen. Mijn bankrekening vindt het niet zo'n goed idee om een compleet systeem te kopen, dus het wordt een demper. Alleen...
  3. Tim

    Telnr werkplaats Termaat

    Heeft iemand een idee wat het directe telefoonnummer van de werkplaats van Termaat is? De winkel (024-3229575) is morgen namelijk pas om 13 uur open maar de werkplaats de hele dag en die heb ik dus nodig. Alvast bedankt!
  4. Tim

    Zaak in N-H met veel combi's?

    Een vriend van mij is op zoek naar een combi. Hij is nu bij een aantal zaken in Noord-Holland geweest (Motoport Wormerveer en Safe A'dam bijv) maar overal hadden ze zo weinig hangen dat hij nog geen combi naar zijn smaak heeft kunnen vinden. Zelf heb ik mijn pak bij Termaat gehaald maar er moet...
  5. Tim

    Eindelijk, mijn nieuwe R6

    Wat kan wachten op je nieuwe motor toch lang duren, maar gisteren was het dan eindelijk het moment dat ik mijn nieuwe R6 kon ophalen. Helemaal maagdelijk, zonder een meter te hebben gereden stond ie daar :9~ Na de uitleg van het alarm en de motor zelf, rustig naar huis gereden en vervolgens...
  6. Tim

    Nieuwe motor, waarop letten bij aflevering?

    Komende donderdag wordt mijn nieuwe motor, een Yamaha R6, afgeleverd. Aangezien dit mijn eerste geheel nieuwe motor is vraag ik mij af op welke zaken je moet letten tijdens de aflevering. Naast de motor geldt dit voor het Datatool alarm dat ik er op heb laten zetten. Iemand suggesties? Alvast...
  7. Tim

    Onderhoud bij andere dealer

    Voor mijn nieuwe motor ben ik binnen en buiten Noord-Holland aan het rondkijken en voornamelijk prijzen en levertijden aan het vergelijken. Ik overweeg nu om mijn nieuwe motor vanwege het prijsvoordeel en de veel kortere levertijd in Zuid-Holland te kopen. Het onderhoud wil ik door de merkdealer...
  8. Tim

    Rijbewijs in 2 dagen

    Een tijdje geleden stelde ik hier wat vragen over rijscholen in de omgeving van Alkmaar. Na meerdere positieve reactie te hebben gekregen over Hoekstra's tweedaagse cursus heb ik mij daar voor ingeschreven. Voor de liefhebbers en zij die nog moeten lessen mijn belevenissen :) Afgelopen...
  9. Tim

    Rijschool in Alkmaar

    Al jaren van wel willen maar niet doen wil ik nu dan toch echt beginnen met rijles. Helaas ken ik niemand die in (de omgeving van) Alkmaar zijn rijlessen heeft gevolgd, vandaar dat ik benieuwd ben naar jullie ervaringen. Kan er iemand een rijschool in Alkmaar aanraden? Alvast bedankt!
Terug
Bovenaan Onderaan