Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Jan W
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Jan W

    SAM DEMO-EVENEMENTEN KALENDER 2013

    Voor betaalbare motorsport www.sammotorsport.nl DEMO-EVENEMENTEN KALENDER 2013 CLASSIC DEMO-RACE’S Zaterdag 04 mei Harderwijk/Hierden Alle Klassen Zaterdag 11 mei Raalte/Luttenberg Alle Klassen Zondag 19...
  2. Jan W

    carburateur opboren?

    Wie heeft er ervaring of kan goede tips geven voor het uitboren van een vacuum carburateur? De boring is nu 33mm Tot hoeveel mm zou ik de carburateur met een ronde gasschuif uit mogen boren?
  3. Jan W

    # uren van Oss

    2012 het jaar waarin Stichting Wegrace Oss en de Stichting SAM samen gaan proberen tijdens de ONK Pinksterraces te Oss een oud spektakel nieuw leven in te blazen, na de roemruchte internationale 24 uren van Oss, starten we nu met de 3 uren van Oss. Het is de bedoeling maximaal 40 teams aan...
  4. Jan W

    Endurance Demo Oss

    Poster Ook meerijden? http://www.sammotorsport.nl/
  5. Jan W

    24 uur van Oss even terug

    Hallo Allemaal, Bij voldoend deelnemers zou men in Oss op 1e pinksterdag een Avond Endurance Demo 3 of 4 uur kunnen orginariseeren onder de vlag van de SAM http://www.sammotorsport.nl/ en http://www.wegraceoss.nl/Wegrace/Home.html Regels wat voor motoren deel kunnen nemen zijn nog niet...
  6. Jan W

    SAM/RMM Racedemo Vlagwedde 20-08-2011

    Geweldige dag daar in Vlagwedde Compleet met braderie en kermis Mooi weer Omdat ik vergeten was om een geheugen kaartje in de action camera te stoppen deze keer geen On-Board opname's op you tube Gelukkig had ik mijn Kruitvat video camera bij (10euro) Sfeerbeelden...
  7. Jan W

    CIRCUITRIJDEN met STROKER MOTOREN

    CIRCUITRIJDEN SAFE DRIVING 15° editie In samenspraak met STROKER MOTOREN Wat? Hoe? Waar en wanneer? Denk niet : “Dit is niets voor mij “ , juist wel! De bedoeling is iedere motorrijder, ongeacht type motorfiets, kennis te laten maken met een gesloten...
  8. Jan W

    3 uur van Aalsmeer voor Classic/Youngtimers '70 en '80

    Zie: 3H van Aalsmeer
  9. Jan W

    3H van Aalsmeer

    De voorbereidingen voor de jubileumeditie - 10 jaar HiBRA - in september 2011 zijn inmiddels al op gang gekomen en het beloofd een groot spektakel worden! Noteer zaterdag 10 en zondag 11 september 2011 alvast in uw agenda voor HiBRA2011! Enkele tipjes van de sluier? - De steile wand van...
  10. Jan W

    Croix-en-Ternois track event 2011

    Er kan vanaf nu ingeschteven worden voor: "Croix-en-Ternois track event" (12th edition, i.s.m. Safe Driving en Stroker Motoren) gaat door op zondag 15 mei 2011 Wie gaat er ook?
  11. Jan W

    SAM Motorsport

    Z.A.C. rijders, Jullie zijn er misschien niet gelukkig mee,met al die oude knoei! Maar wij met onze Brikken verheugen ons op meer start gelegenheden We komen er samen wel uit Groeten Jan vrijdag 28 januari 2011 SAM-klassen gaan weer wegracen In wegrestaurant "De Goudreinet"...
  12. Jan W

    Classic & Youngtimer Circuitrijden

    Ik heb in ieder geval bijtijds ingeschreven voor de circuitdag Mettet 17 Juni 2011 En nog vroeger voor Croix en Ternois 9 Sept.2011 Beide SAM dagen SAM Motorsport Meetdag gaat door, ook voor tweetakten De Stichting Aanvullende Motorsport (SAM) organiseert in samenwerking met een groot...
  13. Jan W

    Oldtimerbeurs Rosmalen 16-17 januari

    Dit weekeide Motor/Bromfiets/Bodypainting beurs Autotron Rosmalen Douwnload de kortingsbon op: http://www.oldtimerbeurs.net/asset/media/kortingsbon-januari.pdf Tot ziens zondag gr. Jan
  14. Jan W

    Race Nokkenas CB 750 K (F)

    Via eBay gekocht, helemal geen gegevens bij over merk,type e.d. is waarschijnlijk geregind misschien het proberen waard?
  15. Jan W

    EGLI motorzitje

    EGLI motorzitje met achterlicht Past mogelijk ook op andere motoren Wie niet probeerd weet niet! als het niet passend is te maken geld terug!! Of kom vrijblijvend passen
  16. Jan W

    BSA benzinetank

    BSA Benzine tank Heeft klein lekje achter onder,kan gelast worden! of met tank-cure gedicht worden De benzine dop ontbreekt
  17. Jan W

    Op tijd zetten nokkenassen Honda Bol d Or

    Bij het monteren v d nokkenassen bol d or cb1100R de ontsteking niet op T 1-4 maar op T 2-3 gezet(grote fout dus)de nokken timing klopt dus van geen kanten Motor wilde dus echt niet starten,gelukkig raken de zuigers de kleppen niet! Even simpel gedacht:klepdeksel eraf,boutjes uit...
  18. Jan W

    Krober/Pitsch LZ13

    Hallo, Ik heb via ebay een Krober/Pitsch LZ13 toerenteller gekocht Maar deze werkt niet echt goed Wie weet er een adres van iemand (liefst in nederland) die deze zou kunnen repareren gr. Jan
  19. Jan W

    24 uren van Oss even terug

    Internet pagina vernieuwd met aankondiging 24 uren van Oss even terug http://www.wegraceoss.nl/Wegrace/Home.html
  20. Jan W

    24 uurs NMB race Oss

    Zie: 24 uurs NMB race Oss Gr. Jan
  21. Jan W

    24 uurs NMB race Oss

    Via deze weg doe ik een verzoek mede namens Stichting Wegrace Oss om motoren die destijds hebben gereden,of motoren die aan dat tijdsbeeld voldoen (begin jaren 70) beschikbaar te stellen om een demorit mee te kunnen rijden door oud 24 uurs coureurs o.a de gebroeders Harrie,Jos en Tonnie v...
  22. Jan W

    Te Huur gevraagd Camper of Crossbus

    Voor deelname aan Bikers Classics op donderdag 10 juni t-m zondag 13 juni (4dgn)zoek ik vervoer naar Francorchamps (ardennen) 400km retour Luxe is niet vereist,technisch moet het wel in orde zijn Met trekhaak voor vervoer van 2 classic racers op aanhanger
  23. Jan W

    Balanspijp ???

    Hallo techneuten, Ik ben in bezit van Yamaha V max,met eigengemaakte 4 in 4 uitlaat tussen de 2 bestaande voorbochten zit standaard al een balanspijp Ik heb nu zelf een balanspijp ook tussen de 2 achterste cylinders gemaakt Alles werkt op zich nu wel goed,maar door de balanspijp kan er geen...
  24. Jan W

    Verdraaide zuigerveren

    Hallo techneuten, Wat gebeurd er als je na het weer plaatsen van de cilinder op de zuiger waarvan de zuigerveren niet meer op dezelfde plaats zitten? (willekeurig verdraaid) De cilinder is door de jaren van gebruik natuurlijk niet meer rond Ik heb de onrondheid niet gemeten! Moeten de...
  25. Jan W

    "Croix-en-Ternois track event" 2010

    Wie gaat er ook naar toe? zie: :: 70 cyclerun.be < TRACK :: gr. jan
Terug
Bovenaan Onderaan