Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: keen
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. K

    Omgeving Alblasserwaard/Vijfheerenlanden Deel 3!

    Voor wie: Voor iedereen die hier gezellig wil mee kletsen. *O* En iedereen die een keer mee wil rijden over de dijken hier. :] Waar gaat het over in dit topic: ritjes Bbq's filmavonden appeltaart douche 25 km karretjes suicide fazers ander geouwehoer Meetings: -...
  2. K

    FAZER rijders........... vertel het hier! Deel 6

    De oude topics: FAZER rijders........... vertel het hier! Deel 1 FAZER rijders........... vertel het hier! Deel 2 FAZER rijders........... vertel het hier! Deel 3 FAZER rijders........... vertel het hier! Deel 4 FAZER rijders........... vertel het hier! Deel 5 Vertel hier wat je kwijt...
  3. K

    Omgeving Alblasserwaard/Vijfheerenlanden Deel 2!

    Voor wie: Voor iedereen die hier gezellig wil mee kletsen. *O* En iedereen die een keer mee wil rijden over de dijken hier. :] Waar gaat het over in dit topic: ritjes Bbq's filmavonden appeltaart douche 25 km karretjes suicide fazers ander geouwehoer Meetings: -...
  4. K

    Foto's 25 kW meeting - 15 april 2007

    En het topic voor de foto's van vandaag. Foto's Foto's Keen foto's Tjaps als iemand interesse heeft in een foto kan hij dat hier aanvragen. ik zal de volledige foto dan proberen te emailen :P ben benieuwd naar de rest van de foto's :)
  5. K

    FAZER rijders........... vertel het hier! Deel 5

    De oude topics: FAZER rijders........... vertel het hier! Deel 1 FAZER rijders........... vertel het hier! Deel 2 FAZER rijders........... vertel het hier! Deel 3 FAZER rijders........... vertel het hier! Deel 4 Vertel hier wat je kwijt wilt over de Yamaha Fazer: foto's van je eigen of...
  6. K

    Bagster (laptop)tas (the citadine)

    al een tijdje in het bezit van een bagster hoes met een bagster tas (medea) erg mooie tas, neem ik bijna overal mee naartoe :Y maar!!! nu heb ik een nieuwe laptop gekocht en deze past dus NET niet meer in me tanktas. in tegenstelling tot me oude laptop die NET WEL erin past :W (fijn zo'n...
  7. K

    FAZER rijders............ vertel het hier! Deel 3

    Met dank aan: Breezer013 en Texan voor de Startpost Oude topics: FAZER rijders............ vertel het hier! Deel 1 FAZER rijders............ vertel het hier! Deel 2 Vertel hier wat je kwijt wil over de Yamaha Fazer: - foto's van je eigen of andere fazers - bevindingen - vragen - accessoires...
  8. K

    30 April - Dijkenrit!

    30 April dijkenrit vannuit een ander topic was er al een idee ontstaan om 30 april te gaan rijden! en Nee! dit is niet op koningennedag, omdat koningennedag niet zondag gevierd mag worden( O-) ) Het is de bedoeling dat we in Geldermalsen starten en vervolgens richting het oosten gaan (lang de...
  9. K

    Tussen de rivieren/Omg. Leerdam

    Dit topic is bedoeld om met mede motorrijders uit deze omgeving te praten en misschien wel een keer wat af te spreken. Ik ben dit topic dan ook gestart, omdat ik net overal een beetje buiten lig. Utrecht ligt te ver in het noorden en Den Bosch te ver in het zuiden. En omgeving Leerdam is dan...
  10. K

    motorhit?

    op dit moment ben ik nog bezig met rijlessen. maar ik kijk regelmatig op www.motorhit.nl om te kijken of er nog wat leuks te vinden is. tot mijn verbazing kom ik net online en zie ik dat de site vernieuwd is. oke, mooi dacht ik....beter dan die donkere kleuren van eerst. zie ik opeens staan dat...
  11. K

    motor of niet?

    ik zou graag willen motorrijden, ik weet alleen niet of dit zo verstandig is. het zit namelijk zo: ik ga ongeveer in februari/maart verhuizen, omdat ik op dezelfde school blijf zitten heb ik toch echt vervoer nodig (elke dag 2 uur met de trein is natuurlijk niks) van me ouders heb ik al een...
Terug
Bovenaan Onderaan