Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: kawa Z 1300
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. kawa Z 1300

    Nieuwe radiateur laten maken?

    Hallo allemaal, ik zag wel wat topics over radiateurs, maar niet wat ik zoek. Ik zoek een bedrijf die een radiateur op maat kan maken, ik heb een Z1300 en de radiateur is niet meer leverbaar. Dus weet iemand een bedrijf die een radiateur op maat kan maken en geen wachttijd heeft van 1,5 a 2...
  2. kawa Z 1300

    Te koop: Grote ontvettertafel

    Grote ontvettertafel met 60 liter ontvetter die misschien 20 min is gebruikt, wegens aanschaf ontvetterkast op compressor. Prijs 200 euro
  3. kawa Z 1300

    kliktegelvloer

    weg te geven: Een tegelklikvoer in blauw/geel, ongeveer 15m2 nog helemaal gaaf, totaal 20m2 maar er zijn wat tegels beschadigd, wil je tegels bijkopen, dat kan nog Tegelvloeren voor garages met traanplaat-look│Wereldwijd de meest verkochte garage vloertegel│Kliktegels│ 39,5 per m2 Op te halen...
  4. kawa Z 1300

    jm 600 aanhanger

    Zijn er mensen die ervaring hebben met de jm 600 aanhanger en hier iets zinnigs over kunnen zeggen? Aanrader of niet? Wij denken erover na in combinatie met een tent, lekker makkelijk.
  5. kawa Z 1300

    Het Kawasaki Z 1300 draadje

    Ik zag wel een draadje over de CBX, dan mag de Kawasaki Z1300 natuurlijk niet ontbreken. Zijn er hier nog leden die er ook een hebben, ik heb nu mijn tweede Z1300. Ze worden zeldzaam, staan er nu twee te koop, beiden boven de 8k.
  6. kawa Z 1300

    Benzinetoevoer kawa 1300

    Van de winter de motor netjes weggezet, maar de benzine en vacuumslang waren niet helemaal fris meer. Dus deze van de winter vervangen voor nieuwe slangen en bij de eerste rit bleek dat als ik een tijdje rijksweg rij de benzinetoevoer te weinig is. Als ik de kraan dan op pri (doorlopen) zet...
  7. kawa Z 1300

    Beste telefoonnavigatie?

    Heb gezocht maar kon geen goed topic vinden. Wat is nu de beste on/offline navigatie voor je telefoon? Liefst met gesproken tekst en geen maandelijkse kosten ofzo. Ik vind een tomtom rider erg duur aangezien we geen tienduizenden km per jaar rijden maar navigatie toch wel makkelijk is...
  8. kawa Z 1300

    Hulp gezocht merk kuip en moet nieuwe ruit

    Kan iemand mij helpen met het merk van de kuip van onderstaande foto? Mij is altijd verteld dat het een vetter kuip is die speciaal voor de Z 1300 is gemaakt, heb de kuip en kofferset ook in 1 koop destijds gekocht en op de kofferset staat dus ook "Kawasaki by Vetter" op de kuip staat het niet...
  9. kawa Z 1300

    Startmotor kawasaki Z 1300 (ratelt door)

    Het meeste van mijn motor staat in zijspannen. Hij is nu bijna af na 15 jaar schuur :+ Het enige probleem wat ik nu nog heb is dat de startmotor doorratelt, hij komt uit, neemt de startkrans mee maar de ene keer start die goed en de andere keer lijkt het of die weer van de krans afschiet...
  10. kawa Z 1300

    Vetter tassen gevraagd

    Nu we de kawa weer op gaan knappen zoeken we nog tassen voor de vetter set, ik weet niet of daar ooit tassen voor gemaakt zijn, maar als iemand dat weet of ze heeft hoor ik dat graag.
  11. kawa Z 1300

    Mijn Kawa met watsonian

    ff copy past van ander forum. Tja velen zullen de motorfiets die ik heb wel een ouwe lullenmotor vinden, dat klopt ik ben inmiddels een ouwe lul :tong: Maar toen in 1979 deze motorfiets op de markt kwam was ik 14 en wilde ik er al eentje, dit is inmiddels mijn tweede van deze soort en hij...
  12. kawa Z 1300

    SV1000SZ of VTR Firestorm

    zoek een sportieve motor tot 11000 euri inc de btw en tot nu toe deze twee gevonden iemand nog een alternatief is namelijk zeer lang geleden dat ik solo heb gereden en is dus moeilijk kiezen uit al dat lekkers wat er tegenwoordig gemaakt wordt :9 :9 morgen proefrijden op de SV1000SZ de s is...
  13. kawa Z 1300

    Regio Meeting buurt Gorinchem?

    Is er op het motorforum ook interesse voor regiomeetings? bv : Wij zijn elke vrijdagavond te vinden bij Piet Kruis motoren in Arkel. Gewoon gezellig ouwehoeren en koffie met wat erbij:p Het zou leuk zijn als de ploeg wat groter werd. Tevens kan je dan ook nog even klaverbladje nemen ;) Ook...
  14. kawa Z 1300

    updaten aanpassen kawa 1300 met watsonian

    rij nu al heel lang zijspan en heb in 1995 mijn Z 1300 gereviseerd en er een watsonian aan gehangen. verder is de motor standaard maar dat gaat nu veranderen. Ik heb sinds de revisie niet echt veel gereden maar wel een keer in de pekel, nu is mijn blok aangetast aan de voorkant. De afgelopen...
  15. kawa Z 1300

    welke combinatie rijden jullie?

    Ik heb een Kawasaki Z 1300 uit 1981 die in 1995 kompleet is gerestaureerd en sindsdien hangt er ook een watsonian bakkie aan :9~ De Bak is door en clublid (nvz) zeer netjes aangebouwd met een zelfgemaakt subframe en de motorfiets is niet aangepast (alleen voor en achtervering aangepast) maar...
  16. kawa Z 1300

    schilderen blok van een kawa Z1300

    Mede motorliefhebbers, Ik heb in 1996 mijn Kawa Z1300 kompleet gerestaureerd. Helaas ben ik zo stom geweest om een keer in de winter te rijden zonder tectyl. Nu is het motorblok lelijk aangetast en ben ik alweer zover dat ik het blok kan schuren en schilderen. Maar wat is nu de originele kleur...
Terug
Bovenaan Onderaan