Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: SP1KE
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. S

    Suzuki GSXR 600 SRAD 1999

    Km stand: 30.000 Banden: Pirelli diablo corsa, 600 KM oud Ketting en tandwielen: kunnen nog een seizoen mee Olie en filter zijn net vervangen. Zitten nieuwe lagers en keerringen in de velgen. Nieuwe originele dynamokap en pakking (24-06-2008) Motor heeft een aantal gepolijste delen...
  2. S

    Honda VTR1000 SP1 bj 2000

    Te koop: Honda VTR1000 SP1 Bouwjaar 2000 KM stand: 54.700 Achterband is gloednieuw, voorband kan nog paar duizend km mee. Ketting en tandwielen zijn vervangen op 26 april 2008. Ook zijn de koelvloeistof en remvloeistof vervangen. Vorig seizoen is de balhoofdlager vervangen...
  3. S

    TK: Powercommander II voor VTR1000 SP1

    Powercommander II voor een Honda VTR1000 SP1 2000/2001 Prijs: €150 VERKOCHT
  4. S

    iemand gezocht die MFer WSB kent(gestolen motor)

    via deze weg zoek ik iemand die MF user WSB kent/of nog wel eens spreekt. hij heeft een poos in het VTR SP1 en SP2 topic gezeten totdat zijn SP1 gestolen werd. via een reply in het topic SP1/SP2 deel 3 zijn er fotoos opgedoken van deze motor die nu te koop wordt aangeboden,zodoende. maar zijn...
  5. S

    VTR cabin fotoos

    ik ben op zoek naar meer afbeeldingen van de VTR 1000 SP1 van valentino rossi en collin edwards van het cabin honda team alles is goed,filmpjes,fotoos afbeeldingen etc.
  6. S

    Met dank aan de Verzekering

    Na aanleiding van dit topic Geen megameeting voor mij en met dank aan de verzekering, heb ik nu deze moto *D FUN })
  7. S

    geen megameeting voor mij

    de reden hiervoor lijkt me wel duidelijk '( een koekblik van rechts vond dat ie wel voorrang had,terwijl er toch echt haaietanden stonden. gevolg,salto voor mij,salto morte voor mijn R6je. waarschijnlijk total loss.maar dat horen we volgende week vrijdag update:nu vrienden en kenissen al...
  8. S

    voor de R6(en andere) liefhebbers

    vandaag de nieuwe accesoires voor mijn R6 gemonteerd voor deze dus :) nieuwe handvaten nieuwe rem en kopplingshendel nieuwe hielbeschermers en als laatste,nieuwe paddockstanddragers(leuk woord voor scrabble)
  9. S

    parkeerbon,hoelang geldig???

    vandaag een brief in de bus,van de gemeente bussum. Met de vraag of ik een openstaande parkeerbelasting wil voldoen, Op de brief staat geen overtreding,geen kenteken van het voertuig,waarmee ik de overtreding zou hebben begaan,geen plaats,waar het zou zijn geweest etc etc. ik heb vorig jaar wel...
  10. S

    hoeveel DB mag een R6 geven?

    Sta daarnet bij een brommert controle van de politie,ff genieten dat een ander een keer de l\l is,vraag ik aan die agent of ik ook een keertje op die rollenbank mag,maar dat vonden ze niet zo'n goed idee ;) Ik vraag aan zo'n agent:hoeveel DB mag mijn demper geven,hij zegt dat dat per motor...
  11. S

    R6 bijna klaar

    Na lang wachten op de verzekering,beetje wachten op reparatie,en nu nog op wat stickertjes is mijn schatje (bijna)weer tiptop. Na een slidertje op vrijdag 13 septemberhad ik een beetje schade op de linkerkant. knipperlichtje en wat scheuren op bevestigingspunten,krassen en alles,je kent dat...
  12. S

    iridium/getint vizier

    Heb net een nieuw vizier voor mijn helm aangeschaft, een getinte(blauw iridium)of spiegelend,hoe je het noemen wilt. Nou hoor ik links en rechts verschillende dingen over of het wel of niet is toegestaan in het buitenland. Weet iemand daar wat van of heeft er nog nooit iemand van gehoord...
Terug
Bovenaan Onderaan