Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. E

    Wegglijden.. maar niet echt

    Ik lees hier wel eens over die stomme ongelukjes van "ineens gleed ik weg" e.d. Waar ik nogal last van ondervind is *in een bocht* op een slecht wegdek waar in de rijrichting zicht een lichte bult heeft gevormd. Dit is typisch een lichte bult veroorzaakt door het zwaardere verkeer welke...
  2. E

    De-registreren?

    Deze optie staat er niet bij in de FAQ.. Ik heb een paar maal aangegeven dat ik van enkele topics afwil. Beleid beleid.. Mail werd niet op gereageerd laatst. Ik wil me de-registreren en wellicht later onder ander naam aanmelden. Of maak nou gewoon een optie om kul-topics te kunnen...
  3. E

    Crossen in het bos, begeleid

    Is er een bedrijf waar je je kan aanmelden om 'eens' in het bos rond te scheuren op hun motor? Ik zag zoiets laatst op motorexperiance en wil zomaar eens een dagje doen. (Ik woon in midden-nederland..)
  4. E

    Alles verwijderen?

    Is het mogelijk dat (via aanvraag of zo) ik al de door mij gestarte topics kan verwijderen? Als dat zo is, doe maar. Nee nee, ik ga niet weg maar het lijkt erop dat die kulttopics van mij eeuwig blijven staan.
  5. E

    Give me the finger.

    Kunnen jullie een vinger smiley toevoegen? Zoals: Het grote BMW K1200R / K1200S topic deel #2 (Pagina 3) Zal veeeeel benut worden :)
  6. E

    Ga ik langzaam dood? (troep op m'n helm)

    Vorige wintermaanden ook, bijna elke dag m'n helm schoonmaken. Zit het in de lucht of is het pekel en door vocht op het wegdek op m'n helm geknikkerd? Ik vraag me af of het allemaal wel zo lekker is voor de longe-tjus. :N
  7. E

    Ja hoor, het zwijn!

    Ben laatst van achteren aangereden terwijl ik en een auto voor mij stonden te wachten, we verleenden voorrang. 2000 euro schade, ben omgevallen, krassen. Het toen-nog-persoonsmans had m'n schadeformulier ingevuld. Alles ok, ik heb zelfs een getuige. Nu heeft hij 'ineens' een eigen getuige...
  8. E

    Alarm en gsm

    Heb zelf geen gsm maar kwam op de gedachte om een gsm in mijn motor te stoppen. Op stand-by zal deze kontakt zoeken met een provider. Na jatten zou het mogelijk moeten zijn om enigzins een locatie te krijgen. Niet precies maar het zou opsporing wel kunnen helpen denk ik dan. Leek mij een...
  9. E

    Vizier beter maken

    M'n vizier is na > 1 jaar nagenoeg op. Er zitten zeer veel krassen precies in het midden voor mijn ogen. Ik wil best een nieuw vizier kopen van 25 of 50euro (vergeten). Om te voorkomen dat ik elk jaar een nieuwe nodig heb, is afplakken een optie? Zonder echt verlies in 'beeld' te krijgen?
  10. E

    Velgen beschermen?

    Binnenkort nieuwe 'brommer'. Ik was op zoek naar een middel om de velgen te beschermen. Zoiets als plastic spray maar dan net of het boeklon wordt. Ofwel ik kan het er later weer gewoon aftrekken en weer nieuw erop doen. Is er zoiets? De velgen zijn mooi dus ik zoek iets tranparants.
  11. E

    Twijfel bij inruil motor

    .
  12. E

    Ze willen me dood!

    .
  13. E

    Collega wil wedstrijdje

    Ik gaf aan dat m'n grote brommer er ong. 3 sec. over doet om op de 100 te komen. Per slot is dat nog steeds (net) in z'n 1. Is dit reeel? M'n gevoel zegt dat ik in 3 sec dat kan doen. Collega heeft een BMNee 535 300pk turbo 4wiel-doos. Hij had het over 5a6 sec. voor de 100.
  14. E

    Last

    Volgens mij is het niet zo moeilijk om de links altijd naar 'last' te laten springen. Je wil altijd het laatste zijn tenzij die enkele keer dat je het onderwerp niet weet. Dan klik ik wel terug.. Goed idee?
  15. E

    Zoeken.

    = sinds vandaag kapot..
  16. E

    Filmpjeeee (isle of m.)

    ftp://madengman.dyndns.org/mep/ Heb naar 2002-06 isle of man tt 2002 (divx 5).avi gekeken, moet ander nog zien. Voor zover geen race.. Wel grappig.
  17. E

    Ik kan m'n oren niet geloven (oordoppen)

    Ik ben zo'n type losbol, pas na een jaar een broek kopen en na 1.5 jaar is aan doppen beginnen te denken. Heb laatst een andere motor erbij gekocht maakte zoveel windherrie dat ik de knoop doorhakte om nu eindelijk is doppen te kopen (bah vies en zo). Ik kan je niet goed genoeg vertellen hoe...
  18. E

    K1200RS, begrenzer eruit?

    Ik heb dat ooit is aan de dealer gevraagd, moest ik maar niet doen of kon niet. Ik wil die 10000+ toeren halen, waarom niet? Nu tegen 8500/9000 Hij is toch oud.. PS, kon topic weer niet plaatsen in techniek, net ingelogd, daarna weer sessie geneuzel..
  19. E

    Bepaalde topics kunnen niet gezocht worden

    Zie topic: 's avonds rijden Door de ' is het topic niet gevonden als ik op mijn naam zoek.
  20. E

    's avonds rijden

    Het is zonde als je in dit jaargetijde niet eens 's avonds als het donker is gaat rijden. Alles lijkt veel harder te gaan. Ik rijd veel over de heuvelrug, is echt prettig. OK, brand maar af :) PS, kreeg sessie afmelden melding in alg. forum, dus hier maar '(
  21. E

    Ruit extensie (verhoging van ruit)?

    Ik zoek voor mijn R850R een extra ruitje, heb zo'n ding wel eens gezien. Soort scharniertje waar een ruitje weer opgemonteerd is. Nu komt de ruit tot aan mijn kin. Iemand een idee waar ik het beste kan kijken?
  22. E

    Kilometerheffing ook voor motoren?

    Op tv zie ik een kastje met creditcard achtig iets. zou de motorrijder vooralsnog vrij zijn tot deze opkomende heffing toestanden. Zoals gewoonlijk gaan de termen op het journaal in: 'heel nederland gaat betalen' maar zoals gewoonlijk bedoelen ze natuurlijk weggebruikers en waarschijnlijk alleen...
  23. E

    Dat wastie dan, mijn eerste val.

    Sja, de sneeuw van vandaag ging nog wel, tot op de laatste 200meter.. Met zeer lage snelheid omgekukeld, achterwiel gleed naar de stoep. Toch nog behoorlijk pijn aan de poot. Ook linker voet stepje is eraf.. Grmmpff.. Morgen thuis werken :)
  24. E

    Bijna genaaid?

    Ik reageerde op een verkoop (2e hands) Een amerikaan... me hoela! Zijn reply: From :       JOHN MIKEL hello!!! the bike was in netherlands but now i am in italy becasue i am in divorce with my wife an di must come here in italy for i talk with her parents about this problem... But if you are...
Terug
Bovenaan Onderaan