Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. reign-in-pain

    Motorpak Lederen combi 'Bering Radical' mt.M

    Te koop aangeboden wegens aankoop andere type motor: Combi motorpak van dikke kwaliteit rund leer. Niet veel gedragen en is geheel zonder schaaf of valschade. Maat van zowel broek als jas is M. Indicatie voor lengte en gewicht; 1,80 en 70 kg (maar een paar cm of kilo's meer of minder moet...
  2. reign-in-pain

    Gezocht: Kuip Links GSX-600F 1995 (blauw-groen)

    Gezocht: In verband met lullige, maar aanzienlijke kunststofschade Linker kuip van een GSX-600F Het gaat dus om bouwjaar 1995 in de kleur blauw-groen/turqouise [met oranje bestickering]
  3. reign-in-pain

    Het Grote GSX-F Topic

    Omdat er nog geen bestond en er misschien wel vraag naar is (in ieder geval bij mij) is hier dan "Het Grote GSX-F topic". Oud model (tot 1998) GSX-600f GSX-750f GSX-1100f Nieuw model(1998-nu): GSX-600f GSX-750f Kijk ook voor meer informatie: Virtuele GSX-F Club...
  4. reign-in-pain

    Een gsx-600f rijder rijker...

    Hallo allemaal, Weer een nieuwe motorrijder erbij.. Ik lees al een tijdje mee op het forum, was alleen niet echt actief in het posten. Nu ik zondag 22 mei een verkoopovereenkomst heb gesloten voor de overdracht van een soes 600f leek het me toch verstandig mezelf even officieel te introduceren...
Terug
Bovenaan Onderaan