Resultaten voor zoekopdracht: *

  1. bastiaan pieter

    te koop zeer nette bmw rockster

    voor serieuze kopers...
  2. bastiaan pieter

    anwb:schouwen-duiveland route

    hi!,zijn er mf-ers die weten of deze route van de anwb een aanrader is?? jullie weten wel, die routes met de zeskant bordjes.
  3. bastiaan pieter

    route 66

    al jaren staat op mijn verlanglijstje om een motorreis te maken door de usa, b.v.b route 66, of een ander deel van amerika..zijn er mf-ers die dit al eens gedaan hebben?? zo ja, wat zijn jullie ervaringen?
  4. bastiaan pieter

    schijven krom???

    hello, even een vraag: tijdens het remmen [aan voorzijde] heb ik de laatste tijd last van "hobbelen" misschien kennen jullie het wel, alsof de schijven krom zijn, en het begint steeds erger te worden..hebben er meer mensen hier op m-f weleens mee te maken gehad???..gaarne tips en advies.
  5. bastiaan pieter

    hyperpro-veer instalatie makkelijk??

    hello, ik wil op mijn bmw een progressieve achterveer van hyperpro zetten. zijn er mf-ers die hier ervaring mee hebben?? en is het verschil groot tussen een "gewone veer" en een progressieve? alle reactie welkom. :}
  6. bastiaan pieter

    Mijn nieuwe Superpole carbon uitlaat

    mijn nieuwe SUPERPOLE carbon uitlaat,custom-made in het brabantse land..
  7. bastiaan pieter

    gezocht; stepjes voor een bmw r1150r

    wie heeft er een step-setje te koop voor een bmw r1150r??
  8. bastiaan pieter

    akrapovic-hexogonal

    zijn er al mf-ers die met het nieuwe demper systeem van akrapovic rijden?? de HEXOGONAL. ben erg benieuwd hoe het geluid is, en de prestaties.. voor eventueel op mijn rockster :9~ :9~
  9. bastiaan pieter

    wie kan TIG lassen???

    hi,vandaag lekker even toeren, bij een stoplicht even optrekken..en toen,raar geluid geen trekkracht..wat nu weer?? ik aan de kant en wat schets mijn verbazing?? het verbindings-stukje tussen de twee bochten los gescheurt [zie foto] waarschijnlijk een slechte las door mr.laser..mijn vraag: wie...
  10. bastiaan pieter

    de nieuwe r1200r...

    mooi of niet?? deze nieuwe r1200r heeft nu 109pk [de oude r1150r 90]en heeft een droog gewicht van 198 kilo,best een leuke fiets,wat jullie??
  11. bastiaan pieter

    gezocht. duo-zitje voor een bmw r1150r

    wie kan mij helpen,het is voor een bmw-rockster,maar van de "gewone" r1150r pas ie ook,duswie???
  12. bastiaan pieter

    bmw-rockster meeting

    hello mf-ers..via deze topic wil ik even peilen of er animo is voor een bmw meeting, met als uitgangspunt de rockster, maar andere zoals de gs-rt-s zijn natuurlijk ook welkom. waar en waneer hangt af van jullie, dus ff polletje aanvinken...c.u!!!
  13. bastiaan pieter

    welke sportuitlaat heb jij op jouw bmw??

    hello mf-ers..welke uitlaat heb jij op de beemer zitten??? zelf heb ik een laser duo-tech op mijn rockster. piccies please!!!
  14. bastiaan pieter

    bmw-boxer en trillingen

    hello..na de afgelopen tijd veel kilometers te hebben gemaakt,valt mij op dat mijn bmw-rockster steeds meer gaat trillen,niet alleen hinderlijk in het stuur,maar ook nu voelbaar in de steps. zijn er meer bmw-rijders die hetzelfde hebben meegemaakt?? kwestie van aflaten regelen????
  15. bastiaan pieter

    het nieuwe assen

    vandaag naar de ducaticlubrace geweest..prachtig weer..en mooie motoren. gelijk ook even het nieuwe baan gedeelte bekeken..naar mijn inziens hebben ze wel heel veel ingekort..en ook over de nieuwe strubben hoorde in menig coureur klagen...dus; wat vinden jullie van "het nieuwe assen"??
  16. bastiaan pieter

    duo-zitje bmw r1150r gezocht

    hallo mf-ers..wie kan mij helpen aan een duo zitje + stepjes voor een bmw r1150r [rockster]
  17. bastiaan pieter

    duoseat bmw-rockster

    wie heeft er een duo-seat, incl.steps te koop voor een bmw-rockster??[r1150r]
  18. bastiaan pieter

    gevraagd: radiateur ducati 851-888

    ivm een lekke radiateur,gezocht voor een ducati 851 of 888 [deze is volgens mij dezelfde] zijn er mensen die er nog 1 op zolder hebben liggen??..
  19. bastiaan pieter

    dit doet pekel met je motor..

    laatst was er een topic over,hoe slecht/of niet pekel zou zijn voor je motorfiets..klik op de attachment,en kijk hoe je schijf en remklauw eruit ziet na 1 keer door de pekel rijden. uiteraard heb ik hem grondig gewassen na afloop,maar zoals jullie zien,zout en aluminium zijn geen vrienden van...
  20. bastiaan pieter

    wie wordt kampioen in wsb 2006??

    nu er een aantal oud gp-rijders kiezen voor het wk-superbike,vraag ik mij af:wie maakt de meeste kans op de titel? en wat denken jullie?? stemmen dus!
  21. bastiaan pieter

    max naar ducati

    nu het [bijna] zeker is dat checa volgend jaar niet meer rijdt op de ducati*,is het aannemelijk te denken dat max naar ducati gaat... *bron www.racesport.nl
  22. bastiaan pieter

    ketting schoonmaken

    hello,zijn er m-f ers die ervaring hebben met ketting schoonmaak middelen??ik bedoel dat de ketting schoon wordt,en het vet tussen de o-ringen blijft zitten..thanks
  23. bastiaan pieter

    wie rijdt er een v11 guzzi??

    zijn er m-f ers die een v11 moto guzzi rijden?? en hoe rijdt dat??? ik rij nu een ducati,maar wil toch een guzzi.....piccies ook welkom!!
  24. bastiaan pieter

    ducati-techneuten hier???

    hi, wil ik vanavond mijn monster1000s starten..doet ie het niet.het rode lampje [olie] blijft branden, zo doende schakelt hij ook mijn systeem uit,en wil dus niet starten.de olie zit gewoon op het normale peil.vanwaar deze fout melding??
  25. bastiaan pieter

    docu mick doohan..

    hi..gisteren was ik op een verjaardag en zei iemand,dat er laatst een docu was geweest van mick doohan op discovery channel :? iemand gezien?? en/of op harde schijf gezet???
Terug
Bovenaan Onderaan