Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Road_Runner
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Road_Runner

    Startknop ZZR600 1996

    Hi, voor een maatje van mij. Heeft er iemand nog een startknop of complete rechter unit liggen voor zijn 1996 ZZR600 ? Weet iemand of die van een ander model gelijk zijn, dan kan hij daar ook nog naar zoeken namelijk ?
  2. Road_Runner

    Verkocht: Öhlins shock Aprilia Tuono V2 2006-2009

    Namens een maat van mij niet op het forum aanwezig, te koop een Aprilia V2 2006-2009 Öhlins achterschokbreker. Mooie upgrade voor jouw Tuono 1000R. Vr.pr. €300,00 Bij interesse graag pb. met 06- naar mij dan breng ik je in contact met hem.
  3. Road_Runner

    Gezocht: Garmin Zumo 3xx motorsteun+kabel

    Heeft er iemand nog een motorsteun+kabel voor mijn Zumo 390 (3xx) liggen?
  4. Road_Runner

    Kan geen documenten meer bijplaatsen in Documentenlijst

    Ik kan sinds een paar dagen geen documenten meer bijplaatsen in mijn documentenlijst, er staan nu zo'n 15 foto's in. Uploaden lukt maar foto's zijn daarna niet meer zichtbaar in de lijst. Update: Gelukt met kleinere foto, weet iemand wat de max. grote van een foto kan zijn ?
  5. Road_Runner

    Te Koop: Diverse Aprilia Shiver onderdelen

    Namens een vriend die niet op het Forum zit bied ik diverse Aprilia Shiver onderdelen aan ivm. inruil van zijn Shiver. Mocht je interesse hebben, stuur dan een PB en dan zal ik Michel zijn 06- nr doorgeven (WhatsApp) - Wilbers achtershock type 640 Road, hele mooie upgrade van originele...
  6. Road_Runner

    Te Koop gevraagd: Complete Garmin Zumo 3xx laadkabel+houder

    Ik ben op zoek voor mijn 2e motor naar een Garmin Zumo 390 laadkabel compleet met houder.
  7. Road_Runner

    Gevraagd: 2x Acebike Steadystand AC 152

    Gevraagd: 2x Acebike Steadystand AC 152
  8. Road_Runner

    Gezocht:Linker zijkapje Arai Viper GT Italy flag

    Zoals de titel al aangeeft, ik heb mijn zijkapje gebroken en ben dus opzoek naar een onbeschadigd linker zijkapje type J voor mijn Arai Viper GT Italy/UK flag. Alvast bedankt, Jack
  9. Road_Runner

    Gezocht: Service Manual Yamaha TW125

    Zoals titel al zegt, ben ik op zoek naar een werkplaats handleiding van de Yamaha TW125 `99 in pdf. formaat. Taal Nederlands of Engels. Groet, Jack
  10. Road_Runner

    Gezocht: Koplampen Aprilia RSV 04-, Tuono `06-

    Ik ben op zoek naar nette onbeschadigde koplampen voor mijn Tuono `7, ik heb er een steen opgehad en ze zijn nu gescheurd deze zijn gelijk aan het nieuwe model RSV. Alvast bedankt, Jack
  11. Road_Runner

    Gezocht: Koplampen Aprilia RSV 04-, Tuono `06-

    Ik ben op zoek naar nette onbeschadigde koplampen voor mijn Tuono `7, ik heb er een steen opgehad en ze zijn nu gescheurd deze zijn gelijk aan het nieuwe model RSV. Misschien dat jullie nog wat op zolder hebben liggen na ombouw naar racer. Alvast bedankt, Jack
  12. Road_Runner

    Gratis: Werkplaats Handboek GSXR-750 `88-`91

    Gratis, 2 Ringmappen, werkplaats handboek van Suzuki bouwjaar 1988 Extra Appendix bouwjaar 1989-1991 Groet, Jack
  13. Road_Runner

    Aprilia RSV/Tuono Nieuwe orginele dempers

    - Aprilia RSV 2004-2009 - Aprilia Tuono 2006-2009 Nieuwe Orginele dempers € 150,00
  14. Road_Runner

    Gezocht: zijstandaard/jiffy GSX-R K3

    Gezocht een zijstandaard van een Suzuki GSX-R K3 t.b.v. modificatie jiffy Aprilia Tuono omdat deze erg recht onder de motor staat en dus makkelijk over dooie punt gaat. De Suz jiffy staat verder naar buiten en schijnt met relatief weinig aanpassing passend te maken te zijn. Misschien heeft...
  15. Road_Runner

    Gezocht: zijstandaard/jiffy GSX-R K3

    Gezocht een zijstandaard van een Suzuki GSX-R K3 t.b.v. modificatie jiffy Aprilia Tuono omdat deze erg recht onder de motor staat en dus makkelijk over dooie punt gaat. De Suz jiffy staat verder naar buiten en schijnt met relatief weinig aanpassing passend te maken te zijn. Misschien heeft...
  16. Road_Runner

    Gezocht: Orgineel Stuur Tuono 06

    Gezocht een Orgineel Stuur voor een Tuono 06 ( volgens mij het zelfde als 03 model) Groet, Jack
  17. Road_Runner

    test

Terug
Bovenaan Onderaan