Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: brikos
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. brikos

    Bijzonder probleem met mijn brikkie

    ha mede brikkers!, Ik heb een probleem met mijn 1982 yamaha tr1 (vx920 virago broertje) maar krijg niet bedacht wat er aan scheelt, daarom deze schreeuw on hulp. Symptomen: Motor rijdt opzich goed maar als ik flink doortrek in lage versnelling houdt hij ineens enorm in (moeilijk te zeggen...
  2. brikos

    motorwerkplaats gezocht met brik ervaring (omg. nijmegen)

    hey, Mijn '82 yamaha tr1 heeft de laatste tijd wat kuren (stotteren en niet soepel lopen). Alle obvious dingen heb ik al gechecked maar kan nog niet echt iets vinden.(carburateurs schoongemaakt, nieuwe bogies & bougiekabels e.a.). Ben nu dan ook opzoek naar iemand met een goede dosis...
  3. brikos

    18inch aluminium akront hoogschoudervelg

    Tekoop: 36gaats akront aluminium hoogschoudervelg WM3. Is bedoeld voor een consiche naaf, maar kan met wat bewerking ook op een gewone naaf geplaats worden. Verkeert in nette staat, gepolijst en uiteraard recht. (alleen de velg is tekoop)
  4. brikos

    A-symetrische velg

    Ola, Tijdens het inspaken van dit wiel: ontdekte ik het volgende, de spaak gaten zijn van ongelijke boring. Wat bedoeld wordt: de spaakgaten bedoeld voor spaken die naar de linkerkant van de naaf lopen zijn onder een andere hoek geboord dan de gaten die naar de rechterkant van de naaf...
  5. brikos

    Bagagerek & achterlicht Yamaha tr1 1981

    Bagagerek + bakje + alu beugel + achterlicht afkomstig van yamaha tr1 (1e model kont). Complete set mag weg voor 25e of doe een bod als je slechts een van de delen nodig hebt. Hier te zien op de motor: Af te halen in Dongen (bij tilburg) of Nijmegen
  6. brikos

    Twee chromen sturen, 22mm

    Vond twee stuurtjes in de schuur, lage mag weg voor 10 grote voor 15 Beide in nette staat alleen heeft de lage wat meer poetswerk nodig. Af te halen in Dongen (omgeving tilburg) of Nijmegen.
  7. brikos

    motorfiets vast zetten in busje

    hoi!, ik heb gezocht maar hier nog niets over gevonden: hoe zet ik mijn motorfiets (zware yamaha tr1) vast in een busje? De bedoeling is om de motor er met gemak goed vast in te kunnen zetten, omdat ik de motor er vaak in en uit moet halen (in mijn eentje). Een goede oprijplaat heb ik al...
  8. brikos

    twee chromen dempers (marshall deeptone)

    hoi!, ik heb twee chromen dempers in de aanbieding: mogen weg voor 40euro samen rede van verkoop is dat de bochten van mijn tr1 scheef uitlopen waardoor deze dempers niet handig willen passen. opsturen is mogelijk gr Martijn
  9. brikos

    Yamaha tr1 restomod

    ola!, Heb al weer ruim een jaar terug mijn '77 kz400 twin verkocht omdat ik de 25kw al weer ruime tijd ontstegen was maar vooral omdat ik tijdelijk in een flatje ging wonen. Ondertussen weer huis met tuin en schuur en dus ruimte voor nieuw spul. Vandaag getekend voor onderstaande yamaha...
  10. brikos

    kawasaki kz400 (parallel twin) 1977 25kw

    ik bied tekoop aan: een kawasaki kz400 uit 1977, fabrieks af 24kw dus geschikt voor 'beperkt' rijbewijs. bij deze motor zit een nagenoeg complete 2e motorfiets in onderdelen. algemeen Ik heb deze klassieke motorfiets motor nu twee jaar in mijn bezit gehad en altijd met veel plezier...
  11. brikos

    honda cb350f caferacer 25kw

    tekoop: honda cb350f caferacer 4 cillinders oldtimer, dus 40€ WA verzekering per jaar, ook als 1e motor! (zie www.knmv.nl) 25kw, dus geschikt voor beginners rijbewijs. vraagprijs 550euro speciaal: - sportzadel - langere tank (roest vrij van binnen, deukvrij van buiten) -...
  12. brikos

    welke lijm voor reparatie buddydekje?

    hey, de titel zegt het al, met wat voor lijm kan je het best je budydekje lijmen? Ik heb een zwarte lap skay liggen dus die wil ik er aan de binnenkant in lijmen, maar met welke lijm? opzich kan ik wel naar de bouwmarkt gaan en rond neuzen maar wil ook graag even hier om ervaring van...
  13. brikos

    testbank omgeving tilburg

    ik weet dat hier veel topics over zijn en heb gezocht maar kon niets vinden (kan ook goed aan mij liggen) vandaar toch maar weer even een topicje erover. wie kan mij vertellen waar ik in omgeving tilburg/breda een GOEDKOPE testbank kan vinden? Het is enkel om mijn verzekering aan te tonen dat...
  14. brikos

    25kw regel vraagje (ongelofelijksimpel)

    de 25kw die je als rijder mag hebben, zijn dat krukas of achterwiel kilowatjes?
  15. brikos

    honda cb 350f knipperbollen

    verkocht
  16. brikos

    net honda cb350f zadel

    verkocht
  17. brikos

    cb brik startkoppeling vraagie

    hey vraagje over cb350f startkoppeling: heb zojuist me blok schoon gespoten om te kijken of en waar hij nu precies lekt, maar wederom wou hij niet starten: wat het probleem is (al vanaf dat ik het blok heb ) is dat de kickstarter soms met geen mogelijkheid omlaag te krijgen is. Aanlopen...
  18. brikos

    blok lekt.. veel olie

    hey, alweer een probleem ja, na de opgeblazen startmotor (startkoppeling blijven hangen?) en de rokende linker pijp ligt nu me hele blok vol olie. De olie ligt tot op het ontluchtingsdekseltje dus helemaal boven op. Ook een bougie plug zit onder de olie. Het kan door rij wind deels omhoog...
  19. brikos

    cb brik misterie

    hey, ik ben bezig met me cb350f ( die met die rokende linker pijp), omdat hij sinds kort wat vermogen mist en niet lekker wil starten. nu merkte ik het volgende: ik wou kijken of wel alle cillinders een vonk krijgen, dus heb de twee linker bougies eruit gehaald en tegen de uitlaat...
  20. brikos

    bandje kopen + omleggen omg tilburg?

    wie weet er een goedkoop adres voor banden? (en omleggen?) omgeving tilburg / oosterhout/breda als je iets weet laat maar even weten, dankje! (ps: t is voor een cb350 maar dat doet er verder niet toe en ik heb de search al gebruikt maar dat leverde geen niets op)
  21. brikos

    kleppen stellen, nokkenasketting spannen en olie peilen

    een paar vraagjes die ik zogou met de search niet kon vinden: * olie pijlen bij warme of koude motor? (ik hoor beide |( ) * kleppen stellen: in 0,05 mm uit 0,10 mm (bron: motozoom.nl) of Inlaat: 0,05 mm Uitlaat: 0,05 mm (bron: cbfourclub.nl) (natuurlijk vertrouw ik de...
  22. brikos

    cb 350f Tstuk gezocht!

    titel zegt het al, staat maakt niet uit.
  23. brikos

    cb350f pootprobleem

    hier maar eens een topic, want het probleem begint topic waardig te worden. in het kort: mijn cb350f wiel zit niet goed in de voorvork: andere kant: (gek è? :? ) twee opties: as tekort poten tever naar buiten ik kreeg van gais de tussenafstand van cb350 poten: 130mm en...
  24. brikos

    vraagje cb350 voorwiel as

    vraagje! (alweer een) ik vind mijn as zo ondiep in me rechter vorkpoot zitten: is hier iets aan te doen of hoort dit zo? aan de andere kant zit alles goed, kijk maar: ik vind het wiel op het zicht ook dichter bij me linker poot als bij me rechter poot staan. Klopt dit of moet...
  25. brikos

    cb rem vraagie!

    klopt dit zo? (ik wil t ff zeker weten, en herken het dingetje wat links van de veer ligt niet, als in: het kwam er niet toen ik hem openhaalde, maar zit wel bij t revisie setje :?
Terug
Bovenaan Onderaan