Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Vodkat
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Vodkat

    Honda VFR400r NC30

    Hierbij dan toch mijn VFR te koop, met pijn in mijn hart. Ik heb 3 jaar ontzettend veel lol gehad met deze motor, hij stuurt en rijd fantastisch, en je hebt er altijd bekijks mee, ze komen eerder bij deze motor kijken dan een 1098 :+ Maar goed, ik wil volgend jaar wat anders gaan rijden en...
  2. Vodkat

    Het grote VFR/RVF 400 topic deeltje 3

    *O* En hier dan deeltje 3 ! *O* Foto's van de trotse VFR en RVF eigenaren en eigenaressen: 4honderd Caspar + Cathje djeepert FrankDaTank Freaky Cat gr@spol *karin Kachel84 MicPec NC35 Race...
  3. Vodkat

    Honda VFR400r NC30

    Na lang wikken en wegen heb ik toch besloten om mijn geliefde NC30 te verkopen. Ik wil toch eens voorzichtig gaan kijken naar wat anders, heb geen haast om te verkopen. Honda VFR400r NC30: Bouwjaar 1991 Kilometerstand 32.450 Stalen remleidingen, SPES uitlaat, dynojet kitje. Kleppen...
  4. Vodkat

    TK: Dames leren jas IXS mt 38/40

    Te Koop: Zwarte leren jas van IXS. Het is maat 38 maar valt ruim, ik vind het een 40. Ik heb hem 1,5 seizoen gedragen en hij ziet er nog goed uit. Alle ritsen etc etc zijn nog goed. De nieuwprijs was 300 euro. Prijs: 100 euro.
  5. Vodkat

    Meiden met supersportmotoren Topic Part 3

    Groepsfoto's: MFMM 2nd Edition 2007 MFMM 2nd Edition 2007 Ritje 2007 De meiden en de motoren: Natalief - GSX-R 750 Swifty - SV1000S & Speed triple Firegirl - VTR 1000F Ms. Stuntie - R6 Plastic Power - R6 Basia - R6 Vodkat - VFR 400R NC30 Aprili@ster - RSV Mille...
  6. Vodkat

    Los klittenband voor kneesliders

    Omdat mijn broek geen sliders heeft, heb ik op internet van die losse stukken klittenband besteld om op mijn broek te laten naaien. Nou schijnt het zo te zijn dat ik per ongeluk 2 paar heb besteld. :? Ik heb nu dus 4 stukken klittenband en heb er maar 2 nodig. Prijs: 6,50 euro incl...
  7. Vodkat

    MF 400CC Meeting

    De meeting wordt gehouden op: zondag 9 september De rit zal beginnen in Veghel bij de MacDonalds. Tijd: 11:00 Dan kunnen we rond 11:30 gaan rijden. We eindigen op de Waalkade in Nijmegen waar we lekker op het terras kunnen gaan posen :+ Alle 400cc motoren zijn welkom...
  8. Vodkat

    Minichamps miniaturen 1:12

    Ik heb te koop: Marco Melandri 2003 €105 of een goed bod Marco Melandri 2004 €90 of een goed bod Shane Byrne Monstermob Ducati .Doe een goed bod. Allen in de originele doos.
  9. Vodkat

    VTR 1000 SP shirts "bestellijst"

    In het VTR-SP1&2 Topic deel 4 1/2 is het geweldige idee opgebloeit om shirts te laten drukken met een leuk opdrukje van een VTR SP. 8-) Dit is hem geworden: (met dank aan sp @ndré) Er komt een klein borstlogo en een groter ruglogo op het shirt. Het is een beetje lastig om dat allemaal zo...
  10. Vodkat

    Het grote VFR/RVF 400 Topic Deel 2

    *O* En hier dan deeltje 2 ! *O* Foto's van de trotse VFR en RVF eigenaren en eigenaressen: 4honderd Caspar + Cathje FrankDaTank Freaky Cat gr@spol hzrt_18 *karin Karintje NC30 NC35 Race...
  11. Vodkat

    Rossi in opening Olympische Spelen

    Wie heeft het net nog meer gezien ? :9~ Rossi maakte een dikke burn-out in een F1 (?) auto :} :} :}
  12. Vodkat

    (centraal) Ik heb rijlessen !! (Deel 6)

    Deel 6 alweer! *D Wat hieraan vooraf ging: (centraal) Ik heb rijlessen! (centraal) Ik heb rijlessen! deel 2 (centraal) Ik heb rijlessen! deel 3 (centraal) Ik heb rijlessen! deel 4 (centraal) Ik heb rijlessen! deel 5 Het lijstje van ZomerZweters: -almost- Theorie___28-06-05...
  13. Vodkat

    Ben ik te klein ?

    Hoi allemaal, Dit voorjaar begin ik met motorrijlessen, maar ik vraag me af of dat ik niet te klein ben om motor te rijden. Ik ben namelijk maar 1.62 ...... Iemand hier die ook zo klein is ? En toch ook motor rijdt? UPDATE: Ik heb op 6 oktober mijn rijbewijs gehaald, lessen op de lesmotor...
  14. Vodkat

    Effe voorstellen

    Hallo allemaal! Ik ben een meid van 20 en ik ga in 2005 mijn motorrijbewijs halen! Heb er ontzettend veel zin in want ik ben altijd al gek op motors geweest. Nog even doorsparen (ik ga ook niet op vakantie.. maar ja, ik haal liever mijn motorrijbewijs), ik kan nu al niet wachten ! Jammer dat...
Terug
Bovenaan Onderaan