Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: DutchChili
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. DutchChili

    vraag: gearing en het nieuwe assen

    Binnenkort ga ik voor het eerst op het nieuwe Assen rijden en ik vraag me af wat ik met mijn gearing moet doen. Een stukje achtergrond: Ik heb een gsx-r 600 met een aangepaste gearing. De tandwielen zijn 15 (-1) en 47 (+2), dat betekend een theoretische topsnelheid van 224 km/u ipv 250+. De...
  2. DutchChili

    ongeluk op de N207

    Vandaag lag er een BMW toermotor naast de N207. De weg was ter plaatse afgesloten. Iemand enig idee wat hier gebeurd is? Het zag er niet fris uit (geen vies verhaal). Naast de weg is een brede berm (met bomen), gevolgd door een diepe greppel en daarna is er een weiland. De motor lag op zijn zij...
  3. DutchChili

    Foto's SM race in Alphen a/d Rijn (26-10-2003)

    Het was gaaf!!! Zie www.home.zonnet.nl/kjbontenbal/index.htm :]
  4. DutchChili

    eerste on-board Video van assen (21-07-2003)

    mf post 8-) Ikke is in beeld, gefilmd vanaf ZX636Beest zijn spatbord.
  5. DutchChili

    Verslag ART 31 mei 2003, met video

    Het verslag van de ART staat nu on-line op mijn site: kneedatspeed.nl. In de loop van de dag komt het verslag ook on-line bij motorfreaks.nl. In het verslag staat een link om de video te downloaden. De video is gemaakt met MSMPEG-4 en kan afgespeeld worden met Windows Media Player 9.0. Op mijn...
  6. DutchChili

    Foto's Ad Kievit 5 mei @ Zolder

    Man man man, wat zijn ze weer kicku! Ben nog in twijfel welke in 50x70 aan de muur zal komen :9~ Kijk -> hier <- voor de foto's. (klikken is uitvergroten).
  7. DutchChili

    Dancing....sparking in the dark

    Ik heb de bullet cam eens op een andere plek geprobeerd. Niet op de kroonplaat, maar onder de neus. Daardoor blijk ik veel helderder beeld te hebben, omdat het kuipruitje het licht niet wegneemt. sparking in the dark (codec: MSMPEG4-V2, requires WMP9.0, press alt-enter for full-screen mode)
  8. DutchChili

    Verslag Niveau 2 Cursus 19 mei

    Vandaag ben ik op uitnodiging van Peter den Heijer (van de motorsportschool Holland en Continental Banden Groep BV) naar Zolder gegaan om tijdens een Niveau 2 cursus de ContiForce Max banden en SBS dual carbon remblokken te testen. Waarom ik? Wel, omdat ik geen racer ben, maar een sportieve...
  9. DutchChili

    Niveau 2 cursus 19 mei

    Gaan er nog mensen de Niveau 2 cursus van de motorsportschool Zolder/Holland doen op 19 mei? Ikke waarschijnlijk wel.
  10. DutchChili

    A4 definitief voorbij. Max nooit meer rijden :(

    Mannen, dit is echt niet gaaf meer. Ik wilde vanavond ff lekker genieten van het motorgeronk op de A4, maar als snel werd het verstoord door de aanwezigheid van de politie. Dit maal geen autotje en motortje, maar de ME!!! 't Was echt belachelijk, alsof we de grootste criminelen waren!! :(...
  11. DutchChili

    Vering GSX-R600Z K3, vervangen of iets anders?

    Hmm, ik heb dus problemen met de voorvering van mijn GSX-R600, model 2003. Zoals de video's van Zolder getuigen gaat de achterkant af en toe flink heen en weer. Dus tie-rap om de voor vorkpoot en ja hoor, helemaal doorgeslagen aan de voorkant. Dus de vier zichtbaren ringen op de vering...
  12. DutchChili

    Verslag Zolder 18-04-2003

    Heren, het was in één woord geweldig! Blaas de A4 en PPP maar op, daar is echt geen reet meer aan....grapje. Ik ben druk bezig met het maken van een super gave video. Gave beelden te over. Nog ff geduld hebben. Ik zal tussendoor alvast wat fototjes posten. Kawaroen, alles goed gegaan? Na de...
  13. DutchChili

    Temperatuur remschijven

    Op Zolder had ik vorig jaar nogal last van hete remschijven. Blauw uitgeslagen en 'vlekken' erop. Om dit te voorkomen had ik op advies de 'klepjes' aan de achterkant van de remklauwen verwijderd zodat de rijwind er beter doorheen kan trekken. Iemand enig idee waarom die klepjes er uberhaupt op...
  14. DutchChili

    Band vervorming (video)

    Heeft iemand zich wel eens afgevraagd hoeveel een band eigenlijk vervormd tijdens het sturen? 't Viel me met de nieuwe brommer op dat ik op straat de banden op een paar mm na niet rond lijk te krijgen. Toch lichtjes mijn knie aan de grond. Dus een nader onderzoek was vereist. De band blijkt iets...
  15. DutchChili

    Red Alert alarm & olielampje

    Ik heb vandaag twee maal gehad dat mijn olielampjes ging knipperen nadat ik mijn motor kortstondig had uitgezet en toen weer aangezet. De GSX-R600Z K3 is voorzien van een Red Alert alarm. Iemand enig idee of dit met het alarm te maken heeft? Oliepijl lijkt goed te zijn en na 'weer uit/aan' geen...
  16. DutchChili

    Warning (PPP & A4)

    Howard belde mij net. Hij had nog een stukje op zijn tank gereden op 'de parkeerplaats'. Een agent (in politieauto) heeft dat gezien vanaf de snelweg, versterking laten komen en vervolgens hebben ze hem met twee auto's en een berg motoren aangehouden. De agent die hem aansprak ging helemaal uit...
  17. DutchChili

    Bullet cam test (first try)

    Hmmm, dat ging dus niet helemaal goed. De bullet cam kan (volgens het boekje) niet zo goed tegen fel licht.....dat blijkt te kloppen. Had hem netjes op mij bullet cam steun gezet, welke een beetje richting hemel staat. Heel positief voor in de bochten, maar met de laagstaande zon is het...
  18. DutchChili

    Sterre bla bla op assen

    Man o man, las net op racesport.nl dat er weer zo'n sterreuitzuig dag op assen komt. Een geklokte sessie van 20 minuten moet 45 euro kosten! 100 piek. Zijn ze helemaal van de .... gerukt!?!?! Dat gaat toch nergens meer over. Wie gaat dat nou doen? Een gewoon rondje van 20 minuten moet 25 euro...
  19. DutchChili

    Nieuwe brommer (GSX-R600Z K3)

    Oftewel, een Alstare Corona replica. Gezien de pekel mag 'ie nog ff binnen blijven :( Maar hij is wel kicku! :)
  20. DutchChili

    Exclusief: 2003 Suzuki GSX-R600Z K3

    Eindelijk heb ik via Groenewold Motoren (via BV Nimag) een plaatje van de nieuwe Corona kunnen bemachtigen. En dit is um dan: Nogmaals dank aan de super service van Groenewold :}
  21. DutchChili

    GSX-R600 tunen

    'k Was vandaag bij Groenewold Motoren. De verkoper heeft een GSX-600 2002 model en raced daarmee. Hij heeft het blok vandaag opgehaald bij de tuner en.....volgens de tuner moet het nu 125 pk aan het achterwiel leveren (gegevens op basis van ervaringen met een ander blok). Ik heb met mijn eigen...
  22. DutchChili

    Honda PR video

    Hebben jullie hem ook al gezien? Super slechte kwaliteit, maar het geluid is best ok. Zo'n RR ziet er toch wel errug goed uit zeg. pr video
  23. DutchChili

    Filmpje!

    Goed nieuws! Met een beetje consultancy van Maarten e.a. heb ik een nieuwe KneedAtSpeed Teaser Movie gemaakt. Je vindt hem op mijn website! Een aantal van jullie komen er natuurlijk in voor. Er zitten dit maal ook niet-eerder-vertoonde beelden bij! Have fun watching! En mocht de site...
  24. DutchChili

    schadevrije jaren

    Hoe zit dan nou? Stel je wilt overstappen van verzekeringsmaatschappij A naar B. Je doet dat door je motor te verkopen, verzekering bij A op te zeggen, een nieuwe motor te kopen en die dan bij B verzekeren. Hoe kom je dan aan het aantal schade vrije jaren? (want dat moet je opgeven). Ik heb...
  25. DutchChili

    piccies van de a4

    He he, daar zijn ze dan, in een lekker groot formaat (had geen zin om alles te resizen). Gixxer7 gaat de video downloaden.....en hopelijk ergens hosten. Have fun watching:
Terug
Bovenaan Onderaan