Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Voske
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Voske

    Lithium accu vraag

    Onlangs heb ik een motor gekocht met daarin een lithium accu. Nu heb ik afgelopen weekend nieuwe H4 lampen erin gezet en toen ik het contact aanzette om het eens te bekijken, liep de accu in een paar minuten leeg. Twijfelde over de accu en heb voor de zekerheid toch een oplader gekocht...
  2. Voske

    Ervaringen Alpinestars Supertech handschoenen

    Heeft iemand ervaring met de nieuwe Alpinestars Supertech handschoenen? Vind ze erg mooi, maar ook erg duur. Is het dit waard? Hoe slijtvast en veilig zijn ze?
  3. Voske

    TomTom Rider 40 & 400 deel 2

    Geen idee waarom dat vorige topic TomTom Rider 40 en 400 opeens gesloten is, maar ik vind het wel fijn om ervaringen en tips uit te delen over dit apparaat. Dus maar een nieuw topic geopend.. Post hier dus al je tips, vragen en opmerkingen over de TomTom Rider 40/400. Meer informatie en...
  4. Voske

    Oxford sports lifetime luggage zadeltassen

    Oxford sports lifetime luggage zadeltassen, z.g.a.n. Slechts 2 trips gebruikt. Vrpr slechts 95,-
  5. Voske

    Oxford sports lifetime luggage zadeltassen

    oxford sports lifetime luggage zadeltassen. Slechts 2 motortrips gebruikt. Alles compleet met regenhoezen, riemen etc. vrpr 95,-
  6. Voske

    Motografix tankpad voor een Speed Triple 1050

    nieuw in de verpakking, 25 eu Of 20 eu als het dit weekend verkocht wordt
  7. Voske

    Iemand ervaring met tank-pad.eu ?

    Zoals het topic al zegt, heeft er iemand ervaring met het maken van een eigen tankpad via deze site? Hoe is de kwaliteit?
  8. Voske

    Speedohealer gsxr 750 k6/7

    Tak: speedohealer voor een gsxr 750 k6/7 Past wellicht ook op andere types. Sowieso kan je een andere passende kabel bestellen voor haast alle motoren
  9. Voske

    Carbagerun 2014

    Zijn er nog meer mensen hier die meedoen met de Carbagerun 2014? Wij hebben ons zojuist voor de eerste maal ingeschreven. Gekkenhuis, server overbelast en 500 inschrijvingen binnen 30 minuten vol. Ik ben echt benieuwd en heb er heel veel zin in. Zijn er ook mensen die al meegedaan hebben...
  10. Voske

    Dainese combi mt 50

    Nette, geurloze en amper gebruikte combi van Dainese. MF-prijsje, 175 eu.
  11. Voske

    Tka: 3x spiegelvisier Arai type L

    1x Spiegelvisier zilver, gebruikt met wat steenslag. 35 eu 30 eu 1x Spiegelvisier goud, gebruikt met een klein dofplekje bij de neus 30 eu 25 eu 1x Spiegelvisier goud, slechts 1 week gebruikt, zeer lichte steenslag en zeer lichte krasjes 50 eu 45 eu Ze passen op de volgende types:" Axces...
  12. Voske

    Bt016 120/70 en bt023 180/55

    Gebruikte bandjes: bt016 in 120/77/17, 35% bt023 in 180/55/17, 65% Deze set lijkt haast niet te slijten, dus zal nog wel een paar duizend km meegaan vermoed ik zo. Heb ze er voor de zekerheid afgehaald omdat ik binnenkort een rit van 3000km heb. Ik denk dat ik het hier wel mee zal redden...
  13. Voske

    Bulletcam

    Tka: Losse bulletcam. Vorige week gevonden tussen wat verdwaalde spullen. Ik weet niet zeker of deze nu defect is of dat deze wel werkt. Maar omdat ik niet zo lang geleden een defecte heb verkocht, ben ik bang dat dit wel een goede is. Baal ervan, want ik heb bij die defecte de voedingkabel...
  14. Voske

    Tka: Bulletcam met kabelbreuk

    Tka: Bulletcam (pack 3) Als je aan het kabeltje wiebelt komt er zo nu en dan nog wel beeld. Dus vrij eenvoudig te repareren. Verder compleet met batterypack en kabel om de cam aan je accu te monteren zodat je geen batterijen meer nodig hebt. T.E.A.B.
  15. Voske

    Tka: Suzuki gsxr-750 K6

    Tka: Suzuki gsxr 750 uit 2006 km: 12400 (wordt nog mee gereden). xenon blauwe stalen remleidingen voor en achter blauwe velgen haakse ventielen carbon voorspatbord carbon hugger carbon kettingbeschermer andere kentekenhouder carbon akrapovic demper (langszij) met ekeur en dbkiller...
  16. Voske

    Alpinestars Tech backprotector mt L

    2x gebruikt maar mijn vriendin kan er niet aan wennen. De protector is dus gewoon nieuw! 95euri
  17. Voske

    Gezocht db-killer voor een hexagonale Akrapovic

    Topictitel zegt alles al. Als iemand nog iets heeft liggen, dan hoor ik dat graag!
  18. Voske

    tka: Alpinestars SMX goretex laarzen mt 43

    Waterdicht! Het klitteband werkt alleen niet zo goed meer. T.E.A.B.
  19. Voske

    tka: Alpinestars gp plus handschoenen mt L

    Alleen bij de 'polsbandjes' zitten aan beide handschoenen 2 piepkleine gaatjes. T.E.A.B.
  20. Voske

    Matzwarte helm, premier mt L

    Incl spiegel en helder visier en masker zodat je niet zo snel een beslagen visier krijgt. Hoef niet de hoofdprijs, maar ga em ook niet weggeven ..
  21. Voske

    Setje 014 180/120

    Voorband 5000km oud (staat 50%) Achterband 20% Diablo 180-55 ook 15-20% t.e.a.b.
  22. Voske

    tka: duozit aprilia rsv1000r (factory) '04 >

    Zie topictitel, amper gebruikt. vaste prijs 75eu
  23. Voske

    tka: origineel knipperrelais vtr1000 SP2

    Iemand nog belang hierbij? c'est gratuit
  24. Voske

    Akrapovic-Aprilia titanium cans

    Open akrapovic titanium dempers zonder ekeur of dbkillers De ene demper heeft een zeer licht schaafplekkie, de andere is zeer licht gedeukt. Aansluiting is 60mm, gaatje voor de dbkillers is al wel gemaakt. Tevens met nieuwe akrapovic carbon brackets (die alleen al zijn een godsvermogen..)...
  25. Voske

    Mooi setje diablo's 120-190

    Voorband gewonde diablo 120-70, zeer goede staat! Achterband diablo corsa, eveneens zeer goede staat! 190-50 setprijs 100 euri
Terug
Bovenaan Onderaan