Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: seba$
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. seba$

    25mm shims 2.70 / 2.80

    Ik zoek een stuk of 15 25mm shims 2.70/2.80 dik. Klepzittingen zijn nageslepen dus het is even puzzelen welke maten ik nodig heb en wil daarom nog geen nieuwe kopen a 7€ ps Honda cb modellen en yamaha gebruikt deze maat
  2. seba$

    Afdekrubbertje laadkabel garmin zumo 390

    Ik ben het afdek rubbertje kwijt voor over de 2 polen vd laadkabel op de garmin mount.. Via garmin zelf niet te vinden.. Heeft iemand er nog een liggen of een alternatief?
  3. seba$

    GRATIS 25stuks motoplus magazine

    Voor de liefhebber 25stuks motoplus magazine 2016/2017/2018. Gratis ophalen in Beverwijk of Assendelft
  4. seba$

    Berik sticker gezocht

    Ik ben op zoek naar 1 berik sticker, formaat 5 tot 10cm lang Heeft er iemand nog wat liggen?
  5. seba$

    Shoei X-spirit 3 Assail TC-2 Rood/wit/blauw. Nieuw maat S

    Super vette Shoei X-spirit 3 in Assail TC-2 kleurstelling: Rood/wit/Blauw. Maat S Helm is splinter nieuw en nooit gedragen. Inclusief pinlock visier. Met: Quick release systeem Dubbel D sluiting Uitneembaar interieur Ventilatie mogelijkheden op de kin voorhoofd en op het hoofd...
  6. seba$

    Coating voor binnenzijde motorblok

    Wie heeft er ervaring met coating die geschikt is voor binnen in het blok? Dus hittebestendig en continue in de olie. Waarom? Ik wil de alu drukplaat van mn koppeling rood hebben. In eerste instantie wilde ik hem laten anodiseren mede vanwege de toleranties, maar dat is bij gietaluminium...
  7. seba$

    Staalomvlochten remleidingen 80cm

    Ik zoek 2 stuks staalomvlochten remleidingen 80cm lang. Kleur bij voorkeur: Blank, zwart of rood Banjo's 30 of 45 graden
  8. seba$

    Grid Leren Dames jas en broek maat 42 izgs

    Van mijn vriendin (jas inmiddels verkocht): Leren broek van het merk Grid voor dames in maat 42. De broek gaat weg omdat hij te kort is en daarnaast ook een beetje te strak zit. Ik ben zelf 1,78 m dus de broek is geschikt voor iets kleinere dames. De broek is geschikt voor mensen die normaal...
  9. seba$

    Bandit 1200 perfectie

    Na lang op m'n verlanglijstje te hebben gestaan en de verbouw plannen al even lang in m'n hoofd, is het er eindelijk van gekomen! Een Suzuki Bandit 1200! het 1e model met het dikke oliekoeler blok erin en het 'mooie' frame waarbij het blok goed zichtbaar is. Bij eerdere verbouw projectjes...
  10. seba$

    Lamporen Bandit 1200 of andere naked

    Ik ben opzoek naar het originele model lamporen voor een bandit 1200 of soort gelijke motor of model lamporen voor 43mm voorvorkpoten. De alu koplampbeugels heb ik ook nodig. Momenteel heb ik universele koplamporen maar dat is niet m'n smaak.
  11. seba$

    Stahlwille lichtbakken, voor boven de werkbank

    Mooie stahlwille lichtbakken, ideaal voor boven de werkbank. Afmetingen: 98x40x15 Ik heb er 3. Niet nieuw meer, maar na het zien van een stoflap zijn ze weer zgan. 2 stuks hebben een beschadiging aan de cover, met een drupje secondenlijm is dit weer te fixxen. 15euro ps voor de goede...
  12. seba$

    Stofhoesje koppelingspomp / rempomp gezocht

    Ik ben voor m'n aprilia futura met brembo koppelingspomp opzoek naar een stofhoesje. Nu zijn er talloze revisiesets te krijgen (niet voor brembo overigens) maar ik heb alleen het stofhoesje nodig. Iemand een idee waar die los te krijgen zijn? Ik heb een rem reviesiesetje van een honda...
  13. seba$

    Kunststof / rubberen garagevloer tegels

    Ik zoek circa 30m2 aan pvc / kunststof / rubberen garage tegels, bij voorkeur met kliksysteem. Iemand die een goed adres weet of een knappe gebruikte partij?
  14. seba$

    YTX12-BS / CTX12-BS accu splinternieuw

    Splinternieuwe YTX12-BS / CTX12-BS accu. Merk: Saito. Scoort een 10 in de motorrad test. Nieuw in doos, moet nog afgevuld worden. Zuur zit erbij Inc aankoopnota voor de garantie van 1 jaar. Prijs: 45 euro geschikt voor: Aprilia: Pegaso 650 Strada/Factory/Trail Vanaf 2005 Rambla...
  15. seba$

    demperbeugel duc 748, 916, 996 etc

    Ik ben opzoek naar 1 demperbeugel van de originele thermigoni dempers voor een duc 748, 916, 996 etc. Heeft er iemand nog zo'n ding liggen?
  16. seba$

    Nylon ringen 19.2x34x1.5 oid (skiffy)

    Ik ben opzoek naar 4 nylon ringen in de maat 19.2x34x1.5 zoals skiffy ze levert. Iets kleiner, of groter mag ook, maar niet dikker dan 2mm. Iemand die zoiets heeft liggen?
  17. seba$

    Leren GRID dames motorjas zgan mt 40

    Tekoop van m'n vriendin: Zo goed als nieuw Dames Motorjack Maat 40, Grid Trianda. Leren jack met uitneembare thermo voering. Afgelopen seizoen 5x gedragen, maar toch iets te klein gekocht, model valt iets kleiner uit (mt 38).
  18. seba$

    Aluminium blokje(s) 20x20x60 of x120mm

    Ik ben opzoek naar een stuk massief aluminium van 20x20x120mm of 2 blokjes van 20x20x60mm. Heeft hier iemand wat liggen of weet iemand een metaalhandel die ook kleine hoeveelheden voor particulieren doet?
  19. seba$

    Universele kuip voor gratis

    Universele kuip, gratis voor de MFert. Prachtig voor je 80' en early 90's bike, ratbike en elke andere 2 wieler. Ooit gekregen van Ratz, welke hem weer van kleintje b heeft. Ophalen in Hoorn of Beverwijk
  20. seba$

    Krauser kofferset voor Jawa 640

    Tekoop: Krauser kofferset + rek. Set bestaat uit: Krauser kofferrek 2 krauser zijkoffers 1 shad topkoffer montagematerialen. Set is in goede staat en afkomstig van een jawa 640 / 640 maar wellicht ook passend op een eerder model jawa. Prijs: 100euro
  21. seba$

    Stalen remleidingen 3x 55cm lang

    Ik ben opzoek naar een setje stalen remleidingen, 3stuks van circa 55 tot 58cm lang per stuk. Liefst met transparante, smoke of zwarte coatinglaag of zonder coating.
  22. seba$

    Gebr. banden Diablo 120/70 en BT020 160/60

    Ik heb hier nog 2 gebruikte bandjes liggen met prima profiel voor nog 1000den km's plezier :) 1x Pirelli Diablo 120/70-17 DOT 4306 2,5mm profiel in het midden Prijs: €15,- 1x Bridgestone BT020 160/60-17 DOT 0907 3mm profiel in het midden. Prijs: €20,- Op te halen in...
  23. seba$

    menggas of argon gascilinder 10 of 20L

    Ik ben opzoek naar een (gebruikte) gascilinder voor menggas of argon van 10liter of 20liter :)
  24. seba$

    Thermovoering Rev'It Factor broek maat L

    Ik heb hier nog een 2x gebruikte thermo voering van een Rev'It Factor broek maat L in de kast liggen. Voering is lekker warm, maar ik gebruik hem niet meer. voor 2 tientjes mag hij weg
  25. seba$

    Kaarten Centennial Classic TT voor zondag 19 september. 25e

    Wegens omstandigheden tekoop: Kaarten voor de Centennial Classic TT in Assen op zondag 19 september (morgen)
Terug
Bovenaan Onderaan